XXL Nutrition

Heel normaal weerwolf spel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Van mij mogen jullie gerust op HillR stemmen hoor. Ze heeft ook al een aantal potjes mooi opengebroken. Anders zou ik zelf niet op haar stemmen.
 
Hill voor bgmst
 
Waarom heeft niemand mij verteld dat er weer een basic game was?

Was voor de mensen die hadden aangemeld voor de extreme ww versie maar niemand had tijd en zin in een moeilijk spel
 
Was voor de mensen die hadden aangemeld voor de extreme ww versie maar niemand had tijd en zin in een moeilijk spel

Correctie, er waren niet genoeg spelers voor de superdeluxe versie van een wolfgame dus zorgde Lloydatoni voor een tussenkomertje.

Mag ik er trouwens op wijzen wat een bende geile bokken hier allemaal zitten. En dat allemaal voor een paar tetten die je nooit gaat tezien krijgen :D

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Zelf nog vergeten opnieuw te stemmen: HillR

HillR stond wel voorop dacht ik bij mijn laatste telling?
 
HilR is de nieuwe burgemeester jongens.

Elke dag tetten in dit topic anders vraag ik tremendes om een ban.

Nacht gaat in vanaf nu tot morgenochtend 10 uur. Ben zelf op een strandje nu dus gaat hem allemaal niet echt duidelijker meer worden.
 
Stond gelijk, maar had een coin toss gedaan
 
Stond gelijk, maar had een coin toss gedaan

Ah, ik had de stem van wengstertje ook nog meegeteld. Vermoed dat deze niet meetelde desondanks hij vandaag is gepost omdat hij voor jouw bericht van de rollenverdeling gepost is? Net niet dan burgemeester.
 
Tettenburgemeesteres belooft veel goeds te worden zo
 
Ik dank jullie allen voor jullie vertrouwen mijn nederige medebewoners!!

NSFW (speciaal voor Lloyd z'n verjaardag, en ook een beetje om het burgemeesterschap te vieren)
tumblr_lqg7kalw0D1qdzhvfo1_500.jpg
 
Laatst bewerkt:
kijk dat zijn ze :D whoehoe


en LLOYD gefeliciteerd man, mijn tetten bespaar ik je
 
Gelukkige verjaardag Lloydatoni :)
 
Gelukkige verjaardag, van harte, bla bla bla, waar blijft het verhaal ?



:D
 
Verhaal dag1: Wakkerdam huehuhue

Iedereen ontwaakt uit z'n nachtelijke slaap erlijke wegdromen bij de tetten die hillR ons heeft voorgeschoteld op haar eerste ambtsdag. Wat een heldin, dit topic staat niet voor niks in de privé sectie, dus het kan allemaal nog wel een stukje erger hoor. (verkapte verjaardagswens). Niet iedereen heeft lekker kunnen slapen, 2 mannen hadden tijdens het slapen nogal last van elkaar tijdens het slapen.

De ontluikende homoseksualiteit die al lange tijd aan het broeien was onder elkaar mocht deze nacht volledig tot uiting komen.
Met een bijna krankzinnige blik in de ogen gingen ze in in elkaars liefdesspel. HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG, would film again 10/10 (no-homo?). Cupido heeft een goed oog gehad hiervoor.

Echter is er tussen al het feestgedruis en de tetten en alle romantiek toch iets verschrikkelijks voorgevallen in ons lieflijke dorp. De wolf heeft toegeslagen.

een burgerslachtoffer deze nacht helaas, had hij maar wel z'n boobs in de strijd gegooid, samen met zijn wilde haren zou dit een ongelofelijk schouwspel zijn, maar helaas kunnen we er niet meer van genieten. Zonder enig wraakgevoel of iets dergelijks geschiedde het. Just business, nothing personal. RIP

Wengstertje is wreed uit elkaar getrokken
2pr7o.jpg

forever mirin​
 
Back
Naar boven