AndroidHealthClinic

Heeft Ketoconazol + Nandrolone een averechts effect op het gebied van haarverlies?

Bezoekers in dit topic

ClassicY

Novice
Lid geworden
6 jun 2021
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
(1e post noob hier)
Nandrolone + finasteride is een no go op het gebied van haarverlies, is het wel mogelijk om Ketoconazol shampoo te gebruiken tijdens een test + deca kuur?
Ketoconazol richt zich ook op de androgenen dus vraag ik me af of ketoconazol het zelfde negatieve effect zal hebben op je haar wanneer je Nandrolone gebruikt net als bij finasteride?
Of is Ketoconazol wel te gebruiken met Nandrolone omdat het een topical is?
Ik weet dat Nandrolone zich converteert naar een ander soort dht dat minder slecht is voor je haar maar ik wil de shampoo gebruiken om het haarverlies van de test tegen te gaan.
 
(1e post noob hier)
Nandrolone + finasteride is een no go op het gebied van haarverlies, is het wel mogelijk om Ketoconazol shampoo te gebruiken tijdens een test + deca kuur?
Ketoconazol richt zich ook op de androgenen dus vraag ik me af of ketoconazol het zelfde negatieve effect zal hebben op je haar wanneer je Nandrolone gebruikt net als bij finasteride?
Of is Ketoconazol wel te gebruiken met Nandrolone omdat het een topical is?
Ik weet dat Nandrolone zich converteert naar een ander soort dht dat minder slecht is voor je haar maar ik wil de shampoo gebruiken om het haarverlies van de test tegen te gaan.
Je kunt gewoon Ketoconazol gebruiken. Ik zou RU58841 en Monixidol ook even checken.
 
Hoe kom je erbij dat finasteride i.c.m. nandrolone slecht is voor je haar?
 
Uit het beste boek ooit geschreven over anabole steroïden:
1628251346822.png
 
Back
Naar boven