XXL Nutrition

Helisports Kroon Pull-up bar

Bezoekers in dit topic

gose

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2007
Berichten
564
Waardering
83
Ik heb nog een hoekje over waar ik een pull-up stangetje kwijt kan, heeft iemand ervaring met die Kroon pull-up bar van 30-35 euro?
Kan ook aan mijn rack pullups doen maar die is lager dus het gaat om een extra mogelijkheid.
 
Ik heb nog een hoekje over waar ik een pull-up stangetje kwijt kan, heeft iemand ervaring met die Kroon pull-up bar van 30-35 euro?
Kan ook aan mijn rack pullups doen maar die is lager dus het gaat om een extra mogelijkheid.
Voor 3 tientjes kan je niet echt iets mis kopen, staat er niet bij tot welk gewicht die belast mag worden ? En als je hem goed bevestigd komt het vast wel goed
 
ja tot 100kg en dat weeg ik zelf maar wellicht zal het mmet goede keilbouten prima werken.
Er staan zoveel van dit soort pullup bars te koop (ook op Bol) voor veel duurder dus ik vroeg me af wie zoiets heeft en er een oordeel over kan geven.
 
PRima ding. Hangt bij mij al 4jaar in de tuin aan de buitenmuur van het huis.
Regelmatig met +20kg aan opgetrokken (weeg zelf 103)
 
  • Like
Waarderingen: gose
ja tot 100kg en dat weeg ik zelf maar wellicht zal het mmet goede keilbouten prima werken.
Er staan zoveel van dit soort pullup bars te koop (ook op Bol) voor veel duurder dus ik vroeg me af wie zoiets heeft en er een oordeel over kan geven.
Keilbouten enkel gebruiken in volle steen of beton, in een gewone muur beter draadstang met chemisch anker.

Met de juiste bevestiging is de bar prima en kan je hem redelijk zwaar belasten.
 
PRima ding. Hangt bij mij al 4jaar in de tuin aan de buitenmuur van het huis.
Regelmatig met +20kg aan opgetrokken (weeg zelf 103)
Gewoon met bijgeleverde bevestigingsschroeven opgehangen?
 
Dank u dank u!
 
Heb jij de stang op of onder de bevestigingssteunen geschroefd? De handleiding zegt onder maar erop lijkt me steviger.
Er bovenop
 
  • Like
Waarderingen: gose
Top bedankt
 
Back
Naar boven