AndroidHealthClinic

heggejumpen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1984_7

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2007
Berichten
2.346
Waardering
77
Lengte
1m63
Massa
71kg
Vetpercentage
17%
xxx
 
Laatst bewerkt:
Hoop dat je het nu geleerd hebt Ano_1984_7, wel erg dom van je
 
wtf... :D
:haha:

wat een verhaal man :p

(studeer jij germaanse talen ofzo ? aan je schrijfsT te zien... :D)
 
This thread is worthless without pics..
 
wel een grappige manier van schrijven :P leest grappig weg
 
weer 5 min van mijn leven verloren door dit te lezen :suicide:
 
Heb je het trouwens helemaal over zitten typen???
 
Heb je het trouwens helemaal over zitten typen???

Ja, helemaal over zitten typen. Ik vond die arme jongen zo zielig, dit was ik hem wel verschuldigd :p
 
Ik hoop dat dit een voorbeeld is voor jullie allen. Blijf met je gore poten uit mijn tuin!
 
Normaliter zou dit niet een probleem moeten zijn, maar bij landing ontwaarde ik mij bewust van een stekende pijn aan mijn bovenbenen dicht in de buurt van mijn plexus solaris.

???

Hij zou beter eens een anatomieboek bekijken ipv over heggen te springen.
 
:roflol: (wat staat er toch een onzin in die vrouwen bladen, nu is het bewezen :p)

Maar hij beheerst de Nederlandse taal wel goed
 
een zeldzame kneus, die NbaTweek. Alcohol mag in deze geen excuus zijn. Als die jongen vier of vijf biertjes op heeft kan hij niet meer lopen, laat staan heggejumpen.
 
je moet echt wel een leuk leven hebben als je zulke dingen moet doen om je te amuseren...
 
een zeldzame kneus, die NbaTweek. Alcohol mag in deze geen excuus zijn. Als die jongen vier of vijf biertjes op heeft kan hij niet meer lopen, laat staan heggejumpen.

Toch grappig dat ik dan jou nog steeds eruit kan drinken, en eruit kan heggejumpen!
 
Blijf dan ook uit andermans tuin .... En zo goed had hij blijkbaar z'n omgeving ook niet geïnspecteerd.
 
Back
Naar boven