XXL Nutrition

heel goed advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Juriaan
Nee omdat we in een gezellige gym zitten waar ook de serieuse gasten mee lachen. het is goed dat wij niet bij elkaar in de gym zitten!

Als je eens een woordje zegt tijdens de training ok... maar constant tussen de sets zitten te lullen en sommigen zelf tijdens de sets! Wel, dan vind ik dat die mensen niet intensief en niet geconcentreerd trainen.

Het zijn degene die al jaren komen, maar er nog steeds uitzien zoals de eerste dag dat ze de gym binnenliepen.
En dan maar klagen over hun slechte genetische aanleg... wel, :rolleyes:
 
ik lul heel wat af in de gym maar ja zo ben ik nu eenmaal, beetje door die gym heen brullen kan er niks aan doen :rolleyes:
 
Van mij mag iedereen lawaai maken, praten en lullen zoveel ie wil, alleen, niet storen tijdens MIJN set en niet vlak naast mij gaan staan lullen als verder nog 4 bench press banken staan die evengoed zijn maar verder van mij verwijderd.
Tot op bepaalde hoogte wel met je eens Geoff.

Over dat sportschool beginnen: het geld dat hun verdienen komt vooral van die types die staan lullen en slecht trainen, want dat is de meerderheid van het publiek in de meeste gevallen.
 
Ik moet zeggen dat ik het laaste half jaar weinig lul tijdens het trainen, wel veel gedaan, we trainen nu eenmaal met een grote groep bekenden. Zo kom je elkaar dan vaak juist in de sportschool tegen. Maar de intensiteit v/d training wordt wel minder door dat geouwehoer. Ik ga laatste tijd ook vaak alleen trainen, lekker laat. Bij ons komt alles, en dat gaat perfect, zo hoort het ook. En als er twee gasten de hele tijd met elkaar staan te lullen moeten ze dat lekker zelf weten, ik train er echt niet minder door. Als ze maar niet tegen mij beginnen te praten, das wel storend.

Maar zo hebben alle groepen wel minpunten, 'fitnessnichten' en bodybuilders.
 
Originally posted by Floyd
Ik moet zeggen dat ik het laaste half jaar weinig lul tijdens het trainen, wel veel gedaan, we trainen nu eenmaal met een grote groep bekenden. Zo kom je elkaar dan vaak juist in de sportschool tegen. Maar de intensiteit v/d training wordt wel minder door dat geouwehoer. Ik ga laatste tijd ook vaak alleen trainen, lekker laat. Bij ons komt alles, en dat gaat perfect, zo hoort het ook. En als er twee gasten de hele tijd met elkaar staan te lullen moeten ze dat lekker zelf weten, ik train er echt niet minder door. Als ze maar niet tegen mij beginnen te praten, das wel storend.

Maar zo hebben alle groepen wel minpunten, 'fitnessnichten' en bodybuilders.

That's the spirit!!!
 
Freaky freekje
Toch grappig dat sommige idioten dan denken dat ze met een kuurtje van 8 weken dat niet eens 1 gram test per week bevat TE groot zullen worden.

Laat een ieder dat lekker voor zichzelf bepalen.
 
Toen ik net begon viel het me op dat de breedste jongens niet veel, of helemaal niets tijdens de training zeiden.
Ik vond ze associaal en rare mensen. Maar nu begrijp ik ze volkomen.
 
Originally posted by Floyd
Freaky freekje

Laat een ieder dat lekker voor zichzelf bepalen.

Als je langer dan 8 weken moet kuren, en hoger dan 1g moet spuiten om groot te worden... Dan doe je iets verkeerd, of je hebt geen aanleg
 
Ja dat is ook zo. Maar der loopt bij ons een kerel een jaar of 23, best groot, maar ik irriteer me helemaal kapot aan hem. Ik heb hem al een keer of 4 keer gegroet, en zei niks terug. ben bezig met de biceps en dan komt hij de preacher bank opeisen, weinig kans. De vriendin van een van m'n beste maatjes is bezig met de pecdec, komt die aanlopen samen met een van z'n maatjes, die overigens zo onder de puisten zit, iemand met 80% brandwonden heeft een strakkere huid, en wat doen ze: de drollen trekken hun hempjes uit en gaan een beetje hun biceps lopen showen aan haar, borst aanspannen etc etc......

Nou toen kon hij niet meer kapot, wat een lul zeg.

ag scheit, ik irriteer me aan zijn arrogante houding. Jammer dat soort figuren, ik houd wel van een beetje spontaan gedrag en ook wel van een beetje gezelligheid. Niet te overdreven natuurlijk.
 
Originally posted by Floyd
Ja dat is ook zo. Maar der loopt bij ons een kerel een jaar of 23, best groot, maar ik irriteer me helemaal kapot aan hem. Ik heb hem al een keer of 4 keer gegroet, en zei niks terug. ben bezig met de biceps en dan komt hij de preacher bank opeisen, weinig kans. De vriendin van een van m'n beste maatjes is bezig met de pecdec, komt die aanlopen samen met een van z'n maatjes, die overigens zo onder de puisten zit, iemand met 80% brandwonden heeft een strakkere huid, en wat doen ze: de drollen trekken hun hempjes uit en gaan een beetje hun biceps lopen showen aan haar, borst aanspannen etc etc......

Nou toen kon hij niet meer kapot, wat een lul zeg.

ag scheit, ik irriteer me aan zijn arrogante houding. Jammer dat soort figuren, ik houd wel van een beetje spontaan gedrag en ook wel van een beetje gezelligheid. Niet te overdreven natuurlijk.

Ik zeg altijd goeiedag... en die kerel waarover je spreekt heeft eens een goed pak rammel nodig... :D
 
Eigenlijk stiekum wel, maar dat heeft ie al gehad, en wel heel erg hard. Broer van een vriend van me heeft hem een jaar geleden goed toegetakeld, ging om een meisje ofsow.... tjah, lelijk voor hem......not.
 
Geoffke, wat is er volgens jouw mis met een kuur zonder orals dan?? Ik ben toch van mening dat je voor een goede kuur echt geen injects met orals hoeft te stacken..
 
Originally posted by soulreaver
Geoffke, wat is er volgens jouw mis met een kuur zonder orals dan?? Ik ben toch van mening dat je voor een goede kuur echt geen injects met orals hoeft te stacken..

Je moet een keuze maken... en als je kuurt moet je goed kuren, en niet de angsthaas uithangen.
35mg dianabol voor 4 weken is geen leverkiller.
Ik heb geen bijwerkingen van orals... maar velen hebben hoofdpijn enz. Dan zou ik ze beslist laten.
 
Originally posted by Geoffke


Je moet een keuze maken... en als je kuurt moet je goed kuren, en niet de angsthaas uithangen.
35mg dianabol voor 4 weken is geen leverkiller.
Ik heb geen bijwerkingen van orals... maar velen hebben hoofdpijn enz. Dan zou ik ze beslist laten.

Ik ben geen angsthaas, als ik ga kuren weet ik voor de 100% welke risico's ik neem en ben bereid die te nemen. Wel wil ik ze zoveel mogelijk inperken en mijn gezondheid sparen, dit heeft niks met angst te maken, maar met gezond verstand en ik heb in het verleden last gehad van behoorlijke migraine, dus het idee van de hoofdpijn aanvallen van dbol, no thanx.. bovendien is die leverbelasting er toch en mijn lever heeft al aardig wat te verduren gehad in het verleden.. vandaar..
 
Originally posted by soulreaver


Ik ben geen angsthaas, als ik ga kuren weet ik voor de 100% welke risico's ik neem en ben bereid die te nemen. Wel wil ik ze zoveel mogelijk inperken en mijn gezondheid sparen, dit heeft niks met angst te maken, maar met gezond verstand en ik heb in het verleden last gehad van behoorlijke migraine, dus het idee van de hoofdpijn aanvallen van dbol, no thanx.. bovendien is die leverbelasting er toch en mijn lever heeft al aardig wat te verduren gehad in het verleden.. vandaar..

Wel, je hebt behoorlijke migraine gehad. Moest ik er last van hebben, zou ik ze ook laten.
Als ik wat ouder word zal ik ze misschien ook laten, maar ik ben pas 19 dus... Laat maar komen die pinky's.
:D
 
Laatst bewerkt:
19? sooow, das ist verboten. ;)
 
19 jaar en dan kuren???
 
Originally posted by KaLe
19 jaar en dan kuren???

God heeft me een teken gegeven dat ik het zal maken in de bodybuildingwereld.
 
God heeft me een teken gegeven dat ik het zal maken in de bodybuildingwereld.

mhh....jouw ook al :D ;)

verder ben ik het gedelltelijk met je eens ik vind dat mensen zoveel herrie moeten kunnen maken als ze zelf willen maar dat het niet ten koste moet gaan van andere mensen zijn concentratie (lees MIJN) bij ons traint er zo'n ouwe vent en die maakt een tering herrie van hiet tot ginder, legt alle gewichten kei hard terug in het rek, of is ie pushdowns aan het doen en dan is hij klaar laat hij de stang gewoon los dus knallen de gewichten kei hard tegen elkaar en als je dan net aan het banken bent schrik je je de tering en dan ben je weer uit je concentratie, aan dat soort mensen erger ik me dus kapot,en ook aan die fijne types die net als je de laatste paar herhalingen van een zware set aan het maken bent doodleuk komen vragen of je nog lang op het toestel moet..aaaaarrggghh maar aan die knuppels die zo hard mogelijk door de gym schreeuwen dat ze weer ladderzat waren afgelopen weekend daar schenk ik geen aandacht aan, die hoor ik nog niet eens.. :D
 
God heeft me een teken gegeven dat ik het zal maken in de bodybuildingwereld.

Ja serieus, das beter. Jij kunt god over een paar jaar toch wel de hand schudden. doe hem de groeten... :D
 
Back
Naar boven