AndroidHealthClinic

Help: avi naar dvd gebrand maar nu ineens... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Botjebouwer

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2006
Berichten
1.262
Waardering
0
Ik heb aardig wat films (in avi files) op me comp staan die ik download via torrents, ondertitellingen haal ik via sites. Speel ze altijd af via BSplayer. Die speelt ondertitellingen automatisch bij af.

Maar nu wilde ik wel eens een film incl ondertitelling op dvd zetten voor vrienden etc.
Dus ik een tijdje zoeken. Zijn er 50 verschillende manieren om het te doen. De meeste waarbij je wel 10 programmas en codecs moet installeren voordat je kan beginnen. En dan maar hopen dat alles werkt.

Nu had ik voor mij de makkelijkste manier gevonden:
1. VobSub installeren (dat is een soort codec die met elk programma waarmee je de film afspeeld, de ondertitelling eronder zet)
2. WinAvi installeren (die converteerd de avi naar .vob bestanden, en die .vob bestanden kan je dan met elk dvd-brand programma als film dvd branden.

MAAR NU! Heb ik de film met 2 verschillende brand programmas op dvd gezet. Maar loopt het beeld achter t.o.v. het geluid en de ondertitellingen.....

Nu kan ik wel nog meer dvd's branden en blijven proberen. Maar misschien handigger als 1 van jullie de oplossing al weet! :D

DUS... Ideeën?

ps, ik post vanaf onder die steen. Ben er nog steeds niet onder vandaan :p
 
Geen contact meer met Manni:P
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
[Link niet meer beschikbaar]

Dat is die convert x toDVD!

Thanx, had ik al het 1 en ander over gelezen. Schijnt zeer goed te zijn.

Zal er eens wat over gaan lezen.

Ik heb die film 2 keer gebrand. 1 keer met Winavi en 1 keer met een normaal dvdbrand programma dat al standaart op me comp stond.
Met dat standaart programma (NTI) is de vertraging 3 keer zo erg.... Is het misschien dan toch het brand programma ???

Edit: heb ff doorgelezen over die convert x to dvd, en daar stonden een hoop klachten over winavi. Dat winavi schijnt gewoon een k*t programma te zijn, schokkerig beeld vaak niet doen etc.
 
ConvertXtoDVD is ALLES wat je nodig hebt. Het doet al het werk voor je.
Enigste wat jij moet doen is films in goeie kwaliteit downloaden en de juiste ondertiteling zoeken.
 
Back
Naar boven