Fitness Seller

help es ff (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rawwe

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2004
Berichten
32
Waardering
0
ok dit klinkt waarschijnlijk heel stom in jullie oren... maar wat bedoelen jullie met cutkuurtjes,bulkkuurtjes en wat is BF? ???
 
cutkuur: AAS kuur met t einddoel de vet% omlaag te brengen

Bulkkuur: AAS kuur met t einddoel de algehele massa omhoog te brengen

BF: BodyFat, je lichaamsvetpercentage

:thumb:
 
kurgan zei:
cutkuur: AAS kuur met t einddoel de vet% omlaag te brengen

Bulkkuur: AAS kuur met t einddoel de algehele massa omhoog te brengen

BF: BodyFat, je lichaamsvetpercentage

:thumb:

Beter kan je het niet vertellen :thumbs:
 
kurgan zei:
cutkuur: AAS kuur met t einddoel de vet% omlaag te brengen

Bulkkuur: AAS kuur met t einddoel de algehele massa omhoog te brengen

BF: BodyFat, je lichaamsvetpercentage

:thumb:


dankjewel

en wat bedoel je met AAS?
 
rawwe zei:
dankjewel

en wat bedoel je met AAS?

:roflol:

Androgenic Anabolic Steroids

of in het Nederlands

Androgene Anabole Steroiden

vrij vertaald

Vermannelijkende (Spier)Opbouwende Medicatie :o
 
Androgene Anabole Steroiden.

Als ik jou was zou ik iig niet snel met kuren beginnen kerel.
 
Anabole Androgene Steroiden (AAS)

Edit: Ja hoor MrJ weet ik ook eens wat, ben je me voor :D
Edit2: Mightyduck ook al :P
 
Laatst bewerkt:
3x zelfde antwoord in zelfde min gepost :P
 
MrJ zei:
Androgene Anabole Steroiden.

Als ik jou was zou ik iig niet snel met kuren beginnen kerel.


zit alweer in mn 2e kuur :p

dus omdat ik de afkortingen niet weet.. raadt je me af om te kuren? whahaha grappenmaker
 
rawwe zei:
zit alweer in mn 2e kuur :p

dus omdat ik de afkortingen niet weet.. raadt je me af om te kuren? whahaha grappenmaker

Iets meer respect zou wel op zijn plaats zijn, daarbij is het wel logisch dat mr.j dat jou afraadt om het simpele feit, dat als iemand zich een klein beetje in de materie verdiept hij/zij echt wel moet weten wat die afkortingen betekennen. en het al helemaal zou moeten weten zelfs als diegene in z'n 2e kuur zit ;)
 
Je bent niet echt handig bezig !! Ik zie dat je twee kuurtjes al achter de rug hebt en net 21 bent. Je kuurt normaal niet voor je 21e omdat je lichaam helemaal uitgegroeid moet zijn !

En !! Op 25 october 2004 (toen je dus 20 was !) schreef je het volgende:

>Onderwerp: verlies na het kuren

>na het kuren heb ik vrijwel alles weer verloren.. hoe kan dit?

>kan iemand mij vertellen hoe ik het beste de gewonnen massa blijf behouden >na de beëindiging van het kuren??

In deze thread zeg je heel stoer:
>dus omdat ik de afkortingen niet weet.. raadt je me af om te kuren? >whahaha grappenmaker

Conclusie: je snapt serieus niet wat je aan het doen bent ! Slik je trots in (steroiden zijn niet stoer, maar serieuze medicijnen !) en doe jezelf een plezier: lees jezelf in, zoek op het forum info over de kuurvoorstellen van anderen en stel de JUISTE vragen (dus niet van die standaardvragen die al genoeg gesteld worden van: "wat vinden jullie van dit (verprutste BReEzAH) kuurtje ?") En ga voortaan eens wat beter om met constructief bedoelde kritiek !!!

Als je het forum eens wat zou bijhouden dan zal je zien dat Mr. J. ongeveer een van de nuttigste figuren in deze sectie is omdat hij bijna altijd antwoord geeft en daarnaast ook goede antwoorden.

Het komt misschien allemaal een beetje als een koude douche, maar deze kritiek is positief bedoeld. Iedereen is op nul begonnen en heeft zich met vallen en opstaan ingewerkt in de (moeilijke) kennis over AAS. Jij zit op dit moment in een beginnersfase en zult dus kennis moeten leren door veel te lezen en door te leren van anderen...

Ik wens je veel succes en hopelijk horen we later nog van je als je wat meer voorwerk hebt gedaan :)
 
djcapricorn zei:
Als je het forum eens wat zou bijhouden dan zal je zien dat Mr. J. ongeveer een van de nuttigste figuren in deze sectie is omdat hij bijna altijd antwoord geeft en daarnaast ook goede antwoorden.

ik ben het grotendeels met je post eens, maar bovenstaande opmerking slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Niks ten nadele van Jeroen hoor, ik heb hem erg hoog zitten en daarnaast mag ik hem graag als persoon zijnde, maar er zitten hier nog meer jongens die op hetzelfde niveau kwa kennis zitten. mijn kennis is dan wel minder dan die van bijv MrJ maar wil dat zeggen dat ik geen "nuttig figuur" hier ben op het forum? kerel je hebt 56 posts je komt hier net kijken.

voorderest zet je een goede post neer, maar dit wou ik toch ff kwijt.
 
:thumbd: :eek2: :kots: :yawn: :scared: :fu:
rawwe zei:
zit alweer in mn 2e kuur :p

dus omdat ik de afkortingen niet weet.. raadt je me af om te kuren? whahaha grappenmaker
 
rawwe zei:
zit alweer in mn 2e kuur :p

dus omdat ik de afkortingen niet weet.. raadt je me af om te kuren? whahaha grappenmaker

Wie is er de grappenmaker als hij geen idee heeft waar hij mee bezig is? :rolleyes:

Anyway, djcapricorn heeft kennelijk al eea aangetoont door eens te kijken in je posthistory. Denk dat er weinig aan toe te voegen valt.
 
Laatst bewerkt:
rawwe zei:
zit alweer in mn 2e kuur :p

dus omdat ik de afkortingen niet weet.. raadt je me af om te kuren? whahaha grappenmaker


Je bent verkeerd bezig jongen!!!

Maak gebruik van de adviezen die de jongens je hier geven!!
 
Back
Naar boven