MuscleMeat

Help Boogie door geld te doneren.

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2003
Berichten
8.315
Waardering
0
Boogie heeft een keer gedoet en sindsdien heeft hij een smoel van hier tot tokio. Wat begrijpelijk resulteerd in rukken want de vrouwen moeten hem niet meer. Tot alle ernst van de zaak besluit hij BB te laten voor wat het is en besluit zich een Karl Noten fysiek aan te meten.

Je ziet hij zit op het randje van het menswelzijn. Dus nu stel ik voor om Boogie toch regelmatig te laten palen dat wel allemaal €0,10 per maand lappen zodat hij eens in de maand kan palen op de wallen of in groningen als hem dat beter lijkt.

Doe je mee meld je hier aan :thumbs: Wij van DBB zijn er voor elkaar bro's.
 
ik doneer een hele euro voor mn DBB-broeder:D
 
Ik doe 50 cent!
 
Ik krijg nog geld van Boog want er moet wel betaalt worden natuurlijk....heroinehoertje of niet. :D

Ik scheld hem die 5 euro wel kwijt dan... :p
 
ik stuur boogie een druiper op .

dan lijkt het toch alsof hij paalt

boogie 1tip maak een gaatje in het gras en stop je derde beentje erin

op een bepaald moment gaat er uit je derde beentje iets komen

loop dan snel naar je mama om te vragen wat het is

:thumbs:
 
Testo zei:
Ik krijg nog geld van Boog want er moet wel betaalt worden natuurlijk....heroinehoertje of niet. :D

Ik scheld hem die 5 euro wel kwijt dan... :p

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!
 
eduardjanssen zei:
Doe je mee meld je hier aan :thumbs: Wij van DBB zijn er voor elkaar bro's.

ik vind als wij echt allemaal bro's zijn dan moet zich hier maar eff een vrijwilliger aanmelden die zich 1x per maand door boogie laat palen :D

p.s sorry maar ik uhh... ja ik woon gewoon te ver weg :p
 
eddycaminos zei:
ik vind als wij echt allemaal bro's zijn dan moet zich hier maar eff een vrijwilliger aanmelden die zich 1x per maand door boogie laat palen :D

p.s sorry maar ik uhh... ja ik woon gewoon te ver weg :p


No problem ik haal je op, breng je bij boog en rij je weer naar huis. Op de terugweg moet je alleen wel in de kofferbak.

Je wilt natuurlijk niet dat boogie op het industrieterein ronddwaalt in het weekend.
Schikt volgende week zaterdag je?
 
eddycaminos zei:
ik vind als wij echt allemaal bro's zijn dan moet zich hier maar eff een vrijwilliger aanmelden die zich 1x per maand door boogie laat palen :D

p.s sorry maar ik uhh... ja ik woon gewoon te ver weg :p

Spijkenisse is ook te ver weg...sorry Boog, het feest gaat niet door :(
 
Zelfde aanbod voor jouw Robert. Om de week kunnen jullie afwisselen.

O en ik ik heb een vork ingeslikt.
 
ik wil Boogie sporsoren, die jongen heeft het mentaal en lichamelijk heel zwaar.
 
eduardjanssen zei:
No problem ik haal je op, breng je bij boog en rij je weer naar huis. Op de terugweg moet je alleen wel in de kofferbak.

Je wilt natuurlijk niet dat boogie op het industrieterein ronddwaalt in het weekend.
Schikt volgende week zaterdag je?

uhhh... had ik al verteld dat ik van plan was te gaan emmigreren :D
 
arme boogie hem zo hard pesten :nono:


:roflol: hij wil het hard hij kan het hebben mond open slettemans koe komt je openrijten
 
eddycaminos zei:
uhhh... had ik al verteld dat ik van plan was te gaan emmigreren :D


Dan doen we het tot die tijd, ik neem je paspoort in totdat ik dan een vervanger heb gevonden. Voor Boogie hebben we alles over, de overheid werkt hier overigens ook aan mee.
 
koetje zei:
arme boogie hem zo hard pesten :nono:


:roflol: hij wil het hard hij kan het hebben mond open slettemans koe komt je openrijten


Stop de haat koeman.
 
daaaaaaaaat is KOE, KOE, KOEMAN!dat zingt het hele legioeeen lalalalalala!!!KOE, KOE, KOEMAN!!!Maak er en paar gaten in, dan is ie kampioen:D

:coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana:
 
RobertHosper zei:
daaaaaaaaat is KOE, KOE, KOEMAN!dat zingt het hele legioeeen lalalalalala!!!KOE, KOE, KOEMAN!!!Maak er en paar gaten in, dan is ie kampioen:D

:coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana::coolnana:


in boogie zal ik even wel een extra gaatje maken

en aangezien jij erom vraagt krijg je van mij ook een extra aarsgaatje geprikt
 
AAARgh moest je dat quoten k*t koeieapennkendeboogsterbevrediger.
 
eduardjanssen zei:
AAARgh moest je dat quoten k*t koeieapennkendeboogsterbevrediger.


zwijg toch voordat ik een prik eduard in de aars giro verzamelactie opstart

j/k je bent mijn bro :kiss:
 
is dit een nieuwe manier van iets duidelijk maken want ik snap er niks van.
 
Back
Naar boven