AndroidHealthClinic

Helios (Injecteerbare Vetburner) Van GS

Bezoekers in dit topic

kenmasters

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ben heel erg benieuwd of iemand ervaring heeft met Helios in dit geval eventueel ook met die van GS??
Greetz Ken peace

Ja man.. maat van me.. vond het lekker. samen met zijn dieet heeft hij goed resultaat bereikt ermee..
Het injecteren is wel iets wat gevoelig..

Hij begon met 2x 0,5ml ED geen bijwerkingen.. toen 2x1ml ED

tijdje geleden gebruikt maar kreeg van die onderhuidse bulte die niet snel weggaan...misschien heeft GS dat spul aangepast dat je het er nu niet meer van krijgt, omdat er destijds wel veel over geklaagd werd..
groete

Je kan het ook drinken toch?!

Drinken heeft niet zoveel zin als je plaatselijk vet wilt verbranden want daar is het meen ik in principe voor bedoeld. Er werd hier en daar reklame gemaakt m.b.t. de gehate vetkussentjes bij de man op de onderrug en hoe je die zo mooi kon wegspuiten.

Ben benieuwd wie ze speciaal dáárvoor heeft gebruikt want ik heb er belangstelling voor.

Idd Ik heb er zelf ook belangstelling voor maar ja ben toch wel benieuwd naar ervaringen ..wacht nog wel ff af.. Greetz Ken peace

Drinken kan zeker heb je eigenlijk een soort clen, alleen dan nog wat yohimbine aan toegevoegd.Heb t een keer gedaan om te kijken wat je voelt en je voelt er idd een stuk warmer door dus denk wel dat t werkt, alleen kan je dan net zo goed gewone clen kopen

Laatst bewerkt:
Het werkt inderdaad aardig, je moet alleen heel kleine doseringen tegelijk zetten om geen onderhuidse ophopingen te krijgen. Het zetten is vrij pijnloos omdat Helios op waterbasis is kan het met een simpel insuline naaldje gezet worden. Propeer ook niet te vaak op precies dezelfde plaats te injecteren zo voorkom je onnodig littekenweefsel.

Laatst bewerkt door een moderator:
en werkt dit beter dan pgf-2 om plaatselijk vet weg te krijgen? ik heb pgf-2 nog niet gebruikt om vet weg te krijgen, maar heb een paar weken geleden hier gelezen dat dit hiervoor ook werd gebruikt.

het grote verschil is dat pgf 2 vetcellen vernietigt (deze komen dus nooit meer terug) helios zorgt ervoor dat vetcellen leeg getrokken worden. Tja wat is beter ? Als het puur alleen voor de verbranding gaat zou ik voor helios kiezen omdat. Deze makkelijker zonder vervelende bijwerkingen in de omgeving van de buik kan worden gezet. maar Helios heeft verder niet een noemenswaardige spieropbouwende functie

Koolhoven zei:
het grote verschil is dat pgf 2 vetcellen vernietigt (deze komen dus nooit meer terug) helios zorgt ervoor dat vetcellen leeg getrokken worden. Tja wat is beter ? Als het puur alleen voor de verbranding gaat zou ik voor helios kiezen omdat. Deze makkelijker zonder vervelende bijwerkingen in de omgeving van de buik kan worden gezet. maar Helios heeft verder niet een noemenswaardige spieropbouwende functie

Dus je krijgt bij pgf 2 nooit meer vet. Dus als je bijv. je buik helemaal vol injecteer met pgf2, dan kan je nog zoveel vreten. Je zal geen vet krijgen op je buik.

Nee grapje, lijkt me zo gemakkelijk niet.

is het alleen tijdelijk dat je vet weg is; of is het blijvend???

Volgens mij is er nog geen supplement beschikbaar dat vet voor altijd laat verdwijnen hoor. Ik lees vaak nieuwe proeven waarbij wetenschappers bepaalde genen weghalen bij muizen en dat schijnt te werken (wijzigen van een structuur) maar middelen van buitenaf hebben een tijdelijk werking.

Helaas, pgf2 zorgt er inderdaad voor dat bestaande vetcellen vernietigt worden maar je lichaam kan wel weer nieuwe vetcellen aanmaken. Je kan dus niet schaamteloos gaan zitten vreten zonder ooit weer vet te worden

:D :D :D

Dat denken met name mensen die een liposuctie laten doen; dat ze na die operatie weer volop hun gang kunnen gaan. Helaas zit bij 80% van de patienten het vet er na 7 maanden weer aan.

tijdens je pubertijd maak je vetcellen aan...
met liposuctie verdwijnen deze wel, relatief gezien heb je dus minder vetcellen in je lichaam, aan de bestaande vetcellen kunnen wel groter worden!!!

Back
Naar boven