MuscleMeat

HELP! Eerste kuur!

Bezoekers in dit topic

TrainKast

Novice
Lid geworden
29 jun 2021
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
Beste forumleden,

snel maar even een account aangemaakt om de volgende vragen te stellen.

Ik ben een jongen, 20 jaar oud, weeg 76 kilo, ben 1m80 ongv en doe al 5 jaar krachttraining.
Hiervan eigenlijk maar 3 jaar intensief.

Nu overweeg ik te gaan kuren, maar hoor zoveel verschillende dingen over zoveel verschillende stoffen.
Nu heb ik via via methyl trenbolone kunnen regelen.
Dit schijnt een van de zwaarste te zijn en mij is verteld dat je het maar 2-3 weken mag gebruiken.
Het zijn tabs van 1mg.

Nu de vragen:

1. Boek je in die 2-3 weken ook daadwerkelijk hetzelfde resultaat als in een minder zware kuur van 6-8 weken?

2. Dit middel zou veel sides kennen, iemand ervaring hiermee?

3. Wat zijn de do’s en dont’s?

4. Hoe zit het met de nakuur?

5. andere informatie natuurlijk ook welkom!

het zou enorm fijn zijn mochten mensen die met dit goedje ervaring hebben deze ervaring dan ook delen alsjeblieft!

- Alvast Bedankt!
 
Beste forumleden,

snel maar even een account aangemaakt om de volgende vragen te stellen.

Ik ben een jongen, 20 jaar oud, weeg 76 kilo, ben 1m80 ongv en doe al 5 jaar krachttraining.
Hiervan eigenlijk maar 3 jaar intensief.

Nu overweeg ik te gaan kuren, maar hoor zoveel verschillende dingen over zoveel verschillende stoffen.
Nu heb ik via via methyl trenbolone kunnen regelen.
Dit schijnt een van de zwaarste te zijn en mij is verteld dat je het maar 2-3 weken mag gebruiken.
Het zijn tabs van 1mg.

Nu de vragen:

1. Boek je in die 2-3 weken ook daadwerkelijk hetzelfde resultaat als in een minder zware kuur van 6-8 weken?

2. Dit middel zou veel sides kennen, iemand ervaring hiermee?

3. Wat zijn de do’s en dont’s?

4. Hoe zit het met de nakuur?

5. andere informatie natuurlijk ook welkom!

het zou enorm fijn zijn mochten mensen die met dit goedje ervaring hebben deze ervaring dan ook delen alsjeblieft!

- Alvast Bedankt!
Ik zou als ik jou was echt ver van methyl tren vandaan blijven
Als je 2 tabs per dag zou nemen zou je volgens de studies al binnen 2 weken lever problemen hebben
Weet niet welke idioot je dit heeft aangeraden maar zou die persoon uit je leven verwijderen als ik jou was :o
 
Ik zou als ik jou was echt ver van methyl tren vandaan blijven
Als je 2 tabs per dag zou nemen zou je volgens de studies al binnen 2 weken lever problemen hebben
Weet niet welke idioot je dit heeft aangeraden maar zou die persoon uit je leven verwijderen als ik jou was :o

Hey! Bedankt voor je reactie!
Dit is mij inderdaad verteld!
Vandaar dat ik ook maar 1 tab per dag 2 weken lang wil nemen. (Misschien 3)

Mensen met ervaring?
 
3; don't
5; doe maar gewoon een normale kuur
 
Ik zal het anders vragen

Wie kan er een breed beeld van deze stof schetsen?
 
"Nu heb ik via via methyl trenbolone kunnen regelen."

Ja van alle compounds leek dit je de verstandigste om mee te beginnen?

Goede research gedaan knul 👍👍
 
Hey! Bedankt voor je reactie!
Dit is mij inderdaad verteld!
Vandaar dat ik ook maar 1 tab per dag 2 weken lang wil nemen. (Misschien 3)

Mensen met ervaring?
Volgens mij hebben niet heel veel mensen ervaring met die zooi puur omdat het zo een troep is. Wat was de redenatie van de persoon die jou het verkocht?
En ik ben ook wel benieuwd naar je fysiek
 
Hahaha!
Je moet wel echt een klootzak zijn om dat te verkopen aan iemand die nog nooit gekuurd heeft.
Als je een kort kuurtje wil doen, kan je gewoon 6 a 8 weken 250 test-e doen. Ga je meer mee bereiken en 100 keer minder schadelijk.
 
Hahaha!
Je moet wel echt een klootzak zijn om dat te verkopen aan iemand die nog nooit gekuurd heeft.
Als je een kort kuurtje wil doen, kan je gewoon 6 a 8 weken 250 test-e doen. Ga je meer mee bereiken en 100 keer minder schadelijk.
Test e begint ze werk pas te doen na 4 weken? Denk dat jij het over een korte ester heb.
 
Zal gewoon een Test only kuurtje pakken
500 mg p/w 10-12 weken lang.
 
Test e begint ze werk pas te doen na 4 weken? Denk dat jij het over een korte ester heb.
Lange esters.
Het begint in principe vanaf dag 1 rustig aan te werken. Maar rond week 4 piekt het vooral. En juist omdat het piekt, daalt de werking ook weer vlak daarna. Ik zelf maak de meeste gains altijd binnen de eerste 6 weken van een kuur. Waarom zou je dan nog langer je lichaam een shutdown geven, vergiftigen en betalen voor middelen als je in verhouding veel minder winst pakt dan in het begin? Kan je beter eerder off gaan waardoor je weer eerder on kan.
 
Lange esters.
Het begint in principe vanaf dag 1 rustig aan te werken. Maar rond week 4 piekt het vooral. En juist omdat het piekt, daalt de werking ook weer vlak daarna. Ik zelf maak de meeste gains altijd binnen de eerste 6 weken van een kuur. Waarom zou je dan nog langer je lichaam een shutdown geven, vergiftigen en betalen voor middelen als je in verhouding veel minder winst pakt dan in het begin? Kan je beter eerder off gaan waardoor je weer eerder on kan.
Ja het begint ook wel vanaf dag 1. En merk pas zelf verschil na 3/4 weken. maar ik ben zeer zeker nog niet uitgegroeid tot week 6 maar. 6 weken cycles is voor korte esters man maar dat is mijn mening.
 
Ja het begint ook wel vanaf dag 1. En merk pas zelf verschil na 3/4 weken. maar ik ben zeer zeker nog niet uitgegroeid tot week 6 maar. 6 weken cycles is voor korte esters man maar dat is mijn mening.
Ik doe ook lang niet altijd maar 6 weken. Maar het kan prima met lange esters (bold/tren daargelaten).
Vooral een beginnende kuurder heeft daar naar mijn mening genoeg aan.
 
Dit

Nee het werkt al vanaf dag 1
Volgensmij heb jij niet verder gekeken en goed gelezen.
Ja het begint ook wel vanaf dag 1. En merk pas zelf verschil na 3/4 weken. maar ik ben zeer zeker nog niet uitgegroeid tot week 6 maar. 6 weken cycles is voor korte esters man maar dat is mijn mening.
 
Ik lees wel vaker van die opmerkingen als dat test pas werkt na 4 weken of dat je bold minimaal 16 weken moet gebruiken. Dat is echt onzin. Alles werkt vanaf dag 1. Niet voor niks hanteren de meeste coaches die pro's coachen ook een maximum van 8-10 weken en daarna switchen ze van compound. Ook bij middelen als bold.
:emo: Goede uitleg, was mij zo verteld maar hier steek ik ook nog wat van op.
 
Back
Naar boven