MuscleMeat

heel lichte cutkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

na nog wat meer onderzoek ziet het er voorlopig zo uit :
1-6 winny 50 eod
1-6 tren A 75 eod
1-6 proviron 50 ed
1-6 t3 25/50mcg ed
1-6 B6 200ed
optie
2-7 arimidex 0.5
3-8 test p 200 ew(lage dosis enkel libido op te vangen en zo weinig mogelijk kans op gyno)

pct 3dagen na laatste test p clomid 100/100/50/50
nolva 20/20/20/20
eventueel
hcg 5-8 500iu ew (laag ivm korte kuur)

ofwel 1-10 primo 500ew
1-6 winst 50eod
 
na nog wat meer onderzoek ziet het er voorlopig zo uit :
1-6 winny 50 eod
1-6 tren A 75 eod
1-6 proviron 50 ed
1-6 t3 25/50mcg ed
1-6 B6 200ed
optie
2-7 arimidex 0.5
3-8 test p 200 ew(lage dosis enkel libido op te vangen en zo weinig mogelijk kans op gyno)

pct 3dagen na laatste test p clomid 100/100/50/50
nolva 20/20/20/20
eventueel
hcg 5-8 500iu ew (laag ivm korte kuur)

ofwel 1-10 primo 500ew
1-6 winst 50eod

Ziet er goed uit, alleen ik zou t3 minimaal op 50mcg nemen.

Wat je ook nog kan doen na die 6 weken tren enz. dat je dan 2 weken mast p only zet. Dit werkte heel goed in mijn vorige cut kuur, en ik had helemaal geen libido dip sterker nog 3/4 weken na laatste inject was me libido nog hoger dan in mijn kuur :D
 
Ziet er goed uit, alleen ik zou t3 minimaal op 50mcg nemen.

Wat je ook nog kan doen na die 6 weken tren enz. dat je dan 2 weken mast p only zet. Dit werkte heel goed in mijn vorige cut kuur, en ik had helemaal geen libido dip sterker nog 3/4 weken na laatste inject was me libido nog hoger dan in mijn kuur :D

hoe zou jij het dan doen?
6-8 mast p 400 ew

of beter winny 1-4
mast p 5-8

hoe zit het dan met de test p en pct?
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook ff afwachten tot je denkt test nodig te hebben.. beetje expirimenteren.. Mischien heb je helemaal geen test nodig en is de provi genoeg? Ben erg benieuwd.. Gaat de boel toch hangen... test prop erin..

T3 zou ik gewoon de gehele kuur pakken.. Liever 8 dan 6weken.. dus zou em verlengen in zn geheel.. En opbouwen tot 100mcg.. En uiteraard afbouwen..

Wel logje bijhouden he..
 
Je kan ook ff afwachten tot je denkt test nodig te hebben.. beetje expirimenteren.. Mischien heb je helemaal geen test nodig en is de provi genoeg? Ben erg benieuwd.. Gaat de boel toch hangen... test prop erin..

T3 zou ik gewoon de gehele kuur pakken.. Liever 8 dan 6weken.. dus zou em verlengen in zn geheel.. En opbouwen tot 100mcg.. En uiteraard afbouwen..

Wel logje bijhouden he..

ja van die test p bij de hand houden just in case had ik ook in gedachte.
T3 kan ik idd doortrekken tot 8weken, was 1st van plan maar weken te kuren en er niet aan gedacht.
een log bijhouden was ik ook van plan ;)
 
hoe zou jij het dan doen?
6-8 mast p 400 ew

of beter winny 1-4
mast p 5-8

hoe zit het dan met de test p en pct?



Ik zou hem dan zo doen:

1-6 winny 50 eod
1-6 tren A 75 eod
1-6 proviron 50 ed
1-8 t3 75 mcg ed (eventueel naar de 100 mcg)
1-6 B6 200 ed
6-8 mast p 100 eod

En dan 8,9,10,11 nolva 20 ed.



Mijn kuur zag er toen zo uit

Week 1-7,5 100 mg test p eod
Week 1-4/6-8 ECA ed
Week 9-10 clen 120 mcg ed
Week 7,5-10 mast p 100 mg eod

Nakuur 4 weken nolva op 20 mg, na die 4 weken nolva was mijn libido dus hoger dan in mijn kuur.



En jij noemt het een lichte cutkuur maar ik vind dat je er aardig wat in gooit voor een ''lichte'' kuur
 
ja ondertussen is het al een paar keer aangepast en idd licht is het nietµ
heb al eens tren a gebruikt en idd verbranding gaat in overdrive
snachts ook idd zweten,superpomp en heel de dag spieren steenhard
had toen wel test p erbij en ook dus gyno probs.
 
Aangezien je toch al vrij droog staat en er niet zo iemand uitziet die moeite heeft om droog te komen vind ik die T3 niet eens nodig...

1-8: Tren E 400mg
1-?: Proviron 50mg ED
8-11: Mast P 100mg EOD
11-... nakuur

oftewel aangezien dat ook op de markt is en lekker schijnt te werken en jij eigenlijk gewoon iets licht en simpel wou om spierverlies tegen te gaan.

1-8: 500mg Masteron E

- Masteron is zeer goed voor je libido
- Anti-E op zichzelf dus geen last van gyno
- Typsche Cut-steroide
 
Aangezien je toch al vrij droog staat en er niet zo iemand uitziet die moeite heeft om droog te komen vind ik die T3 niet eens nodig...

1-8: Tren E 400mg
1-?: Proviron 50mg ED
8-11: Mast P 100mg EOD
11-... nakuur

oftewel aangezien dat ook op de markt is en lekker schijnt te werken en jij eigenlijk gewoon iets licht en simpel wou om spierverlies tegen te gaan.

1-8: 500mg Masteron E

- Masteron is zeer goed voor je libido
- Anti-E op zichzelf dus geen last van gyno
- Typsche Cut-steroide


ben al bezig met cutten en hierdoor helaas al teveel massa verloren.
dus iets dat die verloren kilo's terug kan brengen is aangeraden.
tren e ga ik niet doen aangezien het te lang duurt voor het uit je lichaam is bij problemen wat bij tren a sneller gebeurt.
en de foto's zijn van vroig jaar sta nu nog niet zo droog dus masteron only zal niet genoeg effect geven denk ik.
 
Beste en makkelijkste optie lijkt me Trenbolac-Drostanpro van IP

10ml vials met 100mg Trenbolone acetaat en 100mg Masteron propionaat per 1 ml

Men maat gebruikte dit laatste weken van wedstrijdvoorbereiding en ging erop als een speer! knetterhard en droog en nog steeds geil door de masteron

Als je EOD vlamt kom je ong 2.5 week met een vial toe van 10ml
 
Beste en makkelijkste optie lijkt me Trenbolac-Drostanpro van IP

10ml vials met 100mg Trenbolone acetaat en 100mg Masteron propionaat per 1 ml

Men maat gebruikte dit laatste weken van wedstrijdvoorbereiding en ging erop als een speer! knetterhard en droog en nog steeds geil door de masteron

Als je EOD vlamt kom je ong 2.5 week met een vial toe van 10ml

ik vind er wel weinig over terug
weinig gebruikservaringen op forums.
ziet er wel interessant uit natuurlijk moest het werken aangezien de kans op gyno dan weer kleiner is.
 
Laatst bewerkt:
werkt zoiezo hoor! ken genoeg gasten die het gebruikt hebben alsook men beste maat en die heeft er veel aan gehad de laatste weken van zen voorbereiding!
 
werkt zoiezo hoor! ken genoeg gasten die het gebruikt hebben alsook men beste maat en die heeft er veel aan gehad de laatste weken van zen voorbereiding!

wat zijn zoal de resultaten dan?
massa gain en vet% gezakt?
neveneffecten?
deden ze het samen met test of niet?
 
Laatst bewerkt:
net ook de site van ** tegen gekomen, staan wel lekkere dingen op :D
tren ace 150mg/ml, prop idem. Drukt je ml's toch weer. Maar ik lees idd ook niks over dit merk. En de betrouwbaarheid...
 
Back
Naar boven