AndroidHealthClinic

Helisport....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[/QUOTE]
Ik heb 2 dingen besteld en vrijdag eentje ontvangen en de andere heb ik nog niet ontvangen maar heb gelukkig wel 30 track and trace codes gekregen! Nooit meer koop ik iets bij gorillasports.

Je was toch terminaal ziek? Je had er een heel topic voor geopend waarin je zelfs afscheid nam, dus Lets go ram hem erin.

Wel lekker hypocriet eigenlijk... Dat je hun nu aanvalt voor neppe prijzen als je zelf het ene sterke na het andere sterke verhaal loopt te verkondigen hier. Enfin de rest heeft je duidelijk nog niet door en voorziet je in je aandachtsgeilheid.
Terminaal ziek... zoek de term even op idioot.
De behandeling is afgelopen.. het wachten... het afwachten kan beginnen. Jouw opmerking zou je een permban moeten opleveren stukje idioot.
 
Laatst bewerkt:
Zodra Yasmine zich weer druk gaat maken om dingen als Helisport, kunnen we dan stellen dat het betreft zijn gezondheid de goede kant op gaat? Dat zou mooi zijn!
Inderdaad.... de behandeling is achter de rug... afwachten nu... lichaamsgewicht is terug aan het toenemen....
 
Vraag mij wel af wat er dan weer met workoutsupplys is gebeurd, site offline, beetje jammer voor mijn garantie :p
JA is wel jammer want was een leuke zaak. Mijn lat pulley komt daar vandaag en die staat als een huis. En die kostte geen reet.
 

Terminaal ziek... zoek de term even op idioot.
De behandeling is afgelopen.. het wachten... het afwachten kan beginnen. Jouw opmerking zou je een permban moeten opleveren stukje idioot. We komen elkaar nog wel eens tegen.
[/QUOTE]
Flikker op man triest persoon ben je ook. Zie je onderstaande post dan... Je deed alsof je doodging of wat?. Zo kan ik nog vaker in je geschiedenis duiken als je wilt. Je maakt bijna maandelijks topics of reacties aan waarin je de meest vreselijke dingen meemaakt. Ik geloof er eerlijk gezegd geen fuck meer van en met mij nog wat mensen maar die durven hun bek niet open te trekken omdat je de kankerkaart hebt gespeeld.

En nee ik gun je geen kanker of andere vreselijke ziektes ga het niet zo flippen. Gaat me puur om je aandachtageil gedrag. En nu heb ik mijn punt gemaakt en hou ik erover op.

Beste vrienden,
We waren het niet altijd eens en vaak hadden we hevige discussies...maar ik heb het hier altijd leuk gevonden en heb veel geleerd.

De gezondheid is de afgelopen maanden zwaar achteruit gegaan na een nieuwe ontdekking in de knie.
De resultaten van de chemo hebben zwaar teleurgesteld....ik weeg nog 70 kilo...haarloos....ik ga proberen nog een laatste keer alles te geven maar de kans is 3 tot 5 procent.
Maar zoals de grote Carl Sagan zei: we are but mere stardust..

ALs ik niet meer post...see you on the other side.

Ik zal de groetjes doen aan BigT.
 
JA is wel jammer want was een leuke zaak. Mijn lat pulley komt daar vandaag en die staat als een huis. En die kostte geen reet.
Mijn cage komt van bij hun en die suckt behoorlijk. Al de catchers beginnen open te plooien (gooi nochtans nooit iets af). Het plaatstaal is gewoon veel te dun.
Mja, wel grotendeels eigen schuld want ik had wel kunnen verwachten dat een basiscage bij zware gewichten niet lang mee zou gaan. De pulley die eraan vastzit met weightstack vind ik wel weer heel goed.
 
Ik hoop oprecht van niet.
ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit hier van iemand zo veel zielig gezeik heb gehoord als van hem.
Ganse topics met famillieproblemen... ruzie met Jan en alleman, constant wonderbaarlijke dingen die hem overkomen.
ik vermoed dat de problemen ergens anders zitten
 
Ik hoop oprecht van niet.
ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit hier van iemand zo veel zielig gezeik heb gehoord als van hem.
Ganse topics met famillieproblemen... ruzie met Jan en alleman, constant wonderbaarlijke dingen die hem overkomen.
ik vermoed dat de problemen ergens anders zitten
Ow ik dacht dat dit een roleplay forum was met al die logjes. Zal voortaan serieus reageren mijn excuses.
 
Terminaal ziek... zoek de term even op idioot.
De behandeling is afgelopen.. het wachten... het afwachten kan beginnen. Jouw opmerking zou je een permban moeten opleveren stukje idioot. We komen elkaar nog wel eens tegen.
Flikker op man triest persoon ben je ook. Zie je onderstaande post dan... Je deed alsof je doodging of wat?. Zo kan ik nog vaker in je geschiedenis duiken als je wilt. Je maakt bijna maandelijks topics of reacties aan waarin je de meest vreselijke dingen meemaakt. Ik geloof er eerlijk gezegd geen fuck meer van en met mij nog wat mensen maar die durven hun bek niet open te trekken omdat je de kankerkaart hebt gespeeld.

En nee ik gun je geen kanker of andere vreselijke ziektes ga het niet zo flippen. Gaat me puur om je aandachtageil gedrag. En nu heb ik mijn punt gemaakt en hou ik erover op.
[/QUOTE]
Ik heb drie keer kanker overwonnen, een schedelfractuur, koolstofmonoxidevergiftiging, autooongeval (2) en nog zo veel meer. Er zijn hier mensen op het forum die me ook persoonlijk kennen en me kennen op facebook.... Ik heb zelf een sportlogje waar alles met "bewijs" gevolgd kan worden, waaronder mijn lijf toen ik nog 69 kilo woog... dus spaar me je ongeloof. Het kan me echt geen reet schelen wat jij denkt. Misschien stoort het je dat ik iedere keer de kracht vind om er bovenop te komen en de middelmaat te overstijgen terwijl jij na tien jaar trainen het lijf hebt van Ben Askren.
 
Mijn cage komt van bij hun en die suckt behoorlijk. Al de catchers beginnen open te plooien (gooi nochtans nooit iets af). Het plaatstaal is gewoon veel te dun.
Mja, wel grotendeels eigen schuld want ik had wel kunnen verwachten dat een basiscage bij zware gewichten niet lang mee zou gaan. De pulley die eraan vastzit met weightstack vind ik wel weer heel goed.
Fuck, welke cage heb jij dan? Ik dacht dat hun powermark cage toch deftig was (voor de prijs TOEN).
 
images.jpeg-1.jpg
 
Fuck, welke cage heb jij dan? Ik dacht dat hun powermark cage toch deftig was (voor de prijs TOEN).
Modelnr weet ik niet meer precies
 
Fuck, welke cage heb jij dan? Ik dacht dat hun powermark cage toch deftig was (voor de prijs TOEN).
Is trouwens LAUD fitness dat ze verkopen
 
Is Christian nou terminaal of niet? :thinking:
het zag er naar uit.... de kanker was na een derde keer extreem agressief teruggekomen. Ze zijn zeer radicaal geweest en hebben mijn hele knie uitgekuist... en zware chemo... en het was een dubbeltje op z'n kantje (of hoe zeg je dat). En voorlopig ziet het er goed uit; Wat echt niet meer verwacht was.
 
Ik hoop oprecht van niet.
ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit hier van iemand zo veel zielig gezeik heb gehoord als van hem.
Ganse topics met famillieproblemen... ruzie met Jan en alleman, constant wonderbaarlijke dingen die hem overkomen.
ik vermoed dat de problemen ergens anders zitten

Als er iemand aan het zeiken is in dit topic dan ben jij dat wel.
 
het zag er naar uit.... de kanker was na een derde keer extreem agressief teruggekomen. Ze zijn zeer radicaal geweest en hebben mijn hele knie uitgekuist... en zware chemo... en het was een dubbeltje op z'n kantje (of hoe zeg je dat). En voorlopig ziet het er goed uit; Wat echt niet meer verwacht was.
Dus als het slecht gaat kom je het meteen posten, en als het goed gaat laat je niemand iets weten en begin je meteen over famillieproblemen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven