MuscleMeat

Heidi overstelpt met haatmails

Bezoekers in dit topic

Zonde, 1 en al onzekerheid.
 
Ze kan ook gewoon internet mijden en vrolijk verder leven, maar nee.
 
Zoveel is er niet anders toch? Op de linker foto's draagt ze make up en rechts niet of ben ik nou gek?

Kijk is naar het hoofd en de borsten.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Zonde, 1 en al onzekerheid.

Ze kan ook gewoon internet mijden en vrolijk verder leven, maar nee.

Inderdaad, onzeker zijn is een bitch. Dat is de prijs die je betaalt als je aantrekkelijk wordt gevonden. Bijkomend is dat vrouwen hun hele leven op hun uiterlijk worden afgerekend.
 
Maarja stel je vriendin heeft niet al te grote tits. Zeg maar niks. Het maakt jouw niet echt veel uit. Maar zij zit er echt mee.
Zij wilt echt graag een borst vergroting, hou je dat dan tegen.

Eigenlijk is het een win win situatie.

Ze is mooi zoals ze is (anders zou ze mn vriendin niet zijn) en ze heeft zichzelf maar te accepteren. Het is toch van de gekke dat vrouwen plastic shit in hun lichaam laten proppen om te kunnen concurreren met andere plastic vrouwen. Als het een afwijking betreft is het uiteraard een andere verhaal, maar kleine borsten kom op zeg...
 
Ze is mooi zoals ze is (anders zou ze mn vriendin niet zijn) en ze heeft zichzelf maar te accepteren. Het is toch van de gekke dat vrouwen plastic shit in hun lichaam laten proppen om te kunnen concurreren met andere plastic vrouwen. Als het een afwijking betreft is het uiteraard een andere verhaal, maar kleine borsten kom op zeg...

:roflol::D
 
Ze is mooi zoals ze is (anders zou ze mn vriendin niet zijn) en ze heeft zichzelf maar te accepteren. Het is toch van de gekke dat vrouwen plastic shit in hun lichaam laten proppen om te kunnen concurreren met andere plastic vrouwen. Als het een afwijking betreft is het uiteraard een andere verhaal, maar kleine borsten kom op zeg...

Jij bent gewoon jaloers omdat haar tetten groter zijn dan die van jou :o
 
Ze is mooi zoals ze is (anders zou ze mn vriendin niet zijn) en ze heeft zichzelf maar te accepteren. Het is toch van de gekke dat vrouwen plastic shit in hun lichaam laten proppen om te kunnen concurreren met andere plastic vrouwen. Als het een afwijking betreft is het uiteraard een andere verhaal, maar kleine borsten kom op zeg...

Dat is zeker waar. Helemaal gelijk in.
 
Ik vond ze der before toch mooier of ben ik nu gek
 
ik zou dr kapot nken

en als ik zoveel $ had zou t me echt geen ene moer kunnen schelen wat andere denken..

( ze kreeg geloof ik 40.000 dollar per the Hills aflevering)
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit van gehoord. Wat ze met haar lichaam doet moet ze zelf weten.
 
Alleen jammer dat ze geen bosje haar op haar foef heeft.
 
Kansloze mensen die zelf een k*tleven hebben en dan haatmailtjes gaan sturen naar iemand die haar zaakjes wel op orde heeft. Hoe kansloos :roflol:

Zonde, 1 en al onzekerheid.

Hoeft absoluut niet met onzekerheid te maken te hebben
 
ik zou dr kapot nken

en als ik zoveel $ had zou t me echt geen ene moer kunnen schelen wat andere denken..

( ze kreeg geloof ik 40.000 dollar per the Hills aflevering)

+1

I'll give her some lovin',no problemo.
 
Whelan, Nicky Whelan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ik vind ze er veel geiler uitzien rechts onderaan. Dirty geil.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Whelan, Nicky Whelan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+1 Kreeg spontaan een erectie van deze foto.
 
ik kan geen keuze meer maken
ik ga voor het vollybal meisje
 
Back
Naar boven