MuscleMeat

heftige pijnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tymen

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
15.553
Waardering
1.077
Lengte
1m78
sinds gisteren avond heb ik heftige pijnen als ik mijn bovenlichaam draai. zowel linksom als rechtsom.
dus al ik mijn heupen op de plek houd en de rest draai dan doet dit erg veel zeer aan mijn linker zijkant bij de ribben. ik heb verder niks raars gedaan.
ook als ik ademhaal voel ik het maar dat is eerder hinderlijk dan pijnlijk.

al sinds maandag niet getrained omdat ik niet lekker in mn vel zat. dus zie ook daar geen connectie.

iemand enig idee?
 
Misschien wat verrekt? Hoef je niks raars voor te doen. 1 beweging in je slaap kan al genoeg zijn.
 
ik ging er al mee naar bed. zo out of the blue laat maar zeggen.
 
misschien tijdens je slaap gebeurd?
vorige week ook plots hevige rare tintelende steken in men rug dag later was het beter, ik vermoed gewoon fout geslapen of gezeten in de zetel
 
misschien tijdens je slaap gebeurd?
vorige week ook plots hevige rare tintelende steken in men rug dag later was het beter, ik vermoed gewoon fout geslapen of gezeten in de zetel



ik ging er al mee naar bed. zo out of the blue laat maar zeggen.

ik zal het anders brengen :)

nog voordat ik ik naar bed ging/slapen, had ik er al last van
 
Zit het net onder je onderste rib?
 
Hmm ik heb namelijk een tijdje terug met hoesten(denk ik), m'n linker onderste rib verrekt.
De pijn viel eerst wel mee maar het begon steeds erger te worden, de ochtend daarna kon ik niet eens meer rechtop staan van de stekende pijn in het ribben ''gebied''.

Naar de weekend arts geweest en al, die wist me te vertellen dat ik of de aanhechting of de rib zelf had verrekt. Het enige dat ik kon doen was een rekoefening.

De pijn heeft nog ongeveer 48 uur aangehouden voordat het daadwerkelijk minder werd, mocht je hetzelfde hebben als ik toentertijd zou ik je als advies meegeven: blijven bewegen, niet forceren maar doe wel de dagelijkse dingetjes!
 
Hmm ik heb namelijk een tijdje terug met hoesten(denk ik), m'n linker onderste rib verrekt.
De pijn viel eerst wel mee maar het begon steeds erger te worden, de ochtend daarna kon ik niet eens meer rechtop staan van de stekende pijn in het ribben ''gebied''.

Naar de weekend arts geweest en al, die wist me te vertellen dat ik of de aanhechting of de rib zelf had verrekt. Het enige dat ik kon doen was een rekoefening.

De pijn heeft nog ongeveer 48 uur aangehouden voordat het daadwerkelijk minder werd, mocht je hetzelfde hebben als ik toentertijd zou ik je als advies meegeven: blijven bewegen, niet forceren maar doe wel de dagelijkse dingetjes!

ik ben niet verkouden en hoest dus ook niet... echt heel raar. misschien ook wel handig om te vertellen dat ik eerder die dag pijn had in mijn borst en rug.
 
Back
Naar boven