AndroidHealthClinic

Heel laat nog een maaltijd nemen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dayi

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2008
Berichten
16
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik had een vraag over een maaltijd die rond 23h00 nog word gegeten.. Hoe erg is dit? Aangezien ik nu in spanje word , word hier heel laat gegeten. Ik kom pas rond 10en van de gym en mijn lichaam snakt natuurlijk naar wat eiwit. pas rond 11 heb ik een bord met kip en rijst klaar..

Zal ik dit gewoon vervangen met een shake? Dit is overigens ook mijn enige warme maaltijd , eigenlijk mijn avondeten.

Groeten,
 
Waarom zou dit slecht zijn? Maakt niet uit hoelaat het is, na een training heeft je lichaam nood aan eiwitten en carbs.
 
omdat je misschien na een uur al in bed ligt? waardoor je misschien vet/gewucgt zal aanleggen?
 
omdat je misschien na een uur al in bed ligt? waardoor je misschien vet/gewucgt zal aanleggen?

:headbang: Kom op zeg, dit is toch al wel erg lang achterhaald.
 
Hallo allemaal,

Ik had een vraag over een maaltijd die rond 23h00 nog word gegeten.. Hoe erg is dit? Aangezien ik nu in spanje word , word hier heel laat gegeten. Ik kom pas rond 10en van de gym en mijn lichaam snakt natuurlijk naar wat eiwit. pas rond 11 heb ik een bord met kip en rijst klaar..

Zal ik dit gewoon vervangen met een shake? Dit is overigens ook mijn enige warme maaltijd , eigenlijk mijn avondeten.

Groeten,

Kun je niet eerder gaan trainen?
Zo niet dan zou ik ervoor kiezen om voor het trainen te gaan eten.

Ik neem altijd 250 gram magere kwark met 30 gram whey voor het slapen gaan.
Zit nu in de cut, maar in de bulk eet ik 500 gram + whey
 
Back
Naar boven