MuscleMeat

Heel normaal weerwolf spel

Bezoekers in dit topic

Valt weinig te verdedigen met zo'n tam spel (door de spelers niet spelleider)

Sorry.
 
misschien is de wolf in schaapskleren en roept hij het hardst hij burger is?
kan echt niks met die hints :roflol:
 
Valt weinig te verdedigen met zo'n tam spel (door de spelers niet spelleider) Sorry.

Mijn excuses, heb mijn instellingen al zodanig aangepast dat de letters vingerdik groot staan op mijn scherm maar ik trekt het echt niet om superlang online te zijn en deftig te spelen. Ben wel nog één van de actiefste spelers.
 
Als er hints in de verhalen stonden was iedereen sowieso actiever, beetje moeilijk op deze manier
 
Als er hints in de verhalen stonden was iedereen sowieso actiever, beetje moeilijk op deze manier

Echte wolfgames (niet de dbb-versie) zijn wel zonder verhalen en hints. Daarom noemde lloyd het ook een heel normaal wolfgame.
 
Mijn excuses, heb mijn instellingen al zodanig aangepast dat de letters vingerdik groot staan op mijn scherm maar ik trekt het echt niet om superlang online te zijn en deftig te spelen. Ben wel nog één van de actiefste spelers.

Laatste bericht hier.
Nog knap dat je mee speelt gab! Ik ben zelf ook niet de meest actieve spelers in het begin.
 
Echte wolfgames (niet de dbb-versie) zijn wel zonder verhalen en hints. Daarom noemde lloyd het ook een heel normaal wolfgame.

Ah, dat wist ik niet, ik vind het toch leuker mét !
 
Gvd

Maarja, gelukkig geen belangrijke rol verloren, doe je best vannacht, meisje

Ik mag hopen dat er nu eens iemand met mij meegaat. Stelletje wolven :mad:

---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

Valt weinig te verdedigen met zo'n tam spel (door de spelers niet spelleider)

Sorry.

Het is idd jammer dat er weinig discussie van de grond komt. Iedereen stemt maar er wordt niet op andere posts gereageerd
 
verhaal nacht 4

Zit nu weer in de vrachtwagen om te werken en na het ontbreken van een antwoord van de heks kan ik het volgende mededelen.

Sanca was het slachtoffer

sanca was de jager, de kill in de 5e nacht kan nu niet meer uitgevoerd worden door de jager en de burgers zijn zonder protectie

Het is weer dag tot 21.00, zal afhankelijk van de verkiezing een wat langer verhaal neerpennen ivm de omstandigheden nu

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Ik vergeet te vermelden dat diaephi nu ook dood is vanwege het feit dat ie in z'n anus is geschoten door ot92 in de cupido rol waardoor het koppeltje met sanca is ontstaan.

Hij is dan nu ook dood omdat ie als enige speler nog overbleef met een baard. Zelfmoord was de enige optie

Gelukkig was het maar een gek
 
Ik mag hopen dat er nu eens iemand met mij meegaat. Stelletje wolven :mad: ---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ---------- Het is idd jammer dat er weinig discussie van de grond komt. Iedereen stemt maar er wordt niet op andere posts gereageerd

Ik doe echt mijn best, had gisteren al een vermoeden dat diaephi ook goed was en als ik gestemd had op hem waren er toen drie burgers uitgegaan. Diaephi en penose omdat het gelijk aantal stemmen was en dan nog eens sanca als jager (dat diaephi gekoppeld is had ik niet verwacht).

Hoe langer dit spel duurt, hoe meer ik denk dat we met een single wolf zitten die overigens nog niet zoveel gespeeld heeft want het heeft best lang geduurd eer er een belangrijke goeie rol uitwas en sommige waren wel al een beetje duidelijk.

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Meisje heeft overigens weer geen hint gevraagd als ik het goed lees? Man man man, in ieder geval is nu duidelijk dat ze het meisje is en niet mogelijk de gek.

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Kan de heks overigens de jager nog een ronde tot leven wekken lloyd? Dan kunnen we de wolf nog een dag afhouden.
 
Nee, had nog wel een pm gestuurd om te vragen of hij hem in leven wilde houden maar helaas
 
Kut meisje, kut heks, kut burgers, rip Daffy en mij


Succes verder, pakt nu verdomme die wolf !
 
Lloyd kun je de beginpost aanpassen wie dood zijn? Beetje kut zoeken via mn tel :o
 
Lloyd kun je de beginpost aanpassen wie dood zijn? Beetje kut zoeken via mn tel :o

Volgens mij resten nog jij, Fred, Jack en Wauter
 
Ik doe echt mijn best, had gisteren al een vermoeden dat diaephi ook goed was en als ik gestemd had op hem waren er toen drie burgers uitgegaan. Diaephi en penose omdat het gelijk aantal stemmen was en dan nog eens sanca als jager (dat diaephi gekoppeld is had ik niet verwacht).

Wauter heeft denk ik Sanca als slachtoffer gekozen om zo Daffy ook uit te schakelen zonder hem weg te stemmen. Was wel duidelijk dat hun twee het koppel waren. Nu moeten wij denken dat hij aan onze kant staat, maar ik trap daar niet in.
 
Wauter heeft denk ik Sanca als slachtoffer gekozen om zo Daffy ook uit te schakelen zonder hem weg te stemmen. Was wel duidelijk dat hun twee het koppel waren. Nu moeten wij denken dat hij aan onze kant staat, maar ik denk echt dat hij de wolf is.

Huh? Als ik wolf was had ik hun allang uitgeschakeld hoor. Die kans laat ik echt niet liggen. Mijn specifieke rol zou wel duidelijk mogen zijn nadat ik me wou laten uitschrijven de dag na mijn ongeval.

Als je trouwens één van mijn laatste posts bekijkt had je kunnen zien dat ik een sterk vermoeden had dat zowel penose als diaephi burger waren en ik wou niet op diaephi stemmen omdat er anders mogelijk twee burgers zouden uitgaan. Als wolf zou ik dan drie burgers hebben kunnen uitschakelen tijdens de stemming met dan nog eens 's nachts een kill ook. Zo'n kans laat ik toch nooit liggen?

Ik ben trouwens diegene die gans het spel al probeert het meisje aan te porren om hints te vragen (waarmee ik het mezelf dan extra moeilijk maak) en probeer om het meisje van de gek te onderscheiden om de burgers te helpen.
 
Back
Naar boven