Eh, ik zal de bron even stilhouden voor het geval ik in moeilijkheden kom.
Het is gewoon per post verstuurd.. ik heb de vervoerskosten erbij betaald. Geen punt.
Ik gebruik nu 40 gram per dag en doe dus 110 dagen met zo'n zak, dat is zo'n 3,5 maand. Drie zakken per jaar dus, da's te doen.
Wat ik destijds precies heb betaald voor de weipoeder weet ik niet meer, ik heb nl. ook een aantal eiwitrepen van MetRX erbij besteld.
Mijn nieuwe bestelling was nog weer iets goedkoper: 49,95 USD (plm 53 euro) voor 4,5 kg. Dat is zo'n 6 euro per 500 gram. Laat daar 10 dollar vervoerskosten bij komen, dan komt dat neer op = 7,5 euro/500 g dus ongeveer een kwart van de prijs die ik er in NL bij een natuurvoedingswinkel voor neergelegd heb en 60% van wat je hier in de online-winkel betaalt.
Tegelijkertijd heb ik 1000 gram glutamine besteld, dat is ook voor 100 dagen gebruik. Kost 36 dollar (plm 38 euro). Als Glutaforce van J-Tech hetzelfde is, dan kost dat hier 70 euro/1000 gram. Ook plm 2x zo duur.
Kortom, bestellen aan de andere kant van de plas heeft aanzienlijke voordelen.
Hierbij wil ik aanvullen dat ik de verkoper aan de andere kant van de 'lijn' al ken van een discussielijst en er dus alle vertrouwen in heb dat hij (weer) de afspraken nakomt. Vorige keer heb ik er een gratis t-shirt bijgekregen ook...