Fitness Seller

Heel het jaar door cardio doen heeft alleen maar voordelen

Heel het jaar door cardio doen heeft alleen maar voordelen


  • Totaal stemmers
    426

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
+10000

Ik doe het hele jaar door cardio en ik ben gewoon de grootste van de gym dus wat is er dan aan de hand homoos juist jullie zijn gewoon LUI!

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------



Meer vreten slet en minder jammeren

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------



10min cardio is belachelijk minstens 20 interval liever min 45 tot 60 max low intensitie.


als je zo'n grote bek hebt, hoop ik ook voor jou dat je echt de grootste v/d gym bent..:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
als je zo'n grote bek hebt, hoop ik ook voor jou dat je echt de grootste v/d gym bent..:rolleyes:

Ik kan gewoon prima met iedereen opschieten dus dat is niet eens nodig ook al is het wel zo gab.

Ik vind het gewoon erg triest dat de meeste gasten zo ****ing lui zijn maar wel buff willen worden en er dan over gaan zitten jammeren.

Als je gewoon nadenkt weet je dat cardio er net zo goed bijhoord.
 
Ik kan gewoon prima met iedereen opschieten dus dat is niet eens nodig ook al is het wel zo gab.

Ik vind het gewoon erg triest dat de meeste gasten zo ****ing lui zijn maar wel buff willen worden en er dan over gaan zitten jammeren.

Als je gewoon nadenkt weet je dat cardio er net zo goed bijhoord.
Vindt ik ook..
Kom je in de gym komen ze zeggen, ik ben 10 kilo zwaarder geworden dan vorig jaar, als ik zo door doe sta ik nog breder dan jou..
Terwijl ze 8 kilo vet zijn bijgekomen en het maar niet willen geloven dat het echt 8kilo vet is.
 
Vindt ik ook..
Kom je in de gym komen ze zeggen, ik ben 10 kilo zwaarder geworden dan vorig jaar, als ik zo door doe sta ik nog breder dan jou..
Terwijl ze 8 kilo vet zijn bijgekomen en het maar niet willen geloven dat het echt 8kilo vet is.

Juist ja niemand gaat meer voor kwaliteit spiermassa want het zijn gewoon luie gasten.

En als ze dan al gaan cutten betekend het vaak niet meer dan een extra cycles clen of t3 implenteren

Ze zijn inderdaad wel groot maar vooral allemaal ook spekkievochtbal.
 
Juist ja niemand gaat meer voor kwaliteit spiermassa want het zijn gewoon luie gasten.

En als ze dan al gaan cutten betekend het vaak niet meer dan een extra cycles clen of t3 implenteren

Ze zijn inderdaad wel groot maar vooral allemaal ook spekkievochtbal.

Alleen als ik onder de 10% wil komen doe ik cardio.
Tot 10% is makkelijk te doen met carb cycling
 
Ik cardio 2, soms 3x per week.

Ik maak 2x gebruik van de corsstrainer --> lage intensiteit. (op rustdagen)
1x per week ga ik buiten hard lopen en trek ik spintjes. ( op een doordeweekse dag, meestal de ochtend na beentraining om de doorbloeding te stimuleren)

Voel me er goed bij, ondanks ik aan het bulken ben.
 
Cardio is goed voor je libido zal je vriendin/vrouw blij mee zijn.

Maar inderdaad elk voordeel heeft zijn nadeel.
 
Denk dat dit wel goed is. Doe het zelf spijtig genoeg te weinig
 
ga dit doen, maar regelmatig recuperatie training houden enzo, kan niet slecht zijn he :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven