XXL Nutrition

Helft vrouwen sekst met collega

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Hoewel de vakantie er voor menigeen weer (bijna) op zit, hebben de meeste vrouwen geen tegenzin om weer naar het werk te gaan. Uit een onderzoek, gehouden door het damesblad Marie Claire, is namelijk gebleken dat meer dan de helft van de vrouwen wel eens seksueelcontact heeft gehad met een collega. "Verassend maar toch voorspelbaar", luidt de reactie van hoofdredacteur Sandera Krol.

"Als je achter de kassa van de Albert Heijn zit, ligt het misschien wat lastiger, maar onze lezeressen zijn hoogopgeleid. In beroepsgroepen als de advocatuur heb je te maken met borrels, presentaties en zakenreisjes. In zo’n setting, als je een paar wijntjes op hebt, valt er al meer bij voor te stellen", vindt zij. Het bewuste onderzoek is vandaag trouwens gepubliceerd.

Eén vrouw doet we een heel bijzondere ervaring uit de doeken. Zij schrijft in Marie Claire dat zij elke ochtend met een collega een bezoekje brengt ana het toilet of de douche. "En als het dan een ochtend niet lukt, is hun hele dag verpest."

Niet iedereen is zo extreem als deze lezeres. Onder seksueelcontact wordt namelijk ook gewoon een zoen van 'die leuke jongen van sales' verstaan. Een ruime meerderheid van zeventig procent denkt met plezier terug aan hun ervaring met een collega. Slechts dertig procent van de ondervraagde vrouwen heeft echter spijt van haar daad.

Ondanks dat boze tongen beweren dat menig vrouw zichzelf omhoog doet, is coïtus om hogerop te komen een zeldzaamheid. Slechts dertien procent is van plan met een leidinggevende het bed in te duiken, mits hij aantrekkelijk is. Is de chef echter een lelijke hork, dan is slechts 1 op de 25 vrouwen bereid met hem het bed te delen. Bij twee procent van de vrouwen heeft een wippie voor de carrière inderdaad een loonsverhoging opgeleverd.

http://www.youtube.com/watch?v=Enkb4KJdNwI

http://frontpage.fok.nl/nieuws/96789/-Helft-vrouwen-coïtust-met-collega.html
Vrouwen zijn hoeren :yarly:
 
Lijkt mij vrij logisch, setting bepaald eigenlijk alles.

Het begint al bij het feit dat je serieus en abstract sprekende collega's na het nuttigen van enkele drankjes, soms ziet veranderden in losse kroeg bezoekers. Die hun praat er nonchalant uitgooien terwijl hun gezichtspieren en gelaatstrekken opeens 180 graden anders staan dan wanneer ze in de rol zitten van carrieremaker.
 
Ligt er idd aan waar ze werken. :D
 
Wat een onderzoek weer, alsof ze hier achter kunnen komen.:roflol:
 
De helft van alle vrouwen nog wel

Belachelijkste onderzoek 2008 verbroken :roflol:
 
Yes! Men vriendin heeft enkel vrouwelijke collega's. Misscgien zit een trio er dan toch nog een :woot:
 
De helft van alle vrouwen nog wel

Belachelijkste onderzoek 2008 verbroken :roflol:

Was dat niet het onderzoek, waarin stond dat meer Nederlanders van Moslims houden?
 
hehe.. zal wel kloppen..
 
Zoen, seksueelcontact. lol.
 
Bij mij op m'n werk is het andersom
Helft van mijn collega's coïtust met vrouwen:eek:
 
Onozel nieuws is het. Dat blad doet zoiets enkel om in de belangstelling te staan en dat lukt nog aardig ook.
 
Dammm ik heb een baan afgewezen waar al mijn collega's vrouwen zouden zijn +/- 70 had ik dit geweten..... LOL
 
gelukkig geeft mijn baas nix om coïtus met vrouwen die hogerop willen komen.. hij is homo:D
en voordat de reacties komen, ik sta nogsteeds bij de afwas, en was nie van plan hogerop te komen:rolleyes:
 
gelukkig geeft mijn baas nix om coïtus met vrouwen die hogerop willen komen.. hij is homo:D
en voordat de reacties komen, ik sta nogsteeds bij de afwas, en was nie van plan hogerop te komen:rolleyes:
afwasser???
 
gelukkig geeft mijn baas nix om coïtus met vrouwen die hogerop willen komen.. hij is homo:D
en voordat de reacties komen, ik sta nogsteeds bij de afwas, en was nie van plan hogerop te komen:rolleyes:

pan in je broek steken.. :D
 
Back
Naar boven