Fitness Seller

Help asjeblieft

Bezoekers in dit topic

Anoniem023

Novice
Lid geworden
19 feb 2012
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
74kg
Hallo, Ik Ben Jerry

15 jaar en zit in de pubertijd heb last van bolle tepels..

ben ook wel een beetje te dik maar niet extreem..

Ik Scaam me ook om me omtekleden met de gym les en als we gaan zwemmen met school dus ik kleed mn T-shirt met gym nooit om spuit deo.

ik heb het van de vorige zomervakantie ik vind het heel erg en kan dit ook weg gaan door te sporten?

ik ga binnekoort op vakantie met familie en weet niet wat ik moet doen als we gaan zwemmen niemand weet dit nog :(


- Jerry
 
Hoi Jerry

Ik zou gewoon eventjes een afspraak maken met de dokter als het niet uit zichzelf weggaat.
kan te maken hebben met pubertijd, veel jongens maken op dat moment ook onder hun tepels bepaalde cellen aan die meisjes ook aanmaken als ze in de pubertijd komen. Bij vrouwen eindigt dit vaak in borsten, en bij jongens gaat het snel weer weg.

Dus maak je er maar geen zorgen over, als het niet weggaat even een dokter raadplegen!
 
Niemand weet het en schaam me om het te zeggen tegen mn ouders of dokter :(
 
Niemand weet het en schaam me om het te zeggen tegen mn ouders of dokter :(

Ik hoopte dat je zou begrijpen dat het dus niets is om voor te schamen.
Bijna alle jongens krijgen ermee te maken.

Lees anders dit even door:
[Link niet meer beschikbaar]

Of Google eventjes op 'gezwollen tepels bij jongens in de pubertijd'
 
Kan het deze week nog weg zijn :(:(

IK kan er echt niet tegen :(
 
Kan het deze week nog weg zijn :(:(

IK kan er echt niet tegen :(

Nou ik heb me er een klein beetje in verdiept.
En het simpele antwoord is nee. Je bent er niet in een week vanaf.

Maar waar maak je je druk om?
50% - 70% van de jongens van jouw leeftijd krijgen ermee te maken, dus je bent echt niet de enigste en niemand zal je uitlachen.

Schaam je niet voor jezelf, dat houd je alleen maar tegen.
Het gaat vanzelf over, misschien over een maand. Misschien over een jaar ;)
 
Ik heb het sinds 2011 zomervakantie
 
Nou ik heb me er een klein beetje in verdiept.
En het simpele antwoord is nee. Je bent er niet in een week vanaf.

Maar waar maak je je druk om?
50% - 70% van de jongens van jouw leeftijd krijgen ermee te maken, dus je bent echt niet de enigste en niemand zal je uitlachen.

Schaam je niet voor jezelf, dat houd je alleen maar tegen.
Het gaat vanzelf over, misschien over een maand. Misschien over een jaar ;)

Niet waar. Het gaat niet bij iedereen weg en dan is een operatie het enigste wat nog helpt. Daarvoor ga ik zelf binnenkort voor operatie.
 
Niet waar. Het gaat niet bij iedereen weg en dan is een operatie het enigste wat nog helpt. Daarvoor ga ik zelf binnenkort voor operatie.

En hoeland heb jij het al :O
 
Niet waar. Het gaat niet bij iedereen weg en dan is een operatie het enigste wat nog helpt. Daarvoor ga ik zelf binnenkort voor operatie.

Maak die jongen nou niet onnodig bang ???
 
Grote kans dat het weggaat hoor. Maar je weegt ook aan de hoge kant, weet niet of je traint natuurlijk?
 
nee ik train niet wel wat oefeningetjes thuis gewoon ben wel bezig met afvallen

ik dee 3 weken lang 100 X per dag opdrukken hopen dat het weg ging en buikspieren..
 
nee ik train niet wel wat oefeningetjes thuis gewoon ben wel bezig met afvallen

ik dee 3 weken lang 100 X per dag opdrukken hopen dat het weg ging en buikspieren..

Als je wil afvallen in ieder geval goed op je eten letten. Lees eens wat rond op het forum en je zult veel leren.

En het is misschien te overwegen om een abonnementje te nemen op de sportschool in de buurt?
 
Ja kan wel

Maar wil eerst dat dit weg is..

ik eet sochtens smiddags en savonds geen snoep ofzo tussen door en veel water.
 
Hoezo eerst dat dat weg gaat, kan beter eerst naar de sportschool zodat het weggaat..
 
Ja kan wel

Maar wil eerst dat dit weg is..

Als je pech hebt kan dat dus wel even duren.
Misschien verstandig om toch over die schaamte heen te stappen, en als je er zo 'bang' voor bent toch naar een dokter te gaan. Die zal je waarschijnlijk hetzelfde vertellen dat je gewoon geduld moet hebben.

Wees gewoon blij met jezelf.
 
Dus door trainen/dieet gaat het weg?
 
Grote kans van wel.

Nee helemaal niet. het zijn opgezwollen borst klieren die alle puberende jongens hebben.
Bij de een wat meer als de ander.

@Jerry. Nee het gaat niet weg van dieeten. Maar je moet wel doorgaan met je leven want het heeft geen nut om nu niet te gaan sporten omdat je wat opgezwollen tepels hebt. Who cares?
 
Nee helemaal niet. het zijn opgezwollen borst klieren die alle puberende jongens hebben.
Bij de een wat meer als de ander.

@Jerry. Nee het gaat niet weg van dieeten. Maar je moet wel doorgaan met je leven want het heeft geen nut om nu niet te gaan sporten omdat je wat opgezwollen tepels hebt. Who cares?

Grote kans van wel. Ik zeg niet 100%, op het moment dat hij rond de 11% vet zit is het minimaal zichtbaar, nu zal het ook door vet nog naar voren gedrukt worden.
 
Back
Naar boven