• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Help een beginner

Bezoekers in dit topic

Waardering
0
Lengte
1m99
Massa
105kg
Vetpercentage
17%
Heey, ik ben een beginnend bodybuilder die in 1.5 jaar tijd van 89 kg naar 105 kg lean ben gegaan en veel mensen zeggen dat ik wel behoorlijk goede genen heb, vandaar dat ik eens een kuur wil proberen om te kijken hoe mijn lichaam daarop reageert alleen weet ik alleen dat ik met test-e en oxandrolone goed kan beginnen, probeer zoveel mogelijk al te lezen maar kan toch wel wat persoonlijke tips gebruiken van de pro's

Mijn persoonlijke tip is dat je er af blijft. Je bent nog maar anderhalf jaar bezig.
Als je genen nog maar half zo goed zijn als je zelf aangeeft, dan heb je ook helemaal geen anabole steroïden nodig.

• Like
Waarderingen: molenaar d
Heey, ik ben een beginnend bodybuilder die in 1.5 jaar tijd van 89 kg naar 105 kg lean ben gegaan en veel mensen zeggen dat ik wel behoorlijk goede genen heb, vandaar dat ik eens een kuur wil proberen om te kijken hoe mijn lichaam daarop reageert alleen weet ik alleen dat ik met test-e en oxandrolone goed kan beginnen, probeer zoveel mogelijk al te lezen maar kan toch wel wat persoonlijke tips gebruiken van de pro's
Niet doen, ik ben ruim jaar terug met eerste kuur gestart en nu mn 2de echte kuur. Ben sinds die tijd nooit helemaal off geweest minstens 100mg test e ew of ik voel me een ongestelde b**ch die nergens zin in heeft en ook dan is naar de gym gaan en werken soms gewoon een opgave ookal vond je het daarvoor helemaal geweldig.

Dit komt doordat AAS gebruik je dopamine afgifte hyperstimuleert tot een punt dat je hersenen besluiten dat er dopamine receptoren af te breken zodat je niet constant zo overmatig gestimuleerd bent de hele tijd, met als gevolg dat wanneer je stopt met hogere doseringen AAS gebruiken dat je dopamine afgifte normaliseert maar je dan een gebrek hebt aan dopamine receptoren waardoor je uiteindelijk geen voldoening kan halen uit de dingen die je voorheen top vond

Weten hoe het voelt? Tis vergelijkbaar met een heel klein beetje cocaïne bijvoorbeeld, niet genoeg om je high te voelen maar wel om je aan te zetten en te zorgen dat je wil aanpakken.

Link naar mijn eerste topic, ik keek al tijdje mee op forum, dacht het wel te weten, middelen gekocht, stoere topic gemaakt om te laten zien dat ik nu ook niet meer natty ben maar laten we eerlijk zijn, nu een jaar verder ben niet van plan te stoppen maar zie er nogsteeds niet bovenmenselijk uit, mijn fysiek is prima te halen met doorzettingsvermogen en redelijke genen alleen

• Like
Waarderingen: RicoR en molenaar d
105 kg lean na 1,5 jaar? Dan zul je ook geen 1.70m zijn, anders wordt het helemaal bizar.
Maar als je als een malle groeit zonder vet te worden, lijkt me dat je niet echt naar de AAS hoeft te grijpen. Lekker 5 jaar doorgaan en kijken wat erin zit.

• Like
Waarderingen: RicoR en Nielsmas30
Terug
Naar boven