AndroidHealthClinic

heel lichte cutkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sgt

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
510
Waardering
4
Vetpercentage
14%
ik weet dat testo erbij veel beter zou zijn maar ik ben supergevoelig voor gyno en ga het risico dus niet nemen deze keer en wil het zo eens proberen en zien wat het resultaat is.
mijn doel is dus gewoon om mijn gewicht te houden en wat harder te komen tijdens het cutten omdat ik de laatste weken al 3kg ben verloren.
ik ga ook zeker een log bijhouden aangezien het wel interessant kan zijn om te zien wat het resultaat is zonder testo.


1-8 tren E 250mg eventueel op te voeren tot 400mg
1-10 proviron 75ED (voor testosteron)
5-10 winny 50EoD,overbodig?, of beter als kickstart?

1-3 clen
4-6 T3 of beter 25/50mcg ed 1-8?
7-9 clen


pct weet ik nog niet goed volgens dat ik gelezen heb zou nolva en clomid alsnog gyno kunnen veroorzaken bij tren maar wat kan dan wel? bromocriptine,arimidex?

verder ook :
glucosamine tijdens de winny voor de gewrichten.
omega 3,multivit caps elke dag
Liver Detoxifier & Regenerator week 9-12


nu zit ik nog met enkel vragen :
ik heb zoveel dingen gelezen die elkaar dan soms weer tegenspreken dat ik toch even wat meer info zocht
1) zoals bij winny : sommige zeggen dat het goed is als kickstart en andere op het einde om je gains beter vast te houden(wat ik normaal doe) maar je cortisol gaat dan de hoogte in.

2) heb al eens gewerkt met t3 voor 3weken maar niet een hele kuur en mischien dat een lage dosis gedurende heel de kuur beter is?

3) omdat het een kuur is zonder test weet ik niet goed wat ik moet gebruiken als pct

4) mischien een testo booster als activate extreme,hyperdrol of test 2010 nemen tijden de kuur of beter na de kuur?

hopelijk vind ik hier nog de antwoorden op die vragen
alvast bedankt
 
ik weet dat testo erbij veel beter zou zijn maar ik ben supergevoelig voor gyno en ga het risico dus niet nemen deze keer en wil het zo eens proberen en zien wat het resultaat is.
mijn doel is dus gewoon om mijn gewicht te houden en wat harder te komen tijdens het cutten omdat ik de laatste weken al 3kg ben verloren.
ik ga ook zeker een log bijhouden aangezien het wel interessant kan zijn om te zien wat het resultaat is zonder testo.


1-8 tren E 250mg eventueel op te voeren tot 400mg
1-10 proviron 75ED (voor testosteron)
5-10 winny 50EoD,overbodig?, of beter als kickstart?

1-3 clen
4-6 T3 of beter 25/50mcg ed 1-8?
7-9 clen


pct weet ik nog niet goed volgens dat ik gelezen heb zou nolva en clomid alsnog gyno kunnen veroorzaken bij tren maar wat kan dan wel? bromocriptine,arimidex?

verder ook :
glucosamine tijdens de winny voor de gewrichten.
omega 3,multivit caps elke dag
Liver Detoxifier & Regenerator week 9-12


nu zit ik nog met enkel vragen :
ik heb zoveel dingen gelezen die elkaar dan soms weer tegenspreken dat ik toch even wat meer info zocht
1) zoals bij winny : sommige zeggen dat het goed is als kickstart en andere op het einde om je gains beter vast te houden(wat ik normaal doe) maar je cortisol gaat dan de hoogte in.

2) heb al eens gewerkt met t3 voor 3weken maar niet een hele kuur en mischien dat een lage dosis gedurende heel de kuur beter is?

3) omdat het een kuur is zonder test weet ik niet goed wat ik moet gebruiken als pct

4) mischien een testo booster als activate extreme,hyperdrol of test 2010 nemen tijden de kuur of beter na de kuur?

hopelijk vind ik hier nog de antwoorden op die vragen
alvast bedankt

dag kereltje ;-),
Een kuurtje zonder test en alleen test E en winny doen gaat volgens mij wel goed hoor.Ik ben nu ook geen test aan het gebruiken en heb normaal ook sneller last van gyno en nu dus nix.Maar het is niet van de test dat je gyno krijgt maar van Tren,deca en dergelijke.Uw winstroll zou ik niet als kickstart gaan gebruiken maar de laaste weken in je kuur.En wat T3 betreft mag je zelfs tot 150mg gaan hoor opbouwend en terug afbouwen.Beste wak u kan aanraden als pct is arimidex,heb daar steeds beter effect van dan nolva of clomid.
 
bedankt voor de reactie,

ik dacht altijd dat tren only geen gyno kan veroorzaken en dat het een aromatiserende stof zoals test daarvoor nodig had.
kan het nu alleen wel of geen prolactine gyno doen ontstaan zonder testo?
test - progestron gyno
tren - prolactine gyno

prolactine - knobbel onder de tepel
progestron - schijf om de tepel


ps : dit heb ik ook gevonden
What is Prolactin or Progesterone Gyno?
July 13th, 2008


Most bodybuilders are aware that estrogen can cause gyno. Most steroid users are also fully aware that Trenbolone can cause gyno when taken by itself, even though it doesn’t convert to estrogen at all. How is this possible?

Two major theories of how Trenbolone could cause gyno symptoms have been theorized over the years. They believe that Tren causes the gyno, by directly stimulating either prolactin or progesterone receptors. Anabolic steroids Trenbolone and Deca are both progestins. Deca also converts to estrogen, but Tren does not. They are not to be confused with progesterone, but instead progestins, a type of progestogen, that can stimulate the progesterone receptor. Tren even converts to a metabolite in the body, that binds stronger to progesterone receptors than progesterone itself!

Directly increasing progesterone or prolactin doesn’t necessarily mean you will develop gyno according to research. The study (J Clin Endocrinol Metab 1988 Jan;66(1):230-2) shows that progesterone works synergistically with estrogen, to stimulate breast production. According to (Clin Biochem 2001 Nov;38(Pt 6):596-607), prolactin only has a stimulatory effect on gynecomastia in the prescence of high circulating estrogen levels. Testosterone which aromotizes to estrogen caused a cause of increased prolactin according to (Acta Endocrinol (Copenh) 1984 Feb;105(2):167-72). In the same study, Clomid (clomiphene) and Nolva (tamoxifen) showed a reduction in the man’s high levels of prolactin. There is no research evidence that I have found, that points to true breast development developing with just prolactin or progesterone alone or caused by non-aromotizing steroids, without any high circulating estrogen levels. Estrogen must be at high enough levels to work synergistically with high levels of prolactin or progesterone, to cause breast development and lactation.

Whether Tren stimulates prolactin or progesterone, without at least moderate levels of circulating estrogen at the same time in the body, Tren can’t cause full development of gyno. The real solution to curing gyno caused during a tren cycle therefore, is to take anti-estrogens, to lower circulating estrogen levels. Even if you are taking Tren by itself, you still will have a lot of estrogen circulating in your blood for a few weeks, until your natural testosterone levels shut down. Sensitive people to gyno might have to use a anti-estrogen, even when taking tren without other estrogen converting steroids, to lower natural estrogen levels in the body.

Many bodybuilders recommend using anti-prolactin drugs Bromocriptine or Cabaser / Dostinex (both Cabaser and Dostinex contain active ingredient Cabergoline), or even RU-486 “The abortion pill”, which is a progesterone blocker. These drugs have side effects are expensive and not commonly carried by many sources. I have heard reports from bodybuilders that bromocriptine didn’t help them, but strong anti-aromatase inhibitors like letrozole did. Therefore, it is better to use an anti-estrogen to combat tren based gyno. The only anti-estrogen I wouldn’t recommend for combatting this gyno is Nolva (tamoxifen) because in (J Steroid Biochem Mol Biol. 2003 Sep;86(3-5):461-7) they found progesterone receptor expression increased, while it decreased with other anti-aromatase inhibitors.


maw gedurende tren only zeker ngeen nolva nemen en als nakuur arimidex?
of beter gedurende de kuur dostinex of bromocriptine, vitb6(waar kan ik die vinden in belgië) met nakuur arimidex.

de winny ga ik nu houden voor het einde van de kuur.

T3 nemen gedurende heel de 8weken?
meer dan 125mcg zou namelijk ook gyno in de hand werken.
vandaar mijn voorkeur voor een lage dosis heel de kuur of iets hoger gedurende 3weken afgewisseld met clen.
 
Laatst bewerkt:
tren only geeft geen gyno
 
die clen en T3 slaan nergens op zo kort, laat ze dan beter weg en ga goed met je voeding alleen stoeien. Die winstrol toch liever als kickstart nemen dan als laats in je kuur, omdat winstrol je cortisol waaarden verhoogt....en dat wil je niet als naar je nakuuur toegaat. De tren 10weken nemen ipv 8 en op 400mg. Nolva asl nakuur week 10 dagen na de laatste inject voor 4weken

ps. hele lichte cutkuur......tren is het meest hefftige middel wat er is
 
ja ik weet dat tren 1van de sterkste spullen is ;)
maar ik bedoelde omdat ik enkel met tren wil gaan werken en op niet al te hoge dosis.
ik heb ervoor ook met clen en t3 gewerkt gedurende 3weken afwisselend en dat ging goed.
dus ook niet enkel t3 gedurende heel de kuur?
de winstrol als kickstart dan gedurende de 1ste 3-4weken of al voor de tren starten?

ps ivm de nolva : The only anti-estrogen I wouldn’t recommend for combatting this gyno is Nolva (tamoxifen) because in (J Steroid Biochem Mol Biol. 2003 Sep;86(3-5):461-7) they found progesterone receptor expression increased, while it decreased with other anti-aromatase inhibitors.

kan het dan wel als nakuur want ik heb op meerdere plaatsen gelezen dat nolva en tren niet samen gaan.

ivm voeding : zit al paar weken op 2400kcal verhouding 54% eiwitten(305gr), 42,8%carbs (242gr) , 3.2%vet(18gr)
voldoende voor tijdens de kuur of terug hoger beginnen en weer afbouwen?
 
als je toch om de dag winny zet en 8 weken aan tren wilt, zou ik tren ace nemen ipv tren e
 
als je toch om de dag winny zet en 8 weken aan tren wilt, zou ik tren ace nemen ipv tren e

ja maar de tren en winny mag je toch niet samen optrekken?
met tren a heb ik al eens gewerkt en is idd goed maar wou nu minder prikken en ook de winny is enkel in het begin en niet heel de kuur.
 
ja ik weet dat tren 1van de sterkste spullen is ;)
maar ik bedoelde omdat ik enkel met tren wil gaan werken en op niet al te hoge dosis.
ik heb ervoor ook met clen en t3 gewerkt gedurende 3weken afwisselend en dat ging goed.
dus ook niet enkel t3 gedurende heel de kuur?
de winstrol als kickstart dan gedurende de 1ste 3-4weken of al voor de tren starten?

ps ivm de nolva : The only anti-estrogen I wouldn’t recommend for combatting this gyno is Nolva (tamoxifen) because in (J Steroid Biochem Mol Biol. 2003 Sep;86(3-5):461-7) they found progesterone receptor expression increased, while it decreased with other anti-aromatase inhibitors.

kan het dan wel als nakuur want ik heb op meerdere plaatsen gelezen dat nolva en tren niet samen gaan.

ivm voeding : zit al paar weken op 2400kcal verhouding 54% eiwitten(305gr), 42,8%carbs (242gr) , 3.2%vet(18gr)
voldoende voor tijdens de kuur of terug hoger beginnen en weer afbouwen?
nolva idd niet gebruiken bij gyno van tren maar kan wel prima als nakuur, de winny gelijk starten met de tren, beter ga je ook de tren voor 10 weken zetten. en je als je wilt gaan cutten vind ik je carb iname aan de hoge kant, beter om je (goede) vetten hoger te nemen en carbs lager. Je kcal moet je zelf meespelen dat weet jij ook het beste tis jou lichaam.
 
ok nakuren dus gewoon met nolva(40/30/20/20)
winny week 1-4
schema aangepast naar 350eiwitten, 212 carbs en 20gr vet
 
In de cut zou ik niet hoger dan 200gr carbs gaan nee.
Wel 1 a 2 dagen afwisselen met +400gr ofzow.. (goeie carbs dan weer).

Jij doet clen & t3 3 weken afwisselend of wat was dat?
 
ja maar de tren en winny mag je toch niet samen optrekken?
met tren a heb ik al eens gewerkt en is idd goed maar wou nu minder prikken en ook de winny is enkel in het begin en niet heel de kuur.

maakt geen flikker uit joh. Wel eerst tren ace opzuigen en niet andersom anders krijg je winny residu in je tren ace vial (waterbasis stroomt makkelijker terug). En dan 1ml lucht trekken, goed schudden, lucht eruit and you are to go.
 
maakt geen flikker uit joh. Wel eerst tren ace opzuigen en niet andersom anders krijg je winny residu in je tren ace vial (waterbasis stroomt makkelijker terug). En dan 1ml lucht trekken, goed schudden, lucht eruit and you are to go.

ik dacht altijd dat je olie en waterbasis niet samen mocht doen daarmee
heb je er zelf ervaring mee?

@SHaDoWLanDZ : ja ik heb vorige keer 3weken clen gedaan toen 3 weken t3 en toen weer 3weken clen en dat ging super.

ps: kan geen tren e krijgen wel tren a

nu dacht ik dus aan :

1-4 winny 50 eod
1-6 tren a 75 eod
1-6 proviron 75ed
1-6 t3 25/50mcg ed

pct 4dagen na laatste inj clomid dag1 200mg, dag2-11 100mh, 12-30 50mg
samen met nolva 20ed gedurende 40dagen
hcg toch aan te raden omwille van geen gebruik testo zoja hoeveel en hoelang en geeft dit dan toch niet opnieuw kans op gyno?

ps: ik heb een paar posts gelezen van mensen die met tren only hebben gewerkt(en tevreden zijn) maar de overgrote meerderheid, mezelf incl zou toch test prop toevoegen.
nu wat is een veilige hoeveelheid (aangezien ik zeker en vast gyno zou krijgen)
of wat kan ik er het beste mee laten doorlopen in de cyclus
arimidex 0.5ed, dostinex 0.25-0.5 e3-4d)?
 
Laatst bewerkt:
niemand?

1-4 winny 50 eod
1-6 tren a 75 eod
1-6 proviron 75ed
1-6 t3 25/50mcg ed

of beter de tren vervangen door primo en de sides minimaliseren?
 
Laatst bewerkt:
ik dacht altijd dat je olie en waterbasis niet samen mocht doen daarmee
heb je er zelf ervaring mee?

ofcourse ik zuig het toch niet zo uit mijn duim ???
 
niemand?

1-4 winny 50 eod
1-6 tren a 75 eod
1-6 proviron 75ed
1-6 t3 25/50mcg ed

of beter de tren vervangen door primo en de sides minimaliseren?

Ik zou er voor gaan.
Tren houden, kijk hoe je erop gaat, volgende keer kan Primo nog dienen als Tren te heftig was :D
75mg eod is zowieso niet veel.
 
Ik zou er voor gaan.
Tren houden, kijk hoe je erop gaat, volgende keer kan Primo nog dienen als Tren te heftig was :D
75mg eod is zowieso niet veel.

ja ben nog steeds aan het researchen ik denk dat ik in totaal al 15uur mee bezig ben en er nog steeds niet uit ben.

ik dacht eraan test p bij de hand te houden in geval van ofwel in lage dosis 200mg ew erbij te doen en hopen dat de vit b6,t3 en winny genoeg zijn om gyno te voorkomen.
en ja de re rebound zal zwaar zijn zonder test en wil toch graag dat hij blijft werken voor in de toekomst :D

en ja ben nog steeds op zoek naar dostinex en letro just in case.

@KukiShu : ik ben graag 100% zeker, bedankt voor de info
 
Laatst bewerkt:
ik zou die winny elke dag gaan zetten man betere bloedwaardes en gewoon meer:D, die tren meschien ook wat hoger 1,5ml eod meschien
 
ik zou die winny elke dag gaan zetten man betere bloedwaardes en gewoon meer:D, die tren meschien ook wat hoger 1,5ml eod meschien

Het is een lichte cutkuur he, dan heb je toch niet zoveel nodig, het is alleen voor massebehoud :)
 
Ik zou of T3 en clen nemen, of alleen T3. Clen alleen vind ik een beetje poep...
 
Back
Naar boven