XXL Nutrition

Heey!

  • Topic starter Fiep
  • Startdatum
  • Reacties 14
  • Weergaven 5K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Fiep

Cool Novice
Lid geworden
13 jun 2021
Berichten
73
Waardering
144
Lengte
1m75
Hey hoi,

Ik ben Samantha, 34 jaar en moeder van een 7 jarige zoon.

Al van kleins af aan struggle ik met mijn gewicht. Diverse diëten geprobeerd (zowel op eigen houtje als met diëtisten en artsen) en nooit ging er meer dan 10 kilo af, die er vervolgens ook weer snel aan zat incl. een paar kilo's extra. Ik werd met de jaren zwaarder en ongelukkiger met mijn lichaam. Met als hoogtepunt/dieptepunt (net hoe je het wilt noemen) 120 kilo (!).

Vorig jaar heb ik mijn vriend (hier ook bekend) leren kennen ♥. Ik woog op dat moment op mijn zwaarst en toch is hij op mij gevallen. Ik begreep er niks van en soms begrijp ik het nog steeds niet ;-). Door alle complimenten die hij mij gaf en geeft ben ik gegroeid, gelukkig niet in kilo's maar in zelfvertrouwen. Sterker nog, ik ben inmiddels ruim 13 kilo kwijt.

Net voor de 2e lock down gestart met fitness in de sportschool. Helaas ging al snel alles op slot. Sinds mei 2021 het weer opgepakt en heb er een partij plezier in!!!

Mijn doel is mijn leefstijl veranderen en hierdoor aftevallen. Daarnaast vind ik het belangrijk om plezier te houden in het sporten.

Ik ben benieuwd naar wie jullie zijn! Tot snel!
 
Welkom en succes! :)

Gewicht zegt niets als je echt voor iemand valt. Zelf ben ik veel te licht en mijn hubbie te zwaar... maar toch voor elkaar gevallen. :heart:
 
Welkom Samanta

Zoooooveeeeel info hier, neem je tijd.
Succes! :)
 
Mooie vent die Vissertje, my kind of guy, zoals het ook hoort, lekker motiveren en oppeppen, veel succes gewenst aan beiden.
 
Welkom en succes!
 
Welkom en nogmaals succes!

Tip: vergelijk je trainingen niet met die van Vissertje1980 :D , doe je ding, maak progressie en geniet ervan. Als je je traingen bijhoudt dan zie je later terugbladerend hoeveel progressie je in allerlei opzichten gemaakt hebt.
 
welkom
 
  • Heart
Waarderingen: Fiep
Welkom op het forum en succes met het behalen van je doelen.
 
  • Heart
Waarderingen: Fiep
RockOfAges nee leg eens uit :hahaha:hehe....wat heerlijk slecht, ik hou er van! ;-) Dank je wel!
 
Back
Naar boven