Fitness Seller

Heel het jaar door cardio doen heeft alleen maar voordelen

Heel het jaar door cardio doen heeft alleen maar voordelen


  • Totaal stemmers
    426

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eens, uithoudingsvermogen en longinhoud worden groter.
Cardio, ik moet het doen maar ik haat cardio.
 
Alleen maar voordelen.

Al was het maar omdat ik wanneer ik een betere conditie heb, meer zin heb om mij te verplaatsen naar de gym om mijn krachtsessie te gaan doen :D
 
Voor mij niet iig, moet ik alleen maar nog meer vreten. Vindt het ook bijzonder vervelend om te doen.
ik ben ook oneens, ik kom al niet heel snel aan dus liever wat minder cardio voor mij. en mijn conditie is wel ok.
 
Eens...
Goed voor het BF percentage en de algehele conditie.
Voorals als je gevoelig bent voor Carbs is het een uitkomst.

Wil je toch harder groeien, gewoon meer eten!
 
Eens, mits je niet heel het jaar door zeer lange tijd aan cardio doet, maar het iets minder doet tijdens de bulk en iets meer tijdens de cut.

Ikzelf heb er te vaak geen tijd voor en kies er dan toch echt voor om mijn spieren in de gestelde trainingstijd te slopen ipv cardio. Ik moet het wel wat vaker op gaan pikken voor mijn conditie... :D
 
ik cardio genoeg op mn werk:D.
 
Eens, mits je niet heel het jaar door zeer lange tijd aan cardio doet, maar het iets minder doet tijdens de bulk en iets meer tijdens de cut.

Ikzelf heb er te vaak geen tijd voor en kies er dan toch echt voor om mijn spieren in de gestelde trainingstijd te slopen ipv cardio. Ik moet het wel wat vaker op gaan pikken voor mijn conditie... :D

Zeker niet,
gewoon een half uurtje max. in de bulk.
In de cut max. een uur, hoewel ik dat zelden haal.
 
Hoort er een beetje bij toch. Elke training even een half uur na zoon scherm staren.
 
ik denk het wel maar ik ben een newbie :P dusja
 
Eens, cardio is gewoon altijd goed in zekere mate, cut of bulk hoe dan ook.
 
Voor mij zijn er alleen maar voordelen.
 
zoiezo heel het jaar door cadio blijve doen, betere conditie -> uithouding -> betere training/coïtus leve/... op alle vlakke :D maar ik kies wel voor dagelijks halfuurtje te fietse en verder niet teveel cardio just basic
 
Waarom niet denk ik dan :D
 
ik begin elke trainingsdag met de roeimachine, voor mijn gevoel heb ik hier alleen maar voordeel aan
 
ik begin elke trainingsdag met de roeimachine, voor mijn gevoel heb ik hier alleen maar voordeel aan

Nu het kouder wordt, start ik ook met 2,5km roeien, lekkere warming up!
 
Ligt ook weer aan je doelstelling.
 
Buiten fysieke voordelen, levert het ook gezondheids voordelen :)

Tuurlijk heb je gelijk in, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je puur wilt groeien je tijdelijk de cardio schrapt :wl: :D

Ik heb het zelf ook gedaan en ging van een Vo2max van 47 naar 35 :mad::o
 
Tuurlijk heb je gelijk in, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je puur wilt groeien je tijdelijk de cardio schrapt :wl: :D

Ik heb het zelf ook gedaan en ging van een Vo2max van 47 naar 35 :mad::o


Mwa, groeien + cardio kan prima, gewoon meer eten imo :D

Weet niet hoe je dat gemeten hebt, maar begrijpelijk dat je conditie wat achteruit gaat, wanneer je geen cardio doet..
 
Ik ga akkoord dat cardio nogal ruim is in deze topic..hoelang, hoe vaak.
Ik denk dat bij teveel cardio, zeker bij lange periode(vb uur lopen ofzo) er afbraak is aan de spiermassa, of herstel. Denk niet dat je kan herstellen van kt en op zelfde moment lange cardio sessies doen. Voor ecto's sowieso al niet, meen ik. Nu en dan cardio doen, minder langere periodes en niet te vaak, zal wel zijn voordelen hebben denk ik. Zoals al vaker gezegd. Ik probeer door het jaar heen één keer in de week te gaan zwemmen(30tal baantjes), en één keer in de week intensief cardio te doen, 15minuten maar. Niet voor vetverbranding...

Wel heb ik eens gelezen dat een korte, intensieve cardiosessie na de kt ervoor zorgt dat het groeihormoon langer op een hoger niveau blijft staan..kan het artikel niet direct terug vinden..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven