Fitness Seller

Help Boogie door geld te doneren.

Bezoekers in dit topic

hmm..nou vraag ik me toch af...waar blijft die Boog nou???
Meestal heeft ie binnen 5 minuten wat lolligs ge-replied:D
Of hij zit vast met zoon rooie kop als zn Turkse Barbapappa avatar achter zn PC:cool:
 
Ik vanacht zijn eerst donatie overgemaakt. Ik denk dat hij nu met een lekkere rondborstige prostituee aan het palen is.
 
ach op sommige heroine hoertjes zijn al blij als ze kunnen eten..dus als je met een big mac komt aanzetten mag je ze ook wel palen:D
 
:coffee:
zie me lezen? ik lees de clit van Testo's moeder als een blinde die braille leest. Zo goed ken ik em.
zie je me drinken? ik heb zoveel k*tsappen van koetjes moeder verzamelt dat ik er een glas mee kan vullen.

:wave2:
 
Laatst bewerkt:
boogie zei:
:coffee:
zie me lezen? ik lees de clit van Testo's moeder als een blinde die braille leest. Zo goed ken ik em.
zie je me drinken? ik heb zoveel k*tsappen van koetjes moeder verzamelt dat ik er een glas mee kan vullen.

:wave2:
wow eindelijk een reply van de gozer met meer gyno dan een melkkoe ;)

en tot voor kort nog maagd
weet je zeker dat het geen natte droom was ?

ik zou verwonderd zijn moest je de handleiding van je pik gelezen hebben en weten hem te gebruiken . ach het was gewoon een lekkere droom man
wees blij :D
 
en wat dan nog als ik maagd zou zijn koetje? dan zou ik echt een nerd zijn he! Hang jij je pik maar lekker in een varken jongen, dan blijf ik liever koosjer :D

het lijkt trouwens bijkans een fantasie van jou te zijn; maagdelijke jongemannen. vieze vent.
 
boogie zei:
en wat dan nog als ik maagd zou zijn koetje? dan zou ik echt een nerd zijn he!

nee tuurlijk niet kerels zoals jij zijn zo hip @ school dat ze hun eigen plekje in het cafetaria krijgen
 
boogie zei:
:coffee:
zie me lezen? ik lees de clit van Testo's moeder als een blinde die braille leest. Zo goed ken ik em.
zie je me drinken? ik heb zoveel k*tsappen van koetjes moeder verzamelt dat ik er een glas mee kan vullen.

:wave2:


Gut gut....daar heeft ie 24 uur over nagedacht.........

Ik snap best dat je op zoek bent naar een moederfiguur in je leven als je gewend bent misbruikt te worden door je stiefvader maar je moet er mee leren leven dat je nu eenmaal van de mannenliefde bent ...en dat is helemaal niet erg,alleen moet je nog wennen dat je sterretje af en toe pijn doet. :D

Vaseline is het antwoord op al je vragen,bro. ;)
 
Laatst bewerkt:
:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
boogie zei:
en wat dan nog als ik maagd zou zijn koetje? dan zou ik echt een nerd zijn he! Hang jij je pik maar lekker in een varken jongen, dan blijf ik liever koosjer :D

het lijkt trouwens bijkans een fantasie van jou te zijn; maagdelijke jongemannen. vieze vent.


nee...een koe!!!
 
meeeeeeeeeeeeuh!!!:D
 
RobertHosper zei:
meeeeeeeeeeeeuh!!!:D

lol :D


jep jep boogie heeft me echt gekwetst met zijn hopeloze flamepoging :rolleyes:

dat hij maar weet dat ik het niet slecht bedoel :p .

in september mag je aan mijn tafel in het cafetaria komen zitte hoor boog :P
 
Laatst bewerkt:
sjonge,,,wordt koetje dan gemelkt door Boogie?:D
Koeien moet je niet te lang ongemelkt laten staan hoor...das niet goed voor ze!Maak het dus maar wat eerder goed met m:D Kiss and make up?:rolleyes:
 
RobertHosper zei:
Maak het dus maar wat eerder goed met m:D Kiss and make up?:rolleyes:

aan hem de eer :D ik verwacht een aangetekende brief met verontschuldigingen
 
er zit wat zaad in je moeder, koetje.
dat kun je zien als een excuses.
 
boogie zei:
er zit wat zaad in je moeder, koetje.
dat kun je zien als een excuses.


:roflol: je doet me denken aal bepaalde types van de bevolking

die praten ook altijd over iemands moeder !

maar boogie vanwaar die harde aanvallen , je doet net alsof je liefde en affectie tekort komt .

ow ja dat was ik in allerijl vergeten je komt liefde en affectie tekort maar vooral coïtus vandaar die uitspraken

ik neem het je niet kwalijk mijn maagdenburgse bol , de cherry op de taart
het blaadje zo groen als gras .

ga nu maar lekker trainen en hoop maar dat er een 60+oma doodvalt in de gym kan je haar mss stiekem op weg naar de ambulance een paalbeurt van 13seconden geven en op dbb een ego van hier tot timboektoe hebben :hello:
 
Back
Naar boven