MuscleMeat

Heeft jou gym een Pec Deck groep? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij ons ook de "hardcore compound groep" vreselijk van die sterke kerels.
 
Je hebt ook nog de "zit-meer-aan-de-bar-dan-te-trainen-groep" . 100kcal op de cardio app en dan 100kcal sportdrankje van 5 euro. Dat jaar na jaar, zonder ooit iets van spier te winnen of vet te verliezen.
 
geen groep, maar wel de "yeahhhh buddy schreeuwende ecto".
 
Wij hebben wel een "kk aso-groep".
Een groepje van vier man die meestal op dinsdag samen benen gaan trainen, en dan rouleren ze constant. Het zijn echt aso's ze zijn zo prominent aanwezig dat ze het halve krachthok in beslag nemen. Schreeuwen tegen elkaar, heel hard reps tellen, soms met schijven gooien, veel ruimte in beslag nemen. Alvast het volgende apparaat bezet houden terwijl ze nog niet eens klaar zijn met hetgeen waarmee ze bezig waren. Kijk ze trainen wel met brute intensiteit maar ze houden niet echt rekening met andere gymleden.

ik hoor ook in dat groepje trouwens
 
Wij hebben een hele zooi van die 110 kg buffels die pussyweights liften
 
wij hebben de BPC(biceps-pecks-crew) kome alleen voor 2 dingen
 
Hier in Zweden vinden ze het allemaal mooi om straps te hebben. Hippe bazen die zweden! :D

vorige week zag ik er nog een seated cable row van 50 kilo doen met zijn straps erbij
 
De ''Lat Pulldown Crew'', 3 ouwe baasjes incluis bierbuik die altijd op woensdagavond op de lat pulldown met tientallen sets en verschillende grepen gaan ''pullen''.

De ''Epic Failure Bitches'', twee magere gasten met dikke hoody's (maar dan ook van echt dikke stof, ik begrijp niet hoe ze het daarin uithouden) en twee petjes op. Hebben blik op hun gezicht alsof ze keinodig moeten schijten, wat in hun ogen een stoer vertoon geeft. Trainen uitsluitend op apparaten en lullen wat.

De ''Faggot Click'', bestaande uit een kerel die uitsluitend armen traint, 6 van de 8 keer biceps. Heeft ie op zich redelijke armen mee opgebouwd, terwijl daar ook een redelijk vetpercentage bij zit. Gaat toch maar wat cardioën omdat de zomer eraan komt, bestaande uit sloom wandelen op de loopband. Oh ja, probeert altijd heel stoer te kijken. Tweede figuur is een mager mannetje wie wel eens met hem meekomt, om natuurlijk gezamenlijk de armpjes aan te pakken. Zijn armen zijn wel 1 cm in omtrek toegenomen, hetzij door jaren training.

De ''Spinhomo Club'', bestaande uit een groepje kerels met glimmende, strakke pakjes aan die de spinningruimte de 'holy grail' vinden. Figuren in alle vormen en maten, met als leider de spinleraar wie een kerel is met gigantisch dunne spillebeentjes, maar daarboven een hangbuik waar een hangbuikzwijntje jaloers op zou zijn. Ironisch, niet?

De ''Leipe Mocro's'', een of andere mocro-familie die eens in de zoveel tijd gezellig hun tijd verdoen in de sportschool.


Jaja het is altijd een waar avontuur.
 
doet me denken aan dat verhaaltje van Opa DBC01:D



De superknurft

Er is er altijd wel eentje die de show steelt in je gym. Op een negatieve manier dan. Bij mij is dat ‘Blond Knurftje’. Laten we ‘em Knurft noemen.

Knurft is een überslank jongetje met een eng dun beachboyfiguurtje, is ongeveer 1.75m lang en heeft blond Bacoboy-achtig haar. Knurft lijkt 19 maar is de 25 wel gepasseerd. Hij komt elke avond de sportschool binnen met een vestje dat hij eerst even aanhoudt en na 3 minuten toch maar uit doet. Hij spiedt de gym rond op zoek naar vrindjes aan wie hij z’n deejayverhalen kan vertellen. Knurftje is doordeweeks een kantoorniemandalletje maar ’s weekends dee-jayyy. Dat doet hij vol overgave. Zo vol dat ie beweert altijd de beste van de hele set te zijn. Knurfje papt met alle Breezertjes van 14 aan, dat kan makkelijk want zijn vrouw zit veilig opgeborgen in het aerobichok.

Knurftje ging vroeger met vrouwtje weleens samen trainen maar dat liep altijd uit op bijna slaande jaloezie van Knurftje. Vrouwtje is lekker blond en erg aardig en dat waren meer mannen met mij eens. Dus kletsten ze met vrouwtje hetgeen Knurft niet kon waarderen en dus ging hij er als een havik bovenop staan.

Knurft vond ook dat zijn vrouw ‘gewoon k*t’ trainde. Dus begon hij haar bij elke oefening luid en duidelijk te vertellen wat ze allemaal fout deed.
ALLES gewoon dus. ‘NE-HEEEJ! Ik zei toch: strékken en dáárrrná pas loslaten trut!’ klonk het door de zaal. Vrouwtje werd afgeblaft en werd rood op de wangen. ‘HEY HALLO ZIT NIET TE SLAPEN SUFk*t IK ZEI NOU TOCH ZO: VASTHOUDEN, UITADEMEN EN RUSTIG LATEN VIEREN!’

Vrouwtje ging maar aerobikken.

Nu is Knurftje in z’n sas. Want hij kan ongestoord, nadat hij ruzie heeft gemaakt met z’n vrouw en haar apart van hem laat opdraven, met de meisjes aanpappen. Knurftje traint ook weleens. Dan doet hij vooral kabel-oefeningen.
Hij is de ‘cable-guy’. Maar tussen elke set door valt Knurftje’s aandacht weg en wordt naar z’n schouders geleidt. Want op z’n schouders heeft hij regelmatig last van héél kleine pukkeltjes. Die gaat hij dan microscopisch verwijderen door héél dicht tegen de spiegel te gaan hangen. En met een serieus gezicht en samengeknepen oogjes knijpt hij dan z’n irritaties uit, net zoals hij dat met z’n vrouwtje doet.

Knurftje weegt net 60kg. En paradeert als een echte trotse ecto door de gym. Want grote spieren zijn, zoals hij dat zegt ‘bluh’.
Knurftje heeft één allergrootste fan. Mijn trainingsmaat.
Hij heeft Knurftje tot 2 keer toe bijna de tanden uit de bek geslagen omdat hij openlijk zijn krachtsinspanningen zat te imiteren. Knurftje denkt namelijk dat ie leuk is, al keken z’n vriendjes maar de andere kant op toen mijn trainingsmaat op Knurftje afstormde (en werd weggetrokken door de medestanders omdat er anders een gym-ban volgt )

Knurftje, als je er ooit eens achter komt hoeveel leed je veroorzaakt bij je echtgenote en wat voor walgelijk stuk zelfoverschat vreten je eigenlijk bent, hang ik de vlag uit...op je puisten!!!
 
Wat een verhaal, zalig :D
 
De ''Leipe Mocro's'', een of andere mocro-familie die eens in de zoveel tijd gezellig hun tijd verdoen in de sportschool.


Jaja het is altijd een waar avontuur.

Die leipe mocro's zijn in mijn gym tegelijk de everydaybench click. Liefst zo zwaar mogelijk, dat de spotter 60% van het gewicht aan het deadliften is. Uiteraard gewoon in spijkerbroek.

Maar ik ben op andere tijd gaan trainen, 99 van de 100 keer zijn er dan maar 4/5 mensen in de gym.
 
ik heb 1 man in mijn gym waar ik me zo ontzettend erg aan erger!

die doet 'circuit trainings', dan doet ie dus ongeveer 6 oefeningen achter elkaar, en houdt ze allemaal bezet en doet ongeveer 10 setjes each. Vreselijk, en wel aan mij vragen of ik al bijna klaar ben met benchen op een hele arrogante manier.
 
mijn gym heeft wel een incline benchclubje. 3 ex-bodybuilders van een jaar of 35-40 die bang zijn dat hun tietjes gaan hangen
 
Ik heb het te druk met mezelf dus ik weet niet of er clubjes zijn. Ik doe mijn training en ben weg
 
Back
Naar boven