MuscleMeat

Help Boogie door geld te doneren. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boogie zei:
ik vind dat je maar saai post. had wel meer van je verwacht!


ik doe geen moeite als het om ene virgin gaat :P

heb betere dingen te doen
 
ah zie je. dat is nog steeds de kern van je verhaal he.
het spijt me enorm dat ik nog niet zo ervaren ben.
 
boogie zei:
ah zie je. dat is nog steeds de kern van je verhaal he.
het spijt me enorm dat ik nog niet zo ervaren ben.



ach ik neem je niks kwalijk maar je ego krijgt soms de bovenhand




succes nog kerel met je quest het lukt je vast wel :thumb:
 
hoezo krijgt mijn ego de overhand?
als ik onzin voor de grap uitkraam dan heeft dat toch niks met een grote ego te maken?
 
ik doneer zelfs 2 euro voor onze booger euh...boogie :D
 
koetje zei:
ja mijn moeder heeft het me nog verteld

haar woorden waren : er stond een nerdig kereltje voor de deur( niet iedereen kan zo mooi zijn als mijn zoon) je zag dadelijk dat hij geen sT had ,kleding van de 'zeeman' of 'wibra' waar geen enkel meisje mee gezien wil worden . zijn gezicht zo zuur alsof hij een liter azijn heeft gezopen . en een houding als een geconstipeerde sumo worstelaar . nee hij was niet aantrekkelijk . hij is het type dat al betalend en alleen snachts met de nodige spaarcenten een meisje in een donker steegje kan krijgen . maar wel alleen om mee te praten . want niemand wilt het lichaam van een ecto in aardappelzak kleren zien . hij vroeg me of hij mijn gras mocht maaien , omdat ik zo met hem te doen had , heb ik hem maar een lolly en 2 dropjes gegeven en toen is hij al liftend vertrokken naar zijn kartonnen doos


zoo boogie wie komt het geloofwaardigste over mijn moeder ? een respectabele vrouw met klasse of een jongen zo groen als gras met een pikkie als een glimworm ?
boogie zei:
je moeder heeft idd klasse; ze laat zich immers palen door een glimworm.

:roflol:
 
Tijd voor een slotje....tis nu niet leuk meer.
 
beloofd voor de bbq,

al dit misbruik van testo leidt tot ectoïsme helaas :(
 
Testo is nog steeds dikke vrinden met Boog hoor.

Maar een grap moet een grap blijven en als het niet leuk meer is moeten we kappen en dat lijkt me nu een geschikt moment.
 
Testo zei:
Testo is nog steeds dikke vrinden met Boog hoor.

Maar een grap moet een grap blijven en als het niet leuk meer is moeten we kappen en dat lijkt me nu een geschikt moment.


Dat was helaas al een paar blz. terug.

SLOTJE :)
 
Back
Naar boven