AndroidHealthClinic

Helemaal klaar met si pijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GThomas

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
316
Waardering
473
Lengte
1m86
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
beste bbers,

Nou gaat mijn SI joint pijn maar niet weg, het limmiteerd me met alles 24/7 op de ahtergrond. Mijn vraag aangezien van fysio tot zelf alles te proberen niet werkt, heeft iemand ervaring met een deskundige of fysio die hierin bewezen is goed te zijn en daadwerkelijk het probleem (wat wellicht niet eens mijn SI is) kan oplossen? Zo ja, ik zou maar al te graag horen wie of wat heel erg bedankt!
 
Shit staat in verkeerde kan hij naar herstel en blessure?
 
Het is wellicht handig waar je woont...
Waarom denk je zelf (en de fysio) dat het probleem gelokaliseerd is in het SI gewricht?
 
Sorry voor de laatste reactie zit zelf in zeeland, maar voor goede hulp wil ik best een eind gaan. Het zit zowel rechts als links precies op die plekken van de SI dus neem het aan van wel. Maar niets of niemand kan mij helpen kan al tijden geen benen meer trainen of zwaar werk doen... dus als iemand ervaring heeft met iemand die er echt verstand van heeft oid dan zou ik er maar al te graag meer van weten!
 
Lees dit verhaal anders eens goed door, aangezien niets je meer lijkt te helpen. Dit kan een hoop verklaren.
Post je posture
 
Ben je al bij een manueel therapeut geweest? Een gewone fysio heeft mij ook niet geholpen. Mijn si problemen kwamen trouwens door verkeerde voetstand en beenlengte verschil en heb nu sinds een paar jaar steinzolen.
 
Back
Naar boven