MuscleMeat

Helaas voor de bewonderaars van mij, maar één foto;-) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_76

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2005
Berichten
128
Waardering
0
Iemand nog tips, waar ik nog meer klei aan vast moet plakken zodat alles in porporties loopt????????????????

Groetjes Roy
 
Laatst bewerkt:
2 meter 107 kilo. wow jou wil ik niet in een donker steegje tegenkomen!
ziet er mooi compleet uit. ben je aan het cutten of aan het bulken (als je daar aan doet :D)
 
Je houdt wat vocht vast, maar dat boeit niet.
Deze fysiek bij 2 meter is zeker indrukwekkend. Goeie borst.

Waar je nog klei aan moet plakken? Euhm, je benen? ;-)
 
ziet er goed uit.
 
Ik ben al 3 maanden aan het cutten.
Maar nu ik uit gekuurd bent probeer ik meer eiwitten tot me te nemen, met een creatine(vocht vasthoudend) kuur mijn kracht te behouden en als een beest te eten. Dus dit gaat tenkoste van mijn droogheid. Ik ben in die 3 maanden van 18.5% bf naar 11% gegaan. Mijn uiteindelijke doel is 115 kilo met een bf% van 7a8%. En als ik dat ooit weet te halen dan is het nog de kunst om zo te blijven.

Dat is nou waar ik de voldoening uit haal, grenzen verleggen en dit te kunnen bereiken. Maar eenmaal de grens gehaald, leg ik mijn lat alweer hoger.
Is bij jullie ook wel herkenbaar, denk ik?

Groetjes Roy
 
TYFES!!!:eek: wat een gigantisch goeie genen moet jij hebben??? dikke 10!!ken je nagaan wat er gebeurt als ie NOG meer gaat vreten:D
 
tis toch wel nature of niet? helemaal toppie jongen :thumbs:
 
Ziet er goed uit, gab. En je foto is een verademing na al die zelfgeschoten, wazige, korrelige mobiele telefoonplaatjes. Gewoon iemand anders die foto laten schieten, goede houding, beetje olie erop, genoeg licht en het ziet er al veel beter uit. Zo moet het!

Top man. Ben benieuwd naar de rest.
 
RobertHosper zei:
tis toch wel nature of niet? helemaal toppie jongen :thumbs:

Dat denk ik niet...

Roy.Rademaker zei:
Ik ben al 3 maanden aan het cutten.
Maar nu ik uit gekuurd bent probeer ik meer eiwitten tot me te nemen, met een creatine(vocht vasthoudend) kuur mijn kracht te behouden en als een beest te eten. Dus dit gaat tenkoste van mijn droogheid. Ik ben in die 3 maanden van 18.5% bf naar 11% gegaan. Mijn uiteindelijke doel is 115 kilo met een bf% van 7a8%. En als ik dat ooit weet te halen dan is het nog de kunst om zo te blijven.

Dat is nou waar ik de voldoening uit haal, grenzen verleggen en dit te kunnen bereiken. Maar eenmaal de grens gehaald, leg ik mijn lat alweer hoger.
Is bij jullie ook wel herkenbaar, denk ik?

Groetjes Roy
 
Maar ziet er zeker netjes uit. Ik hoop alleen dat de beentjes ook de aandacht krijgen die ze verdienen.
 
Perfect, ben zelf 1m96. Hoeveel Kcal/dag moet jij eten in de bulk?
 
ziet er goed uit, 1 kritiek puntje.. schouders kunnen voller/groter
 
Otonio zei:
Perfect, ben zelf 1m96. Hoeveel Kcal/dag moet jij eten in de bulk?

Omdat ik onregelmatig werk, één week s'nachts, andere week in de ochtend en de andere week in de avond is het heel moeilijk om aan een bepaalde hoeveelheid Kcal te komen.

Omdat ik na een nachtdienst maar 2 uur kan slapen. Dit vergooit ook mijn eet lust in de war. Dus of ik in de cut ben of aan het bulken, ik weet na 10 jaar trainen wel wanneer ik genoeg binnen krijg of te weinig. Ik ga het niet meer bijhouden hoeveel Kcal's per dag dat zijn. Als ik te dik en papperig wordt dan merk ik dat snel genoeg, ik ben kwa gewicht heel goed in balans.

Maar 7 a 8 % bf is wel wat ik volgend jaar zomer probeerd te halen, en dat met 115 kilo schoon aan de haak.

Groetjes Roy
 
Ziet er goed uit Roy.

Het goed om die lat steeds hoger te leggen, niet zomaar tevreden zijn :)

Ben ook erg benieuwd naar je rug en benen. Post die maar als je niet meer aan het poepen bent :D
 
Wel een masterlijke fysiek voor iemand voor 2 meter! ziet er goed uit!
 
Je ziet er heel vol uit voor 2m te zijn. Erg goed.
 
mmm 2 meter! zou je niet zeggen op de foto! toch goed breed ook maar 48cm biceps! valt niet op in die foto
 
Sboy zei:
mmm 2 meter! zou je niet zeggen op de foto! toch goed breed ook maar 48cm biceps! valt niet op in die foto

Oke, het is geen 2 meter maar 1.99 meter. Maar als ik zeg dat ik 1.99 meter ben krijg ik altijd de opmerking "zeg dan gewoon 2 meter"
Maar ik denk niet dat jij dat ene cm'tje er af kan lezen.

Klein vraagje aan jou?
Van wie oogt de biceps veel groter, van iemand van 1.40 meter lang met een biceps van 48cm of iemand van 2.10 meter met een biceps van ook 48cm?????

Ik vind het dus een kleine nadeel als je lang bent.
 
Hele nette fysiek, vooral voor iemand van 2 meter! Dat zou je nooit zeggen als je de foto ziet. Goede volle borst ook. Ik heb wel het idee dat je nog wat vocht vasthoud (van bepaalde gear??)
 
Back
Naar boven