MuscleMeat

Helemaal klaar met prikken!

  • Topic starter JL.
  • Startdatum
  • Reacties 42
  • Weergaven 3K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

JL.

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
14 jan 2014
Berichten
115
Waardering
43
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
elke week weer is het ellende, mijn reet wil echt niet meer. Telkens bloed in mijn naald, met tren is dit dus niet echt fijn.

Eerder in mijn quads geprikt en kan dan twee dagen niet lopen. Ik zoek een andere plek waar 4ml in kan van tren e en sust. Iemand wat tips, zet even het typen naald erbij.
 
welke maat gebruik je?
probeer eens 0.6x25 of iets in die richting
 
Die heb ik nu idd maar geen succes nog. Been niet geprobeerd daar met deze maat naalden.
 
Als er bloed uitkomt kan het net zijn dat je niet diep genoeg zit.
Van merk wisselen kan ook helpen met pip...
 
Ik gebruik nu 0,6x25, altijd wel het zelfde merk gear gebruikt.

Eerste kuur die ik deed had ik 0,70x40 waren wel wat langer idd. Maar daarna overgestapt en nooit problemen gehad. Maar is er niemand met het problemen, Te veel op dezelfde plek injecteren?
 
Verdeel die 4 ml in 2x 2 ml misschien dat het helpt quad heb ik zelf echt geen pip als ik het uur voor trainen zet
 
Ik gebruik nu 0,6x25, altijd wel het zelfde merk gear gebruikt.

Eerste kuur die ik deed had ik 0,70x40 waren wel wat langer idd. Maar daarna overgestapt en nooit problemen gehad. Maar is er niemand met het problemen, Te veel op dezelfde plek injecteren?
Zet al 2 jaar bijna enkel in quads soms glutes nu en site injects geen problemen mee
 
Quads kan je prima wat ml in kwijt.
Is gewoon ff wennen
 
Probeer eens 2 ml in je borst, bicep of tricep.
 
Ik zet ook altijd in m'n quads. Dan kan ik de spuit/naald stil houden met de ene hand als hij in m'n quad zit.
 
Ik gebruik nu 0,6x25, altijd wel het zelfde merk gear gebruikt.

Eerste kuur die ik deed had ik 0,70x40 waren wel wat langer idd. Maar daarna overgestapt en nooit problemen gehad. Maar is er niemand met het problemen, Te veel op dezelfde plek injecteren?

Na 2-3 jaar in de quads is het zeker wat lastig om nog mooie maagdelijke spots te vinden. Maar de Quads zijn groot en roteren op de Quads is dus zelfs mogelijk.

Zet al 2 jaar bijna enkel in quads soms glutes nu en site injects geen problemen mee

Same here, op soms wat PIP na, maar dat ligt dan echt aan het product en niet aan het injecteren.

Quads kan je prima wat ml in kwijt.
Is gewoon ff wennen

Tot 6ML kan inderdaad prima, neem er wel je tijd voor.

Ik zet ook altijd in m'n quads. Dan kan ik de spuit/naald stil houden met de ene hand als hij in m'n quad zit.

Nog een voordeel van de quads. Eigenlijk is er niets onhandiger dan in de glute te zetten :o
 
Als ik dat zo lees word het toch de quads wkr gaan prikken.

Weke naald vinden jullie hier fijn bij?
 
0,6x25 of 0,6x30mm
 
Je kunt ook gewoon alles met slin pins zetten.

Ben bang dat ik dan een half uur die dikke olie de spuiten uit aan het knijpen ben.

0,6x25 of 0,6x30mm

Die heb ik nog liggen gaan we maar weer proberen. Merk wel dat mijn benen dun zijn geworden, na een half jaar geen benen te hebben kunnen trainen.
 
De PIP gaat die gepaard met een bult, rode huid en mogelijk een flink warmere huid op de plek van inject?
 
Back
Naar boven