Fitness Seller

Help : Een goede kuur voor een beginner

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmmeijer0

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 jun 2010
Berichten
87
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Omdat ik er inmiddels wel achter ben dan spiermassa kweken een behoorlijk tijdrovende klus is (ik mag nog niet mopperen hoor ,ben pas met m'n eerste echte BULK bezig sinds een week) ,wil ik me toch eens verdiepen in wat anabolen wellicht toe kunnen voegen om mijn doelen sneller en effectiever te bereiken .Nu ben ik best bang voor de risico's op gynocomestia en haar-uitval ,maar ik wil wel eens in m'n leven ervaren hoe het is om er als een echte bodybuilder bij te lopen .Kunnen jullie mij adviezeren wat een milde beginners-kuur is? Spiermassa is wel de intensie dus anabolen waar je alleen droog van wordt is me te min :) ,het worden als het eenmaal tijd daarvoor is wel injectables omdat ik m'n lever en andere ingewanden zo min mogelijk wil aantasten/belasten met giftige stoffen .Ik heb ook begrepen dat stacken de kans op negatieve bijwerkingen verhoogt ,ik wil het dus op 1 produkt voor de massa en 1 produkt voor de nakuur houden .Ik hoor het ook graag als er mensen zijn die net hun eerste kuur aan het doen zijn /gedaan hebben en wat ze gebruiken en wat hun resultaten zijn en negatieve effecten .

Alvast bedankt!

Groetjes ,Martin
 
Nu je het er toch over hebt, ben zelf ook van plan om een eerste kuurtje te doen. 8/10 weken 500mg test e miss een kickstart erbij maar weet dit nog niet zeker. heb al heel veel ingelezen maar zie niet veel ervaringen / meningen van mensen die een test e only kuurtje doen met betrekking tot nakuren.

Dus mijn vraag, is nakuren met 500g test e gedurende 10 weken nodig? of alleen als je echt last heb van side effects
 
Kerel je bent pas een week bezig, wat denk je nou.
 
^
Ook wat hij zegt btw xD
 
Omdat ik er inmiddels wel achter ben dan spiermassa kweken een behoorlijk tijdrovende klus is (ik mag nog niet mopperen hoor ,ben pas met m'n eerste echte BULK bezig sinds een week) ,wil ik me toch eens verdiepen in wat anabolen wellicht toe kunnen voegen om mijn doelen sneller en effectiever te bereiken

Stop maar met trainen, met zo'n instelling kom je er nooit.
 
je post niet eens een fatsoenlijk voeding/train schema, en geeft aan nog niet eens ooit een fatsoenlijke bulk te hebben gedaan en wilt nu al aan de roids.... GTFO
 
^
En hij xD
 
What the hell "met zo'n instelling kom je er nooit?" je moest eens weten wat ik al ge-presteert heb de laatste 5 jaren ,dan praten we verder .Ik heb dit topic niet gestart om m'n voeding en training-schema met jullie te delen ,daar mankeert niks aan .

@Rein bedankt voor je snelle en zuivere antwoordt ,hier kan ik wat mee ..

Voor de rest ,kijk naar jezelf train jij al als Arnold?

Groetjes ,Martin
 
Nou hopelijk gaat de testo ervoor zorgen dat je zoals ' een echte bodybuilder ' kunt rondlopen ;) Epiccc
 
What the hell "met zo'n instelling kom je er nooit?" je moest eens weten wat ik al ge-presteert heb de laatste 5 jaren ,dan praten we verder .Ik heb dit topic niet gestart om m'n voeding en training-schema met jullie te delen ,daar mankeert niks aan .

@Rein bedankt voor je snelle en zuivere antwoordt ,hier kan ik wat mee ..

Voor de rest ,kijk naar jezelf train jij al als Arnold?

Groetjes ,Martin
Zo te zien niet veel, want je weegt nog steeds 85kg bij zo'n lengte.
Vraag me af wat je 5 jaar lang hebt gedaan dan.

Ik heb zo'n heel klein vermoeden dat je er de ballen verstand er van hebt, deze vragen had je makkelijk zelf kunnen opzoeken.
Maar ik zal vast wel fout zitten, veel plezier met je keuurrrtjuuuh
 
to be honest vind ik 2m en 85kg niet zo heel bijzonder voor 5 jaar.

Dennisik was me voor xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven