XXL Nutrition

heeft iemand upc? komt daar ufc op?

Bezoekers in dit topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
13.030
Waardering
7.141
ik heb sinds vandaag upc moet een hele zooi aan kanalen...weet iemand of er ook ufc wedstrijden op komen?
 
ik heb sinds vandaag upc moet een hele zooi aan kanalen...weet iemand of er ook ufc wedstrijden op komen?

Lijkt me niet, aangezien alle grote UFC evenementen pay-per-view zijn, dus een betaaldienst naast de normale tv. Anders moet je kijken of je SpikeTV hebt, daar wordt het geloof ik weleens uitgezonden in Amerika. Dingen zoals The Ultimate Fighter enzo komen daar op.
 
Lijkt me niet, aangezien alle grote UFC evenementen pay-per-view zijn, dus een betaaldienst naast de normale tv. Anders moet je kijken of je SpikeTV hebt, daar wordt het geloof ik weleens uitgezonden in Amerika. Dingen zoals The Ultimate Fighter enzo komen daar op.

idd pay per view
 
volgens mij heb je wel cage rage op zn sport kanaal
 
op extreme sports word s'avonds king of the cage uitgezonden
 
ik heb sinds vandaag upc moet een hele zooi aan kanalen...weet iemand of er ook ufc wedstrijden op komen?

Ik haal zelf de volgende dag na een UFC evenement de uitzending van nieuwsgroepen.
Wil je live 's nachts kijken?
Meld je aan bij mixfight.nl.... vraag/pm aan Wheelie of Ronald toegang tot het multimedia gedeelte.... post de vraag of iemand je een uitnodiging voor Dé bekende MMA tracker wil sturen... even installeren en je wekker zetten op 04.00 uur, want doorgaans begint dan de uitzending.
Have fun:D
 
Back
Naar boven