AndroidHealthClinic

Held Arnold! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben het over het algemeen met je eens, maar wat Stallone heeft gedaan dat zie je in de gemiddelde Nederlandse film, dus laat je niet gek maken door wat anderen zeggen.

Of die foto's van Arnie nou echt zijn of niet, het punt is dat mensen hem met die publicatie belachelijk hebben willen maken. Geen enkele sporter mag na z'n carrière vergeleken worden met hoe hij/zij er tijdens de actieve loopbaan uit zag. Jong, oud, ziek of niet.

Arnold heeft heel veel voor de sport gedaan en ik vind niet dat hij aan iemand iets verschuldigd is, dus ook al wil hij zich helemaal laten gaan dan vind ik dat hij daar als ieder ander mens het recht op heeft..misschien zelfs wel meer dan een ander.
 
damn....wat een naaistreek :(
 
Tjah, dit is idd wel een soort schokje, maar de vent is in de 50. En heeft een zeer indrukwekkende CV. En mijn vader rent ook elke dag 20km, en heeft ook veel strakkere fysiek, maar luister, mijn (stief)vader heeft er nooit zo als hem uitgezien. En..... niet diverse medische ingrepen gehad.
 
Heeft er eigelijk al iemand zn hoofd gebroken over de titel??

Arnold, Ve(ch)tmachine...

Slaat dus duidelijk op ongelofelijke gebrek aan kennis.. Ten eerste, waar halen ze "vechtmachine" vandaan? Heeft hij soms in enkele karatefilms gespeeld ofzo? Heb ik wat gemist?? ???

En wat vetmachine betreft.. Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen. Een machine dat vet makkt ofzo ofwat?? Als je een woordspeling wil maken, doe het dan ook ineens goed..

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Bracke
Heeft er eigelijk al iemand zn hoofd gebroken over de titel??

Arnold, Ve(ch)tmachine...

Slaat dus duidelijk op ongelofelijke gebrek aan kennis.. Ten eerste, waar halen ze "vechtmachine" vandaan? Heeft hij soms in enkele karatefilms gespeeld ofzo? Heb ik wat gemist?? ???

terminator Bracke

Desalniettemin is t idd een zielige vertoning vn degene die t verzonnen heeft. Hopelijk is het zelf ook een vetzak;)
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman


terminator Bracke

Desalniettemin is t idd een zielige vertoning vn degene die t verzonnen heeft. Hopelijk is het zelf ook een vetzak;)

Ah ja, dat is ook waar, the terminator... Zou het natuurlijk niet bepaald een vechtfilm noemen, of arnold geen vecht machine noemen, meer een machine, maar ja.. Ik ben aant zagen.. IK vind het gewoon niet lief...

Hou het tof!!
 
t is ook meer een killing machine dan een vechtmachine, maar hij deelt ook de nodige klappen uit hoor.

En idd nie lief, de stommerds;) Arnie blijft een tonijneter euh terminator:D

ook niet echt geslaagd nee:rolleyes:
 
kan me niet schelen wat ze over arnie zeggen ik blijf heb de topper vinden in de BB .
Ben benieuwd hoe coleman eruit ziet op die leeftijd ,als die dan nog leeft :S ..
 
Originally posted by Bracke
Vind het schadelijk de titel.. Zo'n man even belachelijk maken met zo'n titeltje.. Hoe oud is hij nu?? Dik over de 50?

Tssss... [Abeelding niet meer beschikbaar]

helemaal mee eens....wat verw8ten ze dan dat die tot aan zijn sterf bed ofzo in wedstrijd conditie is
 
Back
Naar boven