AndroidHealthClinic

Heel veel Spierpijn !!

Bezoekers in dit topic

muchomacho

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2005
Berichten
202
Waardering
0
Normaal als ik in een kuur zit dan heb ik weinig last van spierpijn Maar nu ik aan de STH en AAS verga ik van de pijn .
Ik lees nergens over dat STH als bijwerking die pijn geeft .
Maar mijn trainings maat en ik hebben alletwee erge last van verschikkelijke spierpijn .
Ik doe de STH nu 4 weken en de AAS twee weken .
Het erge vind ik nog dat ik niet normaal kan trainen en niet zo zwaar kan trainen.
Hebben meer gasten die ervaring met STH en pijn in de spieren ?
Ik heb het idee dat ik groei als een gek en me lichaam doet de hele dag pijn
Heb nog nooit zoveel spierpijn gehad .
Ik zit te wachten dat ik me er lekker bij ga voelen want dat doe ik nog niet ik ben erg hyper en voel me niet lekker in me lichaam .
Ik hoop wel dat dat snel over gaat .
Ik vroeg al eerder in dit forum of iemand last van pijn in de vingers en knieen had maar nu is het overal . Ik ben net een oude man als ik op sta :)
Ik neem glutamine en Bcaa s allemaal voor beter herstel .Eet genoeg ,slaap genoeg etc... Meer kan ik niet doen denk ik :)
 
Laatst bewerkt:
ik had de zelfde verschijnselen pijn in vinger en handen, dat in nu beter. IK ben tijdelijk terug gegaan naar 2,5 ie en toen via 3,33 weer naar 5ie nu is het beter.

Ook heb ik erge last gehad van spierpijn en spiervermoeidheid ook kon ik amper drukoefeningen doen polsen ellebogen en schouder deden zeer. dus gewoon, lichter trainen en pompen met die hap.

De ergste verschijnselen zijn nu voorbij en ik voel me geleidelijk aan weer fitter.

is idd erg klote normaal knal je erover in een kuur, maar nu voelde ik me ook net een opa.

greetz
 
Ik denk dat de enorme spiergroei in hele korte tijd de pijn verklaard.
Wat denk je wat voor krachten er op de aanhechtingen worden uitgeoefend door het snelle groeien van de spiermassa.
Ik denk dat de pijn vanzelf verdwijnt als je lichaam zich heeft aangepast.
Groet:
Willem 2
 
hardgainers zei:
ik had de zelfde verschijnselen pijn in vinger en handen, dat in nu beter. IK ben tijdelijk terug gegaan naar 2,5 ie en toen via 3,33 weer naar 5ie nu is het beter.

Ook heb ik erge last gehad van spierpijn en spiervermoeidheid ook kon ik amper drukoefeningen doen polsen ellebogen en schouder deden zeer. dus gewoon, lichter trainen en pompen met die hap.

De ergste verschijnselen zijn nu voorbij en ik voel me geleidelijk aan weer fitter.

is idd erg klote normaal knal je erover in een kuur, maar nu voelde ik me ook net een opa.

greetz

Thanks ! Het is vreemd dat dat niet als bijwerking wordt beschreven .
In iedergeval niet tegen gekomen .
Na hoelang ging het beter met je ?
Nog een vraag wat ik ook al vaker heb gehoort .
Nu zeggen ze als je geen AAS met de STH neemt dan is de STH alleen maar een goede vetburner is meer niet .
Ik gaat nog een tijdje door als ik met AAS gestopt ben met de STH ,maar het lijkt me zo onwaarschijnlijk wat ze zegge .
Ik hoorden het niet van een persoon maar meerdere heb ik het van gehoort .
Jij ervaring daarin ?of dat wel is gehoort ?
 
Misschien dat een extra dosering anti-oxidanten ook wat kan schelen?
Vitamine C, E, selium en zink.
 
muchomacho zei:
Thanks ! Het is vreemd dat dat niet als bijwerking wordt beschreven .
In iedergeval niet tegen gekomen .
Na hoelang ging het beter met je ?
Nog een vraag wat ik ook al vaker heb gehoort .
Nu zeggen ze als je geen AAS met de STH neemt dan is de STH alleen maar een goede vetburner is meer niet .
Ik gaat nog een tijdje door als ik met AAS gestopt ben met de STH ,maar het lijkt me zo onwaarschijnlijk wat ze zegge .
Ik hoorden het niet van een persoon maar meerdere heb ik het van gehoort .
Jij ervaring daarin ?of dat wel is gehoort ?

zit nu in week 7 dacht ik en het wordt beter nu.
 
B.B.Junkie zei:
Misschien dat een extra dosering anti-oxidanten ook wat kan schelen?
Vitamine C, E, selium en zink.

Thanks voor de tip !
 
ik heb idem dezelfde verschijnselen, zit nu in week 4 en begin me beter te voelen.
Pijn in handen, fingers, polsen schijnt vaker voor te komen in de eerste paar weken van het STH gebruik.
Let wel op hoofdpijn, want de hersendruk kan ook verhoogd worden, als deze niet af neemt zou ik wat lager gaan met de eenheden.
 
Johannesz zei:
ik heb idem dezelfde verschijnselen, zit nu in week 4 en begin me beter te voelen.
Pijn in handen, fingers, polsen schijnt vaker voor te komen in de eerste paar weken van het STH gebruik.
Let wel op hoofdpijn, want de hersendruk kan ook verhoogd worden, als deze niet af neemt zou ik wat lager gaan met de eenheden.

Nee totaal geen last met hoofdpijn ,maar ik hou heel veel vocht vast ,niet normaal meer .
Ik ga volgende week liquidex erbij nemen en hoop dat ik minder vocht vast houd
Denk dat ik daardoor ook veel pijn heb .
Kwam gister thuis van een dagje amsterdam en mijn benen deden zeer Toen ik mijn broek uit deed en mijn sokken schok ik wel erg .
mijn kuit/enkel was twee keer zo groot van het vocht.
Ook als ik sochtends op sta heb ik een plofkop
:D Dikke wallen van het vocht .
Ben nu in de 5e week sth en 3e week AAS - Ben twee weken later begonnen met AAS omdat ik voorhoofdholt onsteking had dus niet met AAS wou beginnen .
 
laat die arimidex maar liggen tijdens STH gebruik. Deze onderdrukt de IGF afgifte en lijkt me niet zo wenselijk. Pak bij voorkeur femara of aromasin anders evt proviron.

Mijn handen voelen weer goed aan alleen s'nacht nog een beetje last.

Wel merk ik tijdens het trainen dan mijn spieren ONTZETTEND zeer doen, niet normaal meer. Zelfs na wat lichte setjes voelt het aan of ik een tienkamp achter de rug heb :o
 
hardgainers zei:
laat die arimidex maar liggen tijdens STH gebruik. Deze onderdrukt de IGF afgifte en lijkt me niet zo wenselijk. Pak bij voorkeur femara of aromasin anders evt proviron.

Mijn handen voelen weer goed aan alleen s'nacht nog een beetje last.

Wel merk ik tijdens het trainen dan mijn spieren ONTZETTEND zeer doen, niet normaal meer. Zelfs na wat lichte setjes voelt het aan of ik een tienkamp achter de rug heb :o

Ik gebruik de liquidex hoofdzakelijk voor me gyno omdat ik zo gevoelig ervoor ben .
En kan je me is uitleggen wat liquidex nou precies doet met STH ?
Proviron helpt niet dat ben ik gelijk met mijn kuur begonnen Zit nou een week ook aan 4 x novaldex -40 mg per dag en ik voel het nog lichtelijk groeien

Grapig wat je zegt over dat trainen want ik en mijn trainings partner kunnen bijna geen gewicht meer optillen . JE zit heel snel vol met heel weinig gewicht en alles doet pijn :) Hoop dat het binnen kort wat minder wordt want ik wil wel beesten in de Gym .
 
moet dat ff opzoeken, maar zowel nolva als arimidez onderdrukken de igf afgifte door de lever, en je wilt juist dat de lever door de sth zoveel mogelijk igf aanmaakt.

greetz!
 
Back
Naar boven