Fitness Seller

Help een beginner op weg

Bezoekers in dit topic

En hoeveel bf% kan ik als beginner verliezen in een bulk?
 
Cutten en dan bulken en dan cutten wordt je ook een boom alleen duurt langer
 
En hoeveel bf% kan ik als beginner verliezen in een bulk?
Ik denk dat je in een cut bedoelt.

Ligt aan je dedication en de duur van de cut natty kan je makkelijk tot 7/8% komen als je strict bent en lang genoeg doorgaan.

In je bulk komt er altijd vp bij, hoeveel dat is is afhankelijk van je lichaam je training en je kcal overschot
 
Ik denk dat je in een cut bedoelt.

Ligt aan je dedication en de duur van de cut natty kan je makkelijk tot 7/8% komen als je strict bent en lang genoeg doorgaan.

In je bulk komt er altijd vp bij, hoeveel dat is is afhankelijk van je lichaam je training en je kcal overschot

voor de meesten is 7% halen helemaal niet makkelijk.
 
Ik denk dat je in een cut bedoelt.

Ligt aan je dedication en de duur van de cut natty kan je makkelijk tot 7/8% komen als je strict bent en lang genoeg doorgaan.

In je bulk komt er altijd vp bij, hoeveel dat is is afhankelijk van je lichaam je training en je kcal overschot

Nee ik bedoel in een bulk. Ik las dat de beginners ook bf% kunnen verliezen terwijl ze spiermassa aanzetten?

voor de meesten is 7% halen helemaal niet makkelijk.

7% is ook niet echt mijn doel ofzo, zat eerder aan 10-12% te denken.


Maargoed, wat kan ik nu het beste doen? Blijven cutten of toch overgaan op bulken? Ik cut nu op 3200kcal en vind het lastig om die kcal's binnen te krijgen, laat staan als ik 4000+ kcal's moet gaan eten.
 
Nee ik bedoel in een bulk. Ik las dat de beginners ook bf% kunnen verliezen terwijl ze spiermassa aanzetten?



7% is ook niet echt mijn doel ofzo, zat eerder aan 10-12% te denken.


Maargoed, wat kan ik nu het beste doen? Blijven cutten of toch overgaan op bulken? Ik cut nu op 3200kcal en vind het lastig om die kcal's binnen te krijgen, laat staan als ik 4000+ kcal's moet gaan eten.

Het één of het ander zal beter werken dan beiden.

Je zou ook een korte cut kunnen doen van 20 naar een 15% en dan bulken. Als je al op 20% zit en je laat het beetje uit de hand lopen dan kan je vp nog oplopen.
 
Goed bezig, dit jaar was mijn laagste 8,6% toen vond ik me zelf te licht dus zit nu weer in de perma bulk

Was blij dat het er op zat :) Kan ik ook niet lang vasthouden. Wilde gewoon eens zien hoe ver ik kon geraken.
 
je kan ook op onderhoud eten en zoals je zegt dat je beginner bent zal je op onderhoud wel heel goed groeien!!
 
Bovenstaande stats zijn van 24/6


Vandaag

Geslacht:
Man
Leeftijd: 25
Lengte: 189 cm
Gewicht: 90 kg (- 3kg)
Middel: 89 cm (- 4cm)
Nek: 38 cm (- 2cm)

bf%: 17,64 (- 1,46%)
KG Vet: 15,88 (- 1,82kg)
VVM: 74,12 (- 1,18kg)

Wat vinden jullie, ga ik te hard?

Geslacht: Man
Leeftijd: 25
Lengte: 189 cm
Gewicht: 91 kg (+ 1kg)
Middel: 89,5 cm (+ 0,5cm)
Nek: 39,5 cm (+ 1,5cm)

bf%: 16,92 (- 0,72%)
KG Vet: 15,4 (- 0,48kg)
VVM: 75,6 (+ 1,48kg)

Deze week lijken de resultaten iets beter te zijn! :thumb: Genoeg bf% verloren en daarnaast even 1,5 kg VVM aangekomen, ik ben tevreden.
 
Back
Naar boven