1. Ontzet Notitie

Help! Druk druk druk

Topic in 'Voeding' gestart door Dormin, 8 jan 2019.

MuscleMeat to webshop

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Dormin

Dormin Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    14%
    Dag allemaal,

Ik heb jullie advies nodig.
    Ik ben reeds anderhalf jaar papa en heb in die tijd vaak geprobeerd men geliefde hobby terug op te nemen. Helaas kom ik telkens tot de conclusie dat dat jarenlang 6 maaltijden per dag niet meer goed lukt.
    Ik weet heel goed wat ik zou moeten eten, heb men oude voedingsschema nog maar het is desondanks onhaalbaar geworden om zoveel te koken e.d.
    Is er iemand die me kan helpen een haalbaar schema op te stellen, waardoor ik van men dad bod terug naar een fit bod kan gaan.
    Ik ben 1,79cm, weeg momenteel 79kg, 28j en train 2-3 maal per week (full body). Volgens berekening zou ik 170 gr kh, 165 gr e en 80 gr vet nodig hebben.

Alvast bedankt!!!
    Grtz
    Donald

2. Deurbelz

Deurbelz Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    144
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    91kg
    Als 2-3-4 maaltijden beter schikt, dat vooral doen. Zou me niet te veel druk maken om kleine details. Prio is calorieën>verhoudingen>timing/frequentie vind ik. Zo veel mogelijk proberen te preppen als dat beter uitkomt.

3. Steks

Steks Freaky Bodybuilder Karmaslet

Leuk Bevonden:
    4.266
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Kijk eens op musclemeat.nl met die producten kan je super makkelijk en met heel weinig tijd je eten preppen.

4. Kevin95

Kevin95 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    506
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    87kg
    De fout die de meeste mensen maken is dat zij hun leven proberen aan te passen aan hun voedingsschema. Bekijk het andersom; wanneer kan jij eten? Als jij maar tijd hebt voor 3/4 maaltijden is dat geen probleem, desnoods voeg je nog ergens een shake toe tussendoor.

Mentat vindt dit leuk.
  5. marina1975

marina1975 Never give up! Elite Member

Leuk Bevonden:
    8.734
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m68
    Bovenstaande is al gezegd.

Doe het gewoon met 3 maaltijden. Havermout/melk shake oid tussendoor.
    En er is niets mis met brood ed...
    Denk ook aan simpele dingen zoals bijvoorbeel een maaltijd salade gebaseerd op witte/bruine/zwarte bonen en mais etc.met tonijn/gerookte kip/ham oid en wat groenvoer erdoor.. simpel en snel in elkaar. Bij echt geen tijd blik bruine bonen mee+blik spercibonen+blik tonijn mee en hoppa door elkaar flikkeren = maaltijd. Eitje erbij (kan je ook op voorhand al voor enkele dagen koken en in de koelkast bewaren... simpel denken ;)

Preppen zal je veel schelen. Uurtje werk en je hebt zo voor een week je maaltijden in elkaar. In de koeling/vriezer en klaar.

Je hebt al kennis van voeding maar je weet nooit wat nog handig is in deze link.
    https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

6. Dormin

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    14%
    Heren,

Heel erg bedankt voor de tips. Preppen scheelt idd tijd, maar daar wringt het net. Maar met deze tips kan ik al wat.
    Heb alleen in het verleden wel gemerkt dat mijn metabolisme sneller is op 5-6 maaltijden per dag tov 3.. enige tips hier nog voor?

Mvg
    Donamd

7. Steks

Steks Freaky Bodybuilder Karmaslet

Leuk Bevonden:
    4.266
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Mijn tip is, houd je niet bezig met bro-science. ;)

8. Deurbelz

Deurbelz Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    144
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    91kg
    Nogmaals, zou me niet druk maken om kleine details. :p Feitelijk verbrand je iets meer als je meerdere maaltijden eet, maar dat is totaal niet significant. Als jij je voeding goed binnen kan krijgen met 3 maaltijden, of steeds wisselt met caloriale iname doordat je bijvoorbeeld geen tijd meer hebt om die ene (6e) maaltijd binnen te krijgen. Dan ligt het verschil eerder aan dat je geen tijd meer hebt voor die extra maaltijd.

9. Dormin

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    14%
    Hmm zit wat in :thinking:
    Dan ga ik me eens een schema opstellen voor 3-4 maaltijden, met jullie bovenstaande tips!

Bedankt heren! :flexgrin:

marina1975 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie