MuscleMeat

Help ben bezig met aanschaffen maar....

Bezoekers in dit topic

Daar heb je helemaal gelijk in, dat mensen niet goed genoeg zoeken en dat het veel goedkoper kan. Ik heb ook niet alles nieuw gekocht en veel bespaard t.o.v. winkelprijzen.
Echter, voor wat Marcelll daar heeft staan is het niet duur, voor nieuw spul dan. En 75 euro ga je echt niet redden voor al dat spul, tenzij je echt een zootje afgeragde ouwe troep koopt.;)

nee voor nieuw spul red ik dat niet. Maar we hebben het in mijn ogen over ijzer. Volgens mij ben ik echt de enige die het niks uit maakt hoe de schijven er nog uit zien.
sommige van mijn schijven komt de 2e laklaag al wel te voorschijn ja:D maar het maakt me niks uit. vind het juist z'n charmes hebben. Maar ieder zijn keuze om het nieuw te kopen, ik denk alleen dat als je niet veel geld hebt je toch slimmer bent om het ergens anders te zoeken. ik lees hier veel van mensen van een jaar of 18 die waarschijnlijk nog studeren dat ze aan het sparen zijn voor een of ander toestel nieuw van honderden euro's.
 
nee voor nieuw spul red ik dat niet. Maar we hebben het in mijn ogen over ijzer. Volgens mij ben ik echt de enige die het niks uit maakt hoe de schijven er nog uit zien.
sommige van mijn schijven komt de 2e laklaag al wel te voorschijn ja:D maar het maakt me niks uit. vind het juist z'n charmes hebben. Maar ieder zijn keuze om het nieuw te kopen, ik denk alleen dat als je niet veel geld hebt je toch slimmer bent om het ergens anders te zoeken. ik lees hier veel van mensen van een jaar of 18 die waarschijnlijk nog studeren dat ze aan het sparen zijn voor een of ander toestel nieuw van honderden euro's.

Daar geef ik je ook gelijk in. Op marktplaats kun je heel veel spul vinden voor veel minder. Ik heb daar ook veel gekocht, voor weinig.
Mijn punt was alleen, dat je dat spul niet zo goedkoop kunt krijgen. Ijzer is nu eenmaal duur. Je kunt het wel goedkoper krijgen, maar niet zo goedkoop.
 
Daar geef ik je ook gelijk in. Op marktplaats kun je heel veel spul vinden voor veel minder. Ik heb daar ook veel gekocht, voor weinig.
Mijn punt was alleen, dat je dat spul niet zo goedkoop kunt krijgen. Ijzer is nu eenmaal duur. Je kunt het wel goedkoper krijgen, maar niet zo goedkoop.

maarre, je traind toch niet zo fanatiek dus doe je nog wat weg?:D
 
Voor gewichten en stangen moet je op megafitnesshop zoeken in Duitsland. Nog goedkoper als bij muscle-power en weinig verzendkosten.
 
Hoi mede bb'ers

Ik ben nu bezig met het aanschaffen van enkele dingen. Alleen nu zit ik dus met het volgende probleem. Ik zit nu rond te kijken op sport-tiedje.nl en heb daar me bestellijst gemaakt. Nu wil ik dus afrekenen en me gegevens etc invullen maar nu komt het...

Er komt ineens 100 aan kosten bij vanwege het aantal kilo's etc. Daar schrik ik even van omdat ik het niet had verwacht. Nu vraag ik me dus af of dat bij elke bedrijf/internetwinkel is of alleen bij sommige. Ook vraag ik me af waar ik soortgelijke dingen kan kopen, zonder dit...

Ik was van plan om een lange halterstang, 2 korte verstelbare dumbbell's , ez-curlstang en nog 100 kg aan schijven. Dit alles in 30 MM maat..., en graag wil ik dit zo houden....

Heb net ook bij helisports gekeken maar daar hebben ze alleen 50mm als ik het goed had gezien.

Misschien dat iemand me even kan helpen,

alvast bedankt !

Kamikaza

Zelf ophalen euy
 
Back
Naar boven