MuscleMeat

Help een DBB kameraad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 sep 2014
Berichten
4.321
Waardering
1.786
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Voor mijn studie moet ik ook geregeld onderzoek doen, ditmaal heb ik het geweldige onderwerp "Veiligheid in het openbaar vervoer" toebedeeld gekregen.

Hierbij heb ik met mijn groepje een enquête opgesteld.

Nu wil ik aan jullie vragen of jullie bereid zijn om deze voor mij in te vullen, zoals ik ook altijd trouw heb gedaan aan andere hulpbehoevenden.

Iedere participant krijgt bovenop een zo gewilde 'like' daarnaast ook nog eens een persoonlijk bedankje.

Alvast bedankt :)

[Link niet meer beschikbaar]
 
Fucking openbaar vervoer. Veel te duur en te druk. Maak het betaalbaar en een hoop agressie is al weg.
 
Done. Veel te duur en ik wil t woord zwartrijden kunnen gebruiken wanneer ik wil, het heet gewoon geen regenboogrijden. Dag.
 
wat een verademing vergeleken met de dramatisch kutte enquetes die hier normaal gesproken passeren zeg :roflol:
 
Fucking openbaar vervoer. Veel te duur en te druk. Maak het betaalbaar en een hoop agressie is al weg.

Duur? 16 euro eindhoven <-> nijmegen retour? betwijfel of je dat goedkoper kan doen met benzinekosten.
 
Vooral voor kleine afstanden is het duur imo, half Nederland doorreizen is relatief stukken goedkoper
 
Back
Naar boven