XXL Nutrition

Heftige slaapproblemen tijdens kuur

Bezoekers in dit topic

ketonatus

Novice
Lid geworden
17 aug 2020
Berichten
28
Waardering
5
Lengte
1m80
Vetpercentage
11%
Ik ben 17-8-2020 begonnen aan mijn eerste kuur, 2x300mg/w test e. Prikken en alles foutloos gegaan, eten on point, gewicht neemt goed toe zonder bloat, trainingen gaan lekker. Sinds 6 dagen geleden heb ik echter enorme slaapproblemen ontwikkeld.

Vandaag voor 3e dag op rij wakker geworden vanuit een nachtmerrie. Dit keer gedroomd dat ik in een gebouw met nucleaire troep zat die explodeerde en dus dood aan het gaan was van straling, wakker geworden met telefoon in mijn hand. Droomde op laatste moment dat ik 112 aan het bellen was (gelukkig niet gebeurt, zou hele gekke situatie gecreëerd hebben. Nacht hiervoor en 2 nachten geleden wakker geworden vanuit nachtmerrie waarin ik aan het vluchten was voor de politie na het medeplichtig zijn aan moord?? Elke keer volledig bed onder gezweet, dagen er voor ook maar zonder herinnering van dromen. 3 dagen geleden vanuit de moord droom werd ik ook wakker en kreeg ik gelijk een volledige paniekaanval, duurde ongeveer 30 minuten. (niet 1e keer in mijn leven maar wel heftigste)

Kan het komen dat de testosteron bij mij niet goed vallen, en ik dus niet geschikt ben, of heeft dit er niks mee te maken?
 
Lijkt eerder op tren sides, staat er wel echt test op je vials 😂
 
Haha jaa, mag geen merken noemen maar vorige post toont foto's van de vials..
 
Kan zomaar zijn dat ze er wat tren in gooien en dat je het niet weet. Anyway ik zou aankijken, hopelijk blijft het met een paar nachten nachtmerries. Denk niet dat je er veel aan kan doen..
 
ik heb altijd lucide dromen op gear alleen op tren wat duisterder.

Het zijn maar dromen.
 
Niks om je zorgen over te maken.
 
Back
Naar boven