XXL Nutrition

Help 3 weken niet trainen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pindakaas.

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 sep 2022
Berichten
453
Waardering
3.367
Lengte
1m65
Vetpercentage
7%
Hallo iedereen,

Ik heb een medisch ingreep aan m'n borsten.

Nu ik zou 3 weken niet mogen trainen. Dus op 1 januari kan ik lichtjes m'n lower trainen. Maar wel m'n cardio en stappen


Verlies je veel massa gedurende deze periode van niet trainen? Begin je terug van '0'


Voeding is altijd 100 procent.

Maar word je niet snel 'vet', out of shape zeg maar

.alvast bedankt voor jullie aandacht.
 
(2 weken terug) Na mijn vakantie van 3 weken was mijn kracht ook iets van 10-15% gedaald op grote oefeningen zoals bench press.
Maak je niet zo druk om gewoon weer hard trainen als het weer kan, komt dan vast goed (kan wel tegen vallen op het begin)
 
Hallo iedereen,

Ik heb een medisch ingreep aan m'n borsten.

Nu ik zou 3 weken niet mogen trainen. Dus op 1 januari kan ik lichtjes m'n lower trainen. Maar wel m'n cardio en stappen


Verlies je veel massa gedurende deze periode van niet trainen? Begin je terug van '0'


Voeding is altijd 100 procent.

Maar word je niet snel 'vet', out of shape zeg maar

.alvast bedankt voor jullie aandacht.
Als jij 3 weken gaat liggen vreten kom je wel paar kg aan. Eet je gewoon netjes en natuurlijk iets minder dan wanneer je meerdere keren per week kt doet moet het allemaal wel meevallen. Lekker gaan wandelen ofzo
 
Als jij 3 weken gaat liggen vreten kom je wel paar kg aan. Eet je gewoon netjes en natuurlijk iets minder dan wanneer je meerdere keren per week kt doet moet het allemaal wel meevallen. Lekker gaan wandelen ofzo
Neen gewoon clean food. En dan met de feestdagen die eraan komen 1 cheat meal.

Voor de rest wandelen en cardio doen.
 
(2 weken terug) Na mijn vakantie van 3 weken was mijn kracht ook iets van 10-15% gedaald op grote oefeningen zoals bench press.
Maak je niet zo druk om gewoon weer hard trainen als het weer kan, komt dan vast goed (kan wel tegen vallen op het begin)
Maar qua massa verlies merkt je iets ?
 
Rust is vaak goed effe week of 2.
 
Voeding is altijd 100 procent.
Dat was te merken aan je shape afgelopen weekend! 🏆

Niet zo druk maken, geniet die paar weken vd rust om het daarna weer langzaam op te pakken 🫡
 
zal nihil zijn maar als je weer met de zelfde voet verder gaat zoals je deed dan moet het toch goedkomen. Niet zo druk om massa maken maar je herstel.
Oke doe ik zeker. Komt goed
 
Hier mag dus een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven