Fitness Seller

hehe eindelijk weer gescoord (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Beste mensen, ik ben nog noit zo vrolijk geweest als de afgelopen dag. ik heb namelijk iemand leren kennen waar ik een wilde nacht mee heb beleefd. normaal zou ik dat niet met jullie willen delen maar ik heb bij deze een uitzondering gemaakt. waarom? omdat ze zo lekker en geil was en angezien er meerdere mannen waren die de strijd met mij aanwouden o haar te veroveren heeft uiteindelijk voor mij gekozen. idd beetje trost ja. hier is een foto van haar
 
leeft ze nog?:rolleyes:
 
ze zit nu springlevend bij mij op schoot..tering wacht ff. ff duidelijk maken dat ik nu aan t dbb'en ben..de geile stoot..ze is onverzadigbaar. ja nu ff niet. zeg anders eens wat tegen de andere forummembers.


ze is een beetje verlegen maar hier komt ze..







hoi, zin in een gangbang?

hmm, ja, zo kan ie wel weer, maar dat was dr dus ff
 
dankjewel!
nou kijk ik nooit meer normaal naar ons oma :mad:


;)
 
Dandyman... ik ben spraakloos :D
 
Ghehehe, Dandy heb je ook ff rond zitten snuffelen op die ranzigge pagina van Kale? :)
 
hehe Dandy, gij se vuile reetkever, als ge ooit nog zoiets post, kom ik persoonlijk naar arnhem, en dan verkoop ik je er een..

:barf:
 
pfoehh, dat was me een cardiootje wel zeg..maar gelukkig zit ze weer een aantal uur in de oplader
 
Ik herval op een threadvraag:


"Ga JIJ graag naar beneden??" :D
 
momentee niet Bracke, daar zit per slot van rekening de oplader in ..duh

maar zodra ie eruit is..ik heb niet voor niets in die theread de 1e optie gekozen
 
Wat is er eigelijk met dat mense gebeurd? Is ze in de talkpoeder gevallen ofzow? Wat dat geel spul tussen haar, benen zal ik het maar noemen zeker:rolleyes:, betreft, daar krijg ik ook noch kop of staart aan.. Is dat opgedroogde stront ofzow? Lijkt erg op pindakaas..
 
Originally posted by Bracke
Wat is er eigelijk met dat mense gebeurd? Is ze in de talkpoeder gevallen ofzow? Wat dat geel spul tussen haar, benen zal ik het maar noemen zeker:rolleyes:, betreft, daar krijg ik ook noch kop of staart aan.. Is dat opgedroogde stront ofzow? Lijkt erg op pindakaas..

Ja, Dandy, proef d'r eens aan! Waar smaakt't naar...?
 
Originally posted by Rob G


Ja, Dandy, proef d'r eens aan! Waar smaakt't naar...?

zullen restjes zijn van d'r laatste vrijpartij 10 jaar geleden.

:barf:
 
Originally posted by dandyman
Beste mensen, ik ben nog noit zo vrolijk geweest als de afgelopen dag. ik heb namelijk iemand leren kennen waar ik een wilde nacht mee heb beleefd. normaal zou ik dat niet met jullie willen delen maar ik heb bij deze een uitzondering gemaakt. waarom? omdat ze zo lekker en geil was en angezien er meerdere mannen waren die de strijd met mij aanwouden o haar te veroveren heeft uiteindelijk voor mij gekozen. idd beetje trost ja. hier is een foto van haar

Waarom heb je je oma opgegraven? Die was toch al meer dan 3 maanden dood?
 
:D

Zij is toch een ex van je Dandy?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ze is wel lekker ripped, wat slikt ze daarvoor ? Lijkt me goed spul om droog te worden.
 
Back
Naar boven