XXL Nutrition

Helaas voor de bewonderaars van mij, maar één foto;-)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat iemand van 1.40m met 48cm biceps grotere armen lijkt te hebben. Is toch logisch aangeizen ze dan bijna 30% van zijn lengte groot zijn, dat zou echt gigantisch ogen. Jouw biceps zouden dan 57cm(!) moeten zijn voor het zelfde visuele effect.
 
Goede fysiek...

In tegenstelling tot anderen ben ik juist niet zo opgetogen over je borst als de rest wat ik zie. Dat heeft uiteraard te maken met die 48+ armen die ervoor prijken. Maar ik vind je borst nog wat te soft in vergelijking met je armen.

Maar voor de rest wil ik je toch wel het advies geven om niet meer te kuren. Gewoon puur omdat ik dat zonde vind.
 
hey roy, ziet er goed uit ... waar in rotterdam train je?
 
The_Oak zei:
.

Maar voor de rest wil ik je toch wel het advies geven om niet meer te kuren. Gewoon puur omdat ik dat zonde vind.


:( Beetje raar advies op een bodybuilding board waar openlijk over steroiden gediscusseerd wordt.. :rolleyes:
Wie ben jij om hem erop te wijzen dat kuren zonde is. :cool:
 
Ziet er goed uit kerel. Gewoon kei hard door trainen.
 
Iguana zei:
:( Beetje raar advies op een bodybuilding board waar openlijk over steroiden gediscusseerd wordt.. :rolleyes:
Wie ben jij om hem erop te wijzen dat kuren zonde is. :cool:
Hij geeft imo gewoon zijn mening, en dat moet toch kunnen, niet?
 
Santoz zei:
Hij geeft imo gewoon zijn mening, en dat moet toch kunnen, niet?

Tuurlijk moet dat kunnen. ;)
Evenals ik mijn mening geef over zijn mening. ;) :cool:
 
ja ok je hebt gelijk met je 48cm! en 2 m ! wow man wel lang en dan eruit zien als iemand van 180 en 75kg ! goede shape hoor
 
Sboy zei:
ja ok je hebt gelijk met je 48cm! en 2 m ! wow man wel lang en dan eruit zien als iemand van 180 en 75kg ! goede shape hoor

LOL

Iemand met 180 en 75kg ziet er bij lange na niet uit als deze dude.
 
Ziet er goed uit bro , borst vind ik zeer mooi :)
 
Netjes hoor, dikke borst en armen en zoals Saint al zei, complimenten voor de goede foto-kwaliteit :thumb:
 
LOL

nou moet je mij eens zien adema

o shit dat kun je niet ;-)
 
echt super ! zo zou ik ook wel willen worden ... zal wel niet makkelijk zijn omdat ik nooit ga kuren, maar kom, we kunnen proberen :D
 
Adema zei:
LOL

Iemand met 180 en 75kg ziet er bij lange na niet uit als deze dude.

gewicht zegt niet zo veel over iemands zijn fysiek :cool:
 
respect dat je dit hebt behaald bij je 2 meter, maar je hebt nog behoorlijk wat werk aan de winkel.
 
Iguana zei:
Wie ben jij om hem erop te wijzen dat kuren zonde is. :cool:

Ik ben The_Oak.....

Maar ik vind het niet vreemd om op een bodybuildingforum je ongenoegen over kuren te tonen.
Je moet het eerder als een bemoediging zien, wanneer je iemand adviseerd om zonder kuur te trainen. Dan geef je aan dat je potentie ziet in iemand zijn genen en dat hij/zij dat hele kuren niet nodig heeft....
 
Sboy zei:
LOL

nou moet je mij eens zien adema

o shit dat kun je niet ;-)


ik ben 1.73 bij 77kg, en ik oog bij lange na niet zo massive als deze gozer.
en post dan eens een foto, lijkt me sterk als je met 75kg bij 1.80 er zo uitziet, tenzij je op sateprikkers loopt...
 
Sissy benen + rug?

ahaahhahhah nee niet echt!

gewicht zegt niet zo veel over iemands zijn fysiek

precies!
 
Back
Naar boven