MuscleMeat

heel goed advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Go Geoffke! Heb ook een hekel aan fitnessers 'ik-train-zo-licht-want-anders-wordt-ik-te-groot' types. Gelukkig is het vrij hardcore bij ons en verdwijnen die meestal na een paar maand.

Tja, kickbox en as is inderdaad vaak gezien, maar om echt massa te nemen met een kuurtje moet je heel wat meer doen dan gewoon wat fitnessen en kickboxen.
 
Ik heb vroeger altijd aan gevechtsport gedaan, karate... daarna ben ik gaan thaiboxen. Ik werd er erg goed in, en deed het ook graag.
Maar... met bodybuilding krijg je zichtbaar resultaat, je traint, de spieren groeien, en je krijgt toffe reacties van de buitenwereld. Maar met taibox, tja... je wordt wel goed... maar op straat mag je het niet gebruiken, en wedstrijden draaien dat wou ik niet. Omdat ik dan mager moest zijn.

Een opgefokt kereltje van 60kg die dacht dat hij kon vechten ging het tegen mij opnemen in de ring. Ik hield me in, want als ik met mijn 85kg een trap volop zijn kaak gaf was hij beslist knock-out.
In de eerste 3 ronden staat hij met zijn handen voor zijn gezicht, en het enigste wat hij doet is low-kicks geven. Na 3 ronden ben ik afgepeigerd en mijn dekking is volledig weg. Wat doet hij: hij begint volop te trippen, maar echt.... met max. kracht. Zijn slagen waren niets, maar... hij heeft me enkele keren goed meegehad op mijn rechterknie. Kappen heet zoiets,... d.w.z met het scheenbeen naar de knie of dijbeen. Maar hij richtte wel degelijk op mijn knie. Ik heb dat gevecht verloren, alhouwel ik meer techniek en kracht had. Hij had gewoon meer fysiek.

2 maand lang heb ik pijn gehad in mijn knie, na dat gevecht ben ik er onmiddellijk mee opgehouden.
Want de vele aërobetraining belemmerde mijn spiergroei, en de kans op levenslange blessures, vooral aan de kniën waren reëel.
 
pinda

Als je aan de orals gaat dan is dat juist voor onmiddelijke kracht of om een kuur op te starten, dus als jij je uiterlijk wil veranderen dan moet je alles behalve orals doen maar juist langwerkende injects hebben. Ofwel een combinatie van de 2 , voor dramatische winst.
Maar het lijkt me duidelijk dat je er niet klaar voor bent, want als je nu gaat kuren dan eet je waarschijnlijk niet goed, en is je kuur waardeloos.
 
Ja Pinda,

Zoals je zelf zegt alcohol eten wat moet ik laten..???
AS en alcohol is al NOT DONE!!
Orals en alcohol is helemaal slecht..
Probeer voordat je de stap neemt eerst veel te lezen over Voeding, AS,training en alles wat hier mee te maken heeft .
Dit soort forum's en BB pagina's zijn er perfect voor...veel info.
 
Originally posted by Harm68
Ja Pinda,

Zoals je zelf zegt alcohol eten wat moet ik laten..???
AS en alcohol is al NOT DONE!!
Orals en alcohol is helemaal slecht..
Probeer voordat je de stap neemt eerst veel te lezen over Voeding, AS,training en alles wat hier mee te maken heeft .
Dit soort forum's en BB pagina's zijn er perfect voor...veel info.

Agreed
 
Bij bob dus krijg je les van hem zelf ? Ik krijg ook les van een free fighter deed ook mee bij 2h2h en won daar. kan ze naam niet noemen.

maar doe je free fight of kick boxen ofzo?

We krijgen les van, Bob, Hans, Edwin Gertenbach of Irma

Op dinsdag free fight en op donderdag kickbox trainen.
 
Ik heb gewoon een bloedhekel aan fitnessers.

1) Omdat ze denken dat ze gespierd zijn

2) Omdat ze uren op een machine, bankje... zitten die ik dringend
nodig heb

3) Omdat ze als ik aan het benchen ben, vlak naast mij luidkeels
tegen elkaar op aan het roepen zijn hoe goed hun weekends
wel niet geweest is.

4) Omdat ze me zitten aan te staren als ik oefeningen doe waar
me moet concentreren. Die stomme blikken brengen me uit
mijn concentratie

5) Omdat ze achter mijn rug aan de bar verkondigen hoeveel as
ik wel niet slik

6) Omdat ze niet vriendelijk zijn en nooit goededag zeggen,


1) Of denk jij dat je gespierd bent? mensen in hun waarden laten!

2) Kan je vriendelijk vragen: ''heb je deze nodig: zo nee mag ik dan ff''

3) Is het verboden in een Gym te praten?

4) Kan ik me nog iets bij voorstellen, maar volgens mij ben jij zo groot dat iedereen graag naar je kijkt

5) Ja ik denk cker wel dat 3/4 van de gym het over jou heeft, je zal wel de enige zijn die gebruikt

6) Dus jij zegt iedereen goedendag zo'n beetje 100 man op een avond

Conclusie: Missch moet je je eigen gym oprichten waar alleen mensen mogen komen die ECHT GROOT zijn en die JIJ mag, verder mag niemand je aankijken, niemand om je heen mag praten want een GYM is alleen voor die hard bb'ers bedoeld zoals jou

Ik vind je rectie echt heel zielig!
 
[
Conclusie: Missch moet je je eigen gym oprichten waar alleen mensen mogen komen die ECHT GROOT zijn en die JIJ mag, verder mag niemand je aankijken, niemand om je heen mag praten want een GYM is alleen voor die hard bb'ers bedoeld zoals jou

Ik vind je rectie echt heel zielig! [/B]

Dat zou echt een droomgym zijn!
 
Originally posted by Big Byron
Go Geoffke! Heb ook een hekel aan fitnessers 'ik-train-zo-licht-want-anders-wordt-ik-te-groot' types. Gelukkig is het vrij hardcore bij ons en verdwijnen die meestal na een paar maand.

Ja, die sukkels.
Ze kunnen zich beter afvragen "kan ik wel zo groot worden?'"
 
hey geoffke,

als er ooit een sportschool komt waar zich deze gruwelijke taferelen niet voordoen, of als jij er ooit een begint, zonder die inderdaad vreselijke fitnessnichten, laat me dan weten dan ben
ik lidnummer 1 :D
 
Originally posted by joep27
hey geoffke,

als er ooit een sportschool komt waar zich deze gruwelijke taferelen niet voordoen, of als jij er ooit een begint, zonder die inderdaad vreselijke fitnessnichten, laat me dan weten dan ben
ik lidnummer 1 :D

Nu je erover begint, een sportschool beginnen, dat zou ik wel willen. Maar ... dat vraagt handenvol geld.
Ik vraag me af hoe iemand erin slaagt om zoiets op te bouwen
 
niet met zon instelling tenminste! Ik ga met Juriaan mee. Laat mensen in hun waarde!
 
Geoffke heeft o zo'n grote mond maar een klein hartje
 
Ik kom dus in ge gym om een ''atletich gespierd'' lichaam te op te bouwen, dit omdat ik te gespierd niet mooi vind. en dit is mijn mening en ik vind het gewoon lekker om gezellig met me vrienden te babbelen en lekker trainen. maar volgens jou hebben mensen als ik geen recht om in de gym te komen?

alleen de genen die niet praten en F*cking Huge willen worden horen toegang tot een gym te hebben!
 
Weet je waar ik ook om moet lachen, van die jongens die zeggen, ik wil wel kuren maar ik wil geen massa monster worden.
Die kunnen zich ook beter afvragen "kan ik wel ooit een massamonster worden?" want dat is echt niet makkelijk en ook nog eens duur als je nagaat dat ze allemaal HGH, inuline en AS het hele jaar door gebruiken.

Toch grappig dat sommige idioten dan denken dat ze met een kuurtje van 8 weken dat niet eens 1 gram test per week bevat TE groot zullen worden.
 
Originally posted by Juriaan
Ik kom dus in ge gym om een ''atletich gespierd'' lichaam te op te bouwen, dit omdat ik te gespierd niet mooi vind. en dit is mijn mening en ik vind het gewoon lekker om gezellig met me vrienden te babbelen en lekker trainen. maar volgens jou hebben mensen als ik geen recht om in de gym te komen?

alleen de genen die niet praten en F*cking Huge willen worden horen toegang tot een gym te hebben!

Komt het nooit bij je op, dat als je aan het lullen bent, de serieuze mensen stoort!
 
Nee omdat we in een gezellige gym zitten waar ook de serieuse gasten mee lachen. het is goed dat wij niet bij elkaar in de gym zitten!
 
Originally posted by Geoffke


Komt het nooit bij je op, dat als je aan het lullen bent, de serieuze mensen stoort!

Wat een gelul zeg!!!!!!!!!! Luister dan niet mee ofzo.
En hoezo fitnessnichten??? Omdat ze meer vrouwtjes dan je scoren?????????
 
Back
Naar boven