MuscleMeat

heej wil graag met vrouwen in contact komen ivm tips

Bezoekers in dit topic

franka19

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 aug 2005
Berichten
4
Waardering
0
hallo ik ben frank en ben net begonnen met powerlifting wil graag basis stappen weten laat wat horen
alvast bedankt
liefs franka
 
Bikerbabe en monstergirl zijn ook vrouwelijke powerliftsters hier, maar we hebben ook een stel sterke mannen hier hoor :D Powerlifters genoeg eigenlijk.

Wat til je zelf en bij welk gewicht. En wat wil je te weten komen?
 
frietbakker duikt schaamteloos in het diepe ;)
 
Basisstappen? Eh pak vast en til op?


Denk dat je *iets* specifieker met je vraag moet zijn.
 
je begint met het toepassen van socialevaardigheden..
 
yupz: gewichten pakken en gaan bankdrukken squatten en deadliften. Das het begin. Wat er daarnaast nog bij komt kijken.... Mijn kop duizelt er soms van hoor... Periodisatie, conjugatie, maximum effort, dynamic effort, 5RM's , je moet het allemaal leren. Gelukkig is hier erg veel te vinden.
 
Ben je opgevoed als een pavlov-hond? En je verkeert ook nog eens in een identiteitscrisis....
 
heeej ik weer ik ben franka spel fout hahaha
neej ik bedoelde te zeggen ik ben echt nieuw ik wil graag weten welke gewichten ik moet beginnen en vooral omdat ik geen forse vrouw ben snappen jullie wat ik bedoel zit met veel vragen en hoop er antwoord op te kunnen krijgen
heel veel liefs franka
 
Ik zou zeggen begin met een fullbody schema. Aan het begin zul je veel tijd moeten steken in het leren kennen van je lichaam.
 
Ik ben begonnen met een 5*5 schema 3* per week. Ik vind een 5*5-schema wel goed om mee te beginnen. En ben je van plan om mee te doen aan competities?

En de gewichten waarmee je gaat werken moet je zelf aanvoelen. We kunnen je helpen. Wat is je lengte, leeftijd en gewicht?
 
op ten duur ben ik wel van plan om mee te doen aan competities
maar 1 stap tegelijk natuurlijk
ik ben net begonnen met de deadlift 1x 85 kilo
ik ben 1 80 lang 66 kilo en 19 jaar oud hoop echt hier goeie tips te kunnen krijgen
liefs franka
 
monstergirl is hier de PW-ster, ik ben BB-ster. welkom en veel succes
 
franka19 zei:
op ten duur ben ik wel van plan om mee te doen aan competities
maar 1 stap tegelijk natuurlijk
ik ben net begonnen met de deadlift 1x 85 kilo
ik ben 1 80 lang 66 kilo en 19 jaar oud hoop echt hier goeie tips te kunnen krijgen
liefs franka


hey leuk dat je zo gemotiveerd bent! en al goed gewicht, zaker als je pas bent begonnen! als je zoveel mogelijk wilt leren over powerliften, dan kan je best kijken in het powerlifting forum hier op dit forum!
en er zijn daar meer dan 1 vrouwelijke powerliftsters (bikerbabe is er ook één), je zal je er dus zeker niet alleen voelen!
 
franka19 zei:
op ten duur ben ik wel van plan om mee te doen aan competities
maar 1 stap tegelijk natuurlijk
ik ben net begonnen met de deadlift 1x 85 kilo
ik ben 1 80 lang 66 kilo en 19 jaar oud hoop echt hier goeie tips te kunnen krijgen
liefs franka
Goeie DL.
En een tip, begin aan een voedingsschema, zo gaan trainingen/recovery veel beter. Je kunt als je al een trainingsschema gevonden hebt, een log starten in de PL sectie, zo kan men eventueel tips geven ivm je training.
 
welkom, ik ben dan wel een jongen maar daarom ben ik niet minder geinteresseerd. succes franka :)
 
Back
Naar boven