MuscleMeat

Help dringen hulp nodig i.v.m clomid ik word gek !! Rare oogklachten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Axel2500

Novice
Lid geworden
20 mrt 2015
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
79kg
Beste ; ik ben een jongeman van 21 jaar en heb clomid als nakuur gebrukt ik heb sindien al 8 maand last van rare oogklachten bv. dat ik mijn hand nog op de zelfde plek zie van waar ze vertrekt als ik mijn arm snel beweeg ook, heb ik als ik langs bepaalde voorwerpen loop dat ik de contouren ( vorm) van dit voorwerp dubbel zie. ik heb op andere forums ook al mensen gezien die dit probleem hadden gehad. Maar ik heb dit nu al 8 maanden en ben het kotsbeu. Weet iemand of dit voor altijd zo blijft of dat het nog weggaat. Neem dit aub serieus want ik zie het zo niet meer zitten.
Groetjes uit belgie
Axel
 
Denk dat je beter naar dokter kunt gaan.
 
Beetje jammer dat je er zo lang mee wacht om actie te ondernemen.. Je ogen zijn kostbaar grote vriend uit Belgium.

Inderdaad naar de dokter gaan.
 
8 maand?

En dan nog geen actie ondernomen?

Ga eens heel snel langs arts!
 
Ik bne al bij de oogarts geweest ook bij de neuroloog , en ze zeggen dat dit bijwerkingen van het medicijn Clomid is.
Toch bedankt manne ;)
 
Wat je beschrijft klinkt heel erg als palinopsia, en in zeldzame gevallen komt dit inderdaad voor bij clomifeen (ook maanden na stopzetting van gebruik). Zoals gezegd is het echter zeldzaam; ben je wel verder nog onderzocht door de oogarts? Het hoeft namelijk niet per se door de clomifeen te komen, maar kan ook het gevolg zijn van een probleem met de hersenschors en radiologisch onderzoek is dan geen overbodige luxe.

Het 'dubbelzien' wat je beschrijft kan zo 'lijken' door de palinopsia, maar kan ook een milde diplopia zijn.

Je ondervindt geen andere (niet per se gerelateerde) klachten?
 
Meer dan 50mg/dag genomen? Indien ja, nooit meer dan 50mg dus om oogproblemen te voorkomen.

Dit klinkt nu wel vrij ernstig en beste meteen naar oogarts.

Wat ondertussen kan helpen is een (fyto)oestrogene stof. Muntthee is een goede bron bv.
 
Back
Naar boven