AndroidHealthClinic

heel goed advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pinda

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2002
Berichten
16
Waardering
0
ik ben 22 1.80 cm en weeg bijna 70 kg nu wil ik gewoon voor wat meer zelfvertrouwen net een slag groter worden en ik sport nu al heel veel maar fitness en vechtsport heft elkaar op dus echt groot zal ik niet worden, ik wil eigenlijk 1 kuur doen (tabletten)
maar welke kan ik het beste nemen en met welke combinatie en met welk eten en drinken.
en de belangrijkste vraag waar haal ik de "goede"tabletten en niet de feak ones.
ik hoor van jullie bedankt .
 
He bro zit met hetzelfde probleem, doe ook fitness en vechtsport. dus weet hoe k*t het voor ons is om in massa aan te komen, en ook hoe het is om na een training kickbox de volgende dag met je slappe en overbelaste biceps deze nog eens te gaan trainen.

Als je een kuur tabletten doet, dan weet je toch dat dit heel slecht voor de lever is.

als je het doet doe het dan goed en neem een inject evt stack met tabs.

Als je niet durft te injecteren ben je gewoon nog niet klaar voor gebruik!

succes, ow ja als je voor de inject mocht gaan is de test/eq een goede kuur, die werd mij ook aangeraden!
 
post eens je status, je voedingsschema, en je trainingschema. Alleen tabs moet je niet teveel van verwachten. zeker niet zonder de juiste basis.

greetz
 
Als jij gaat kuuren zullen je schouders als een gek gaan groeien,heb dit zelf ook gehad.Het nadeel met kickboksen is dat je schouders ook snel vol zullen lopen.Je moet daarom langere zettjes maken met minder gewicht en probeer je snelheid te verhogen.
waar train je eigenlijk?
 
Team Schreiber/Fitness centrum De meer van Dick Vrij
 
Ik heb zelf altijd bij loeks in alkmaar getraind.Er zijn daar genoeg jongens die zelf ook gebruiken.Vraag het anders aan dick of aan bob.
 
K zou het na het trainen wel eens aan bob of aan dick kunnen vragen, maar ik denk zelf dat hier meer kennis op het gebied van anabolica te vinden is
 
nou ik doe al een hele tijd jui-jitsu en heb altijd bij defensie ge-kickboxed en doe nu alleen 2 keer in de week jui-jitsu en dan nog een 2 a 3 keer fitness maar ik speel geen wedstrijden (is er niet echt) maar ik wil gewoon een uiterlijk hetzelfde als het innerlijk want bang ben ik nooit maar dat komt door de jui-jitsu maar ik wil gewoon het liefst meer massa en "groter worden"
ik eet nu gewoon gezond maar niet overdreven gewoon normale voeding en heel af en toe frituur, heeft iemand een tablettennsuggestie en wat moet ik daarvoor laten (eten, alcohol, werk(s'nachts) )
 
De meeste gebruiken deca met stromba of deca met dianabol om te groeien.testeron word meer gebruikt voor de aggresie en zelvertrouwen,hier word vaak 6weken voor een wedstrijd mee begonnen(vooral bij het freefigt).Je bent tijdens het gebruik wel blesure gevoelig.
 
To pinda Probeer zoveel mogelijk uit je voeding te halen lees anders eerst de secti voeding.Staat genoeg in.
 
Originally posted by lorenzo
Als jij gaat kuuren zullen je schouders als een gek gaan groeien,heb dit zelf ook gehad.Het nadeel met kickboksen is dat je schouders ook snel vol zullen lopen.Je moet daarom langere zettjes maken met minder gewicht en probeer je snelheid te verhogen.
waar train je eigenlijk?

Zeker hier heb ik ook last van gehad. Was echt erg na 2 minuten sparren zitten je schouders vol
 
Originally posted by Juriaan
Team Schreiber/Fitness centrum De meer van Dick Vrij

Bij bob dus krijg je les van hem zelf ? Ik krijg ook les van een free fighter deed ook mee bij 2h2h en won daar. kan ze naam niet noemen.

maar doe je free fight of kick boxen ofzo?
 
ik eet goed maar wil echt gewoon een stuk groter worden of word het afgeraden als ik tabletten wil maar dat moet toch gaan want creatine heb ik nu en daar worden mijn spieren wel soepeler van maar ik wil meer massa
toch een product advies voor mij???
 
Get the hell out of this game... !!! Want je hoort er niet in. Kuren zijn niets voor jou, je bent geen bodybuilder. Zonder de juiste voeding, training zijn as zonde van het geld. Ze zijn niet voor jou bestemd. Train op natuurlijke basis... en raak van je hele leven geen as aan. Want je kan je geld evengoed in de vuilnisbak gooien.

Juriaan: Je doet alsof orals puur vergif zijn... Je moet ook niet overdrijven. En je advies die je geeft over die kuur, zonder orals... wel : it sucks
En je doet aan fitness... d.w.z dat je honderden reps maakt en de machines in de sportschool bezet houdt die voor de bodybuilders bestemd zijn. Je neemt toch ook geen as, hoop ik...
 
Laatst bewerkt:
Re: Re: heel goed advies

Originally posted by Geoffke
Get the hell out of this game... !!! Want je hoort er niet in. Kuren zijn niets voor jou, je bent geen bodybuilder. Zonder de juiste voeding, training zijn as zonde van het geld. Ze zijn niet voor jou bestemd. Train op natuurlijke basis... en raak van je hele leven geen as aan. Want je kan je geld evengoed in de vuilnisbak gooien.


Wil je zeggen dat as alleen voor bb zijn ?
In dat geval slaat het nergens op. Bijna elke atleet op top nivo gebruikt as
 
Tuurlijk niet, ik zeg dat as niet voor fitnessnichten zijn
 
Ik heb gewoon een bloedhekel aan fitnessers.

1) Omdat ze denken dat ze gespierd zijn

2) Omdat ze uren op een machine, bankje... zitten die ik dringend
nodig heb

3) Omdat ze als ik aan het benchen ben, vlak naast mij luidkeels
tegen elkaar op aan het roepen zijn hoe goed hun weekends
wel niet geweest is.

4) Omdat ze me zitten aan te staren als ik oefeningen doe waar
me moet concentreren. Die stomme blikken brengen me uit
mijn concentratie

5) Omdat ze achter mijn rug aan de bar verkondigen hoeveel as
ik wel niet slik

6) Omdat ze niet vriendelijk zijn en nooit goededag zeggen,




Er zijn ook genoeg eikels die aan bodybuilding doen, en er zijn wel een paar goede gasten bij, bij die fitnessers... Maar 90 % zou ik gewoon, ter plekke hun nek willen omwringen!
 
Back
Naar boven