XXL Nutrition

Heeft iemand ervaring met 24hr fat burn?

Bezoekers in dit topic

lijkt me een goed product als ik zo het reviews lees.
het is het proberen waard
 
ik zou men geld er niet aan verspillen


valt onder de noemer "supplementen die niet nodig zijn en weinig of geen verschil maken"
 
ik zou men geld er niet aan verspillen


valt onder de noemer "supplementen die niet nodig zijn en weinig of geen verschil maken"

Welke ingredienten vallen volgens jou met welke motivatie tot die cat. ? Met je antwoord tot nu toe kunnen lezers niets.
 
Welke ingredienten vallen volgens jou met welke motivatie tot die cat. ? Met je antwoord tot nu toe kunnen lezers niets.

denk dat baby bedoeld dat fatburners niet perse nodig zijn om af te vallen en ze niks doen als de rest neit in orde is, maar als dit wel zo is kan t vaak goed helpen al is het maar energie geven of honger onderdrukken ,wat ze heel goed doen
 
denk dat baby bedoeld dat fatburners niet perse nodig zijn om af te vallen en ze niks doen als de rest neit in orde is, maar als dit wel zo is kan t vaak goed helpen al is het maar energie geven of honger onderdrukken ,wat ze heel goed doen
En wat bedoel je precies met 'ze doen niks als de rest niet in orde is'?
 
En wat bedoel je precies met 'ze doen niks als de rest niet in orde is'?

als jij je voeding niet op orde hebt ga je weinig of niks verliezen door alleen maar een fatburner te nemen. het totale plaatje moet kloppen.
 
Cardio+Goed eten = Legal fatburn
 
En wat bedoel je precies met 'ze doen niks als de rest niet in orde is'?

zoals de andere al melden inderdaad, vet verliezen of massa winnen is altijd afhankelijk van je voeding zolang deze niet in orde is zal het doel niet worden gehaald, als je teveel kcal binnen krijgt zal je nooit afvallen hoeveel fatburner je ook neemt
 
Werkt niet, wonder pilletjes bestaan niet. Omdat het "maar" 20 euro was aangeschaft en meteen begonnen. Toevallig was ik aan het cutten en verloor 0,4 kg per week. Nu heb ik al een week genomen en ben 0,4 kg afgevallen dus gewoon GEEN VERSCHIL. Ik dacht misschien dat het zou helpen om een beetje extra vet te verliezen i.p.v extra vet heb ik extra 20 euro verloren..Een briefje van 20 euro weegt natuurlijk wel wat, 1 gram of zo? Dus ben 1 gram lichter...
 
Werkt niet, wonder pilletjes bestaan niet. Omdat het "maar" 20 euro was aangeschaft en meteen begonnen. Toevallig was ik aan het cutten en verloor 0,4 kg per week. Nu heb ik al een week genomen en ben 0,4 kg afgevallen dus gewoon GEEN VERSCHIL. Ik dacht misschien dat het zou helpen om een beetje extra vet te verliezen i.p.v extra vet ben ik extra 20 euro verloren.

Gewoon dexaprine erin en wat cardio gaan doen, werkt als een trein!
 
Ik ben het spul nu 4dagen aan het gerbuiken, geen verschil te merken. Alleen veel bijwerkingen: honger, slecht slapen, diaree....dus werkt het.......nee en afvallen ja van de diaree haha miet kopen die zooiQ!!!!!!
 
Ik neem 2cafeïnepillen voor het trainen. Werkt goed met juist dieet
 
Merk wel degelijk verschil met dit product.
Eerste paar dagen word vooral het overtollige vocht afgevoerd, krijg je een drogere look.
Ook merk ik dat mijn buikomvang minder is, aders op de armen komen weer aardig terug.
Ben sinds vorige week dinsdag bezig. Maar net zoals met alle andere vet-burn supplementen moet je voeding wel op orde zijn.

Ik laat over een paar weken mijn resultaten weten.;)

edit: 500 post whoop whoop
 
Iemand een idee over de hoeveelheid cafeïne?
 
ik neem 2 pillen dat is 400mg, hangt wat af van je gevoeligheid en ook hoelaat je traint. Anders kun je in de morgen 1 en voor het trainen 1.
 
Back
Naar boven