Fitness Seller

Height (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Builder29292

Novice
Lid geworden
21 sep 2021
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
60kg
Vetpercentage
11%
Ik ben een halfjaar geleden begonnen met 3 kg dumbbells, ik doe meestal alleen mijn armen en buik, maar ik was toen 1,80 en een halfjaar (8 maanden) later ben ik nogsteeds 1,80 ik ben nu 14 bijna 14 en toen was ik begin 14. Ik goeie niet meer maar heb de laatste halfjaaar ook geen melk gedronken, misschien ligt het daaraan, ook slaap ik 7+ uur per dag. Ik wik graag 1,95 behalen voor besketbal, maar de laatste 8 maanden niet eens een millimeter gegroeid :( iemand tips?
 
Meer pindakaas eten
 
Ik ben een halfjaar geleden begonnen met 3 kg dumbbells, ik doe meestal alleen mijn armen en buik, maar ik was toen 1,80 en een halfjaar (8 maanden) later ben ik nogsteeds 1,80 ik ben nu 14 bijna 14 en toen was ik begin 14. Ik goeie niet meer maar heb de laatste halfjaaar ook geen melk gedronken, misschien ligt het daaraan, ook slaap ik 7+ uur per dag. Ik wik graag 1,95 behalen voor besketbal, maar de laatste 8 maanden niet eens een millimeter gegroeid :( iemand tips?
Ik ben na mijn 14de ook niet meer gegroeid, dacht dat ik 2m+ zou worden omdat mijn neven dat allemaal zijn.
 
Hoeveel topics ga je hier nog over starten?
In je andere 2 topics die ik hier nog niet eens noem vraag je dit ook steeds.
Antwoord staat ook al in 4 topics.

Ga gewoon goed eten en trainen. Dan komt t wel goed.
Groei kan je nooit 100% voorspellen. Kan in groei spurten gaan ... is ook genetisch.
Je kan je weet ik veel hoeveel zorgen maken en topics starten maar f antwoord veranderd niet.
Nee, kt heeft geen invloed op je groei in lengte. Tenzij je extreem weinig eet. Dan zou t MOGELIJK invloed kunnen hebben. Maar dat is voeding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven