Fitness Seller

Heel normaal weerwolf spel (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik denk om eerlijk te zijn dat het geen nut heeft om mezelf te verdedigen.
Wat gebeurd er nu host? 3 spelers over waarvan 2 burgers en 1 wolf.. een vrouwelijke wolf :d


Zijn genoeg scenario's te verzinnen
 
Maar als de wolf een burger vannacht opeet, dan blijft er een burger en wolf over. Kan die burger dan nog stemmen?
 
Maar als de wolf een burger vannacht opeet, dan blijft er een burger en wolf over. Kan die burger dan nog stemmen?

Ligt eraan welke rol de burgemeester heeft
 
De wolf zal nu sowieso de burgemeester aanvallen aangezien hij anders niet meer kan winnen (1 tegen 1 verliest hij dan altijd). Dan weet de burgemeester als hij goed is en fred jack willen aanvallen dat er eig maar één persoon meer overschiet om de rol aan door te geven en de wolf blok te zetten (zoals ik al eerder een scenarie mogelijk achtte vandaag).
 
de wolf is burgemeester:P
 
Slotverhaal

Het spel is dan eindelijk ten einde gelopen, deze nacht zou de wolf het meisje bezoeken wie tevens de rol van burgemeester had, hierdoor mocht zij iemand uitkiezen om haar op te volgen na het vernemen van haar eigen dood.

Ze vroeg aan de spelleider: goh wat vind jij de beste optie, ik had geen idee. Ze vervolgde dat wauter toch nooit te peilen was, dus doe Jack3d maar. Gefeliciteerd zei ik toen.

OOOOOOOOOOOOO de bukake hint sloeg op z'n oog, goh wat ben ik stom dat ik dat nu pas zie. Dat klopt inderdaad.

Lijkt me dat Jack3d als burgemeester niet op zichzelf gaat stemmen, dus ook Wauter kan aan de hoogste boom.
De burgers hebben gewonnen boys, ook al is alleen nog Jack over om de aardkloot weer te herbevolken, dus succes daarmee in je eentje, doei.

https://www.youtube.com/watch?v=0QMLg419sdY

HillR is dood en was het meisje

Wauter is dood en was de wolf

Jack3d is de lachende 3e en is de burger en de nieuwe burgemeester

Wilde het net zoals het kaartspel laten verlopen zonder hints in der verhalen en met alleen hints voor het meisje en de volledige uiting van de bijrollen, maar helaas was daar niet iedereen even comfortabel mee :(

Groenten,
 
Was moeilijk zo zonder hints in de verhalen waardoor het verhaal weinig op gang kwam.
Daarnaast vergat ik af en toe om de hints te vragen, dan was ik alweer te laat en stond het verhaal er al.

Goed gespeeld weer door Wauter.. M'n hints waren "Anne" en "Foutje van de Bukake". Ik kon er niets van maken.. Tot vanochtend, toen kreeg ik opeens de ingeving.. oh dammnnn.

Nouja, beter laat dan nooit toch :P
 
Godver, weer net niet gewonnen ---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------
Was moeilijk zo zonder hints in de verhalen waardoor het verhaal weinig op gang kwam. Daarnaast vergat ik af en toe om de hints te vragen, dan was ik alweer te laat en stond het verhaal er al. Goed gespeeld weer door Wauter.. M'n hints waren "Anne" en "Foutje van de Bukake". Ik kon er niets van maken.. Tot vanochtend, toen kreeg ik opeens de ingeving.. oh dammnnn. Nouja, beter laat dan nooit toch :P

Bij de eerste hint had je het al kunnen weten hoor. Anne is een bekend liedje in belgie gezongen door koen wauters. Mijn eerste hint was utrecht. Het meeste logische wat er mee kon vinden is dat er een dbb meet was in utrecht waar jij, ot92 en lloyd waren. Jammer genoeg had je eens bescherming van de jager waardoor ik de gok niet kon wagen om jou te killen in de nacht.

Wel behoorlijk lastig om onder deze omstandigheden te moeten spelen, kon noot echt lang het topic doorlopen met mijn ogen dus moest alles op geheugen spelen.
 
hoe is het nu wauter ?
 
hoe is het nu wauter ?

Eerste laag cellen linkeroog volledig weggebrand, bloedvaten eronder waren wel nog intact. Moet maandag nog eens terug gaan op controle, of er blijvende schade zal zijn moet de toekomst uitwijzen.
 
Komt er nog een spelletje? Ik kan EINDELIJK nog eens terug meespelen :p
 
Neuh ik heb nog wel 2 of 3 maandjes nu :D
 
Ik reageer even zodat ik weet wanneer er een volgende game is
 
Ik wou iets organiseren toen ik meer vrije tijd had maar toen waren er een paar andere games en nu ben ik weer terug aan het werk dus geen tijd meer om 1 aan te maken
 
Back
Naar boven