AndroidHealthClinic

Hellebaut olympisch atletiekgoud voor belgie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn theorie is dat ze beiden 205 hebben gehaald en beiden hebben ze 207 niet gehaald, dus zeg het maar

het zijn de regels get over it!
 
ja heb je mooi gezien. mr hellebaut van de eerste keer , die ander niet. so?
 
mooi gedaan van Tia! :)
 
Spijtig dat veldrijden er niet bij is, zou een mooi duel zijn tussen Nederland en België.
 
Bert zijn tranen zullen weer vloeien, de comediant :p
 
FIFA Wereldranglijst Voetbal

5 Croatia
46 Belgium
IRB Rugby World Rankings
27 Belgium
44 Croatia
En dit is niet voor homo's :D
De fifa-ranking is op basis van resultaten van de A-teams. En de teams die aan de olympische spelen meedoen zijn jeugdteams(onder 23-jaar). En wat dat betreft was Kroatie op het voorgaande EK gekomen tot de kwart finales en deed Belgie niet eens mee.:P Dus een beetje dom wat je zegt.
Dat ziet er dus goed uit voor de toekomst :D
 
Dat vind ik nu het enigste nadeel van de medaille gisteren en vandaag. Den Bert die eens gaat verkondigen dat het dankzij zijn topsportbeleid komt :roflol:

Wrs gaat hij nog beginnen snotteren ook, het mietje. Hoe kan iemand met zoveel overgewicht nu minister van sport zijn? En tegelijkertijd nog minister van cultuur ook, terwijl hij de ergste boer is die er in dit land rondloopt.
 
kroatie heeft 2 zilveren en 3 bronzen medailles, is ook een hele prestatie! en dat met 4.491.543 inwoners! dan moet belgie zich toch schamen met 10.403.951 inwoners. en 1 gouden en 1 zilveren medaille
 
en Kroatië sta ook al voor op vlak van oorlog.
burgeroorlog in:

kroatie: 1
belgië: 0
 
Eindelijk onze eerste gouden medaille!

Ze staat er wanneer het moet.

Proficiat Tia!

Ben ook best wel blij voor den Belgische forum leden onder ons. Het zat niet mee hè deze keer. (en wat een mooie vrouw is het toch, ja mijn smaak;) en naar ik vermoed deelt lang niet iedereen dat)
 
Ben ook best wel blij voor den Belgische forum leden onder ons. Het zat niet mee hè deze keer. (en wat een mooie vrouw is het toch, ja mijn smaak;) en naar ik vermoed deelt lang niet iedereen dat)


nee dat deel ik niet met je helaas!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
moet nu juist lukken dat op die foto een nog lelijker iemand in de achtergrond loopt :D
 
nee dat deel ik niet met je helaas!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een vrouw met laag vetpercentage is nooit om naar huis te schrijven wat betreft coïtusuele aantrekkingskracht. Maar lelijk is heel wat anders bro :)
 
Jullie grootste fout ;)
Je was juist snel genoeg om te antwoorden precies want dat van mij is weg ook al weet ik niet waarom want kwam hier eigenlijk een beetje op voor kroatie :D

Volgens dit artikel lag dit wel aan de franstaligen ;)
Onafhankelijkheid

Onder invloed van de slechte economische toestand en van de Franse Julirevolutie kwam het op 25 augustus 1830 tot relletjes in Brussel. Het waren vooral de Walen die niet tevreden waren in het koninkrijk onder andere vanwege de taalpolitiek van koning Willem I. Zij meenden dat de noordelijke Nederlanden (de Hollanders) werden voorgetrokken. Dit leidde uiteindelijk tot de afscheiding van de zuidelijke provincies en tot de oprichting van het Koninkrijk België. Deze gebeurtenis wordt ook wel de Belgische Revolutie genoemd.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Episode des Journées de Septembre 1830 sur la Place de l'Hôtel de Villa à Bruxelles, 1835


[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
De originele vlag van België, die Jottrand en Ducpétiaux ontwierpen in plaats van de Franse vlag.


Het Voorlopig Bewind riep op 4 oktober 1830 de onafhankelijkheid uit. Op 3 november werd door een select groepje Franstalige politici het Nationaal Congres gekozen dat op 7 februari 1831 de Grondwet goedkeurde. Na een conferentie op 4 november te Londen erkenden de grote mogendheden op 20 december 1830 de scheiding tussen Nederland en België. Op 24 februari werd Surlet de Chokier, de voorzitter van het Nationaal Congres, tot regent aangesteld. Op 4 juni 1831 werd Leopold van Saksen-Coburg-Gotha door het Congres tot staatshoofd gekozen en op 21 juli legde hij de eed af als eerste koning van de Belgen. Nederland trachtte nog geruime tijd België voor het koninkrijk te behouden. Willem I stuurde in augustus 1831 het Nederlandse leger naar België voor een Tiendaagse Veldtocht, Hoewel deze veldtocht slaagde, verkreeg België zijn soevereiniteit als gevolg van de dreiging van Franse militaire steun. Nederland hoopte steun te krijgen van Pruisen en Rusland, maar deze hadden hun eigen problemen met de onafhankelijkheidswil van Polen. Nederland erkende België echter niet, het zou tot 1839 duren voordat de onafhankelijkheid erkend werd door Willem I. België moest toen de helft van Limburg en het duitstalig deel van Luxemburg afstaan. In Limburg werd hiertegen heftig, maar tevergeefs geprotesteerd.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_België#Prehistorie
We zijn zelf Spaans,Oostenrijks en Frans geweest :eek:
Welke nationaliteit hebben mijn overoverovergrootouders eigenlijk gehad :D
 
Back
Naar boven